Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

    • 8 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  1. kabel od mlhovek

    • 4 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  2. Výměna baterie v DO?

    • 4 odpovědi
    • 8.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  3. Problemy s bateriou 1 2

    • 35 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  4. H7 z Kauflandu

    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  5. h7 100w

    • 10 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  6. Pojistka - praska

    • 6 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  7. Kontrolka Motora svieti

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  8. vyhřívání lambda sond

    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  9. Autobaterie

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  10. alternátor přebíjení

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  11. Kam s tím konektorem...

    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  12. servo

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  13. piro pasy

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Není potřeba vypnout, ale klepnout na nastavení rychlosti, takže přestane brzdit, je to o pár km míň, takže stačí jednou posunout a zase to jede. Naopak, je to docela dobře použitelný nástroj. Pokud je to pravidelnější cesta, tak i člověk ví, kde se to stává, což třeba dnes mne překvapilo, že to všude zmizelo a jelo správně.
    • Souhlasím s @e1. , pokud máš možnost nabíjet doma je íVéčko (PHEV) velice vhodné na kratší trasy. A těch 50 km zvládne úplně v pohodě, s nabitou baterií lze dosáhnout "úžasné" spotřeby benzínu 1,5 - 2,3 l na 100 km. Raději bych vybral verzi s bufíkem (Webasto), dá se to sice ohřát z baterie ale velmi ubývá dojezd na elektriku. 
    • Kolega má Superb 2,0 160 kW benzín (bez DPF a Ad Blue), před FL, předokolku s nezávislým topením, koupil to v roce 2019 ze Škoda Plus s nájezdem cca 19 t km, teď už má skoro 80 t km, topení používá, jezdí denně a baterku nikdy nenabíjel, má původní Vartu 68 Ah AGM. Takže výměnu baterie bych ještě odložil. 
    • To souhlas, člověk si jede nikde nic a najednou auto začne brzdit - takže off. Občas to používám na silnicích nižších tříd, kde je co kilometr vesnice - tam mě nebaví pořad brzdit a zrychlovat, tohle si to alespoň řídí samo, ale na silnicích s vyšším provozem + dálnice nepoužitelné.
    • kúp a rob , zarobíš si , a potom ked prejde par rokov tak vylusti aj QR kody co maju nove TSI ... 
×
×
  • Vytvořit nový...