Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


617 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  1. Trippling

    • 17 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  2. Ovladač,diagnostika

    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
  3. Co je to za konektor

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  4. Dálkové ovládání 1 2 3 4 6

    • 125 odpovědí
    • 39.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  5. Dodatocna montaz org. BT 1 2

    • 26 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  6. Padajúce budiky, blackout

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 10.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Překvapilo mě, že u RS nejsou.
    • V tom případě je krátká odpověď nejde   Kdysi jsem si dělal převodník/kontroler primárně kvůli kompatibilitě s multifunkcí v novém volantu a při té příležitosti jsem si tam doprogramoval i SS s pamětí, uvažoval jsem nad rozšířením, že by to bralo v potaz okolní teplotu a teplotu motoru (na komunikační sběrnici jsou tyhle data volně k přečtení) ale nikdy nedošlo k realizaci. Stejně by to mělo drobný nedostatek, že pokud by došlo k deaktivaci SS tak by na budíkách občas problikla notifikace, že je SS aktivovaný/deaktivovaný. 
    • Ten 195kW TSI zadok na 3,4 je ulet. To bude skakat nonstop Kazdu sezonu nove zadne gumy.   
    • Ano, toto vím, že to jde vyřadit formou napětí nebo teploty. Problém je, že SS mnohokrát chcípá naprosto studené auto hned na první křižovatce po výjezdu a chcípá ho i při naprosto podvybité baterce.....což rozhodně není dobré za žádných okolností. Naopak při plně nebo dostatečně nabité baterii a motoru prohřátém na 90C by semtam chcípnutí až tak nevadilo, viděl bych v tom i nějakou úsporu. Přece jen je teď hodně rozkopaných cest s kyvadlovkou, kde se dlouho stojí. Při potahování v kolonách, kde to na 100m chcípne auto 10x+ by se to dalo hezky řešit pouhým vypnutím SS na čudlu, tak nějak si dovedu představit nějaké smysluplné využívání SS. Bohužel to mají naprogramované natolik stupidně, že je to absolutně k nepoužití. Tak mě jen zajímá, jestli to jde nějak smysluplně nastavit kodováním. Např. v kolonce, kde je limit napětí pro oblbnutí SS, přes kterou jej skoro všichni vyřazují nastavením 12,1V, příp. jaké napětí tam zadat, pokud by to takto fungovalo?
    • Nejvíc se mně zobrazil po dotankování dojezd 1030 km. Jindy po ujetí 137 km ukazatel zobrazoval ještě dalších 1000 km. Sup 4 TSI 4x4.
×
×
  • Vytvořit nový...