Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


618 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 16.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  1. kodování řj airbagů

    • 18 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
  2. Pojistka airbagu

    • 4 odpovědi
    • 13.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  3. Baterie K.O.?

    • 19 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  4. Anténa Roomster FL

    • 17 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 25.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  5. Kryt autobaterie

    • 4 odpovědi
    • 23k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Když jsem přezouval, porovnával jsem prstama, nehtama tvrdost pryže na běhounu s dalšími letními sadami a ty Dunlopy jsou tvrdé jak kdyby byly z plastu. Prostě s věkem ztvrdly, což zejm. na vodě může být nepříjemně znát a jistě to bude též příčina toho hukotu. Zkusím s nimi tuto sezonu ještě vydržet.
    • Aha, mám S4 L&K TSI 4x4 liftback a tlaky mám minimálně 2,8, ale až 3,4. To je zvláštní. Při nižším tlaku auto "nadává" a nutí mě dofoukat.
    • Nevím jaký motor máš, ale pro tyto auta už asi není ani 160 velká zátěž motoru.  Jasně, že nevytáčet a ne plný plyn, ale chvilka nevadí.  Mě třeba u mého auta udivuje lehká převodovka (při 130 km/hod. otáčky na 7-mičku 2500/min. TSI 4x4). Jen mě zajímá názor na výměnu oleje po méně km, než chce auto. Myslíte, že to má význam? Z výroby je tam asi kvalitní olej (možná i nějaký speciální na záběh a přijde mně škoda ho vypustit dřív). Auto si interval samo zkracuje, teď po ujetí 8000 km je výměna požadována po dalších 13 000km. Asi to tak nechám. U dřívějších Superbů jsem měl ojetiny, které byli měněny, než jsem je koupil, po 30 000 km a nyní mají najeto 270 000 a 350 000 km a motory jsou v pořádku.
    • Tak na mém SII combi přibývá problémů. Jedním z nich je, že mi při jízdě drnčí (vibrují) páté dvěře. Prostě se třesou ve směru nahoru - dolů. Jakoby je přitahovač nedokázal udržet ve stálé poloze dole. Je tam (přitahovač, zámek) nějaká možnost nastavení vzájemné vzdálenosti? nebo v čem může být problém? Nesetkal jste se někdo s tímto problémem?
    • Mám 2,0 TSI 4x4 v liftbacku. Dlouhodobou spotřebu od nového roku na 4000 km mám 7,5 l/100 km. Jezdím denně do práce 8 km tam a odpoledne 8 km zpět. Občas nějaké výlety, i na hory a ježdění po horách - vozil jsem týden lyžaře místo vleku - fronta a cena. Nejnižší jsem dosáhl na trase 140 km 5,5 l/100 km. Jezdím trvale na Racing. Ráno si motor předehřeju nez. topením. Zimní gumy 215/55-17 Continental 870 P, letní 235/45-18 Goodyear F1 - 6. stop-start zapnutý, ale málokdy se motor vypne - asi se nesplňují podmínky pro vypnutí (nabití baterky atd.)
×
×
  • Vytvořit nový...