Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


672 témat v tomto fóru

  1. Prasknuty blok motora 1.2 HTP 40 KW

    • 17 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  2. Zvuk motoru 1.2 47 KW

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.7k zobrazení
  3. 1.2 47kW

    • 6 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  4. Testovacia jazda HTP 47Kw

    • 14 odpovědí
    • 4k zobrazení
  5. volnobeh

    • 10 odpovědí
    • 6k zobrazení
  6. nizke otacky teply motor

    • 7 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 41.8k zobrazení
  7. Grafy z brzdy

    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  8. Motor 1,2 40 KW 6V HTP 1 2 3

    • 53 odpovědí
    • 14k zobrazení
  9. Vymena RJ Z 40kW na 44kW

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 42.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 13.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  10. nejede nad 4000 ot/min

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  11. kryt motora 1,2 htp

    • 8 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  12. Olejová měrka

    • 11 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  13. dotaz na HTPckarov

    • 14 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  14. Sanie 40kW

    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  15. Klepot ventilov

    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Příteli okřídleného šípu, první a poslední fotografie. Zajímá mne, kdy byly pořízeny? Před demontáži onoho krytu v servisu? Jedná se mi o to, že kryt je špatně nasazený. Kryt ve směru na nárazník má ve předu čtyři tzv. úchyty, které mají být vidět. Jdou vidět pouze tři. Pokud si Ty s tím nějak nešmajstroval, tak kdo jej tak špakně nasadil. To je otázka která mne a Tebe by měla zajímat. Osobně si myslím, hypoteticky, že kdyby si někde na něco najel, není možné, aby ten plast a on je dost pevný, aby se tak prohnul a aby motor, který má jisté vibrace, se o něj vana brousila. Šrámy mohou být, třeba od nějaké větvičky, kterou si přehlédl na silnici. Aby ten kryt dřel vanu, musela by být na kryru motoru směrem k vaně boule vypouklá tak cca 2 cm. Mezi vanou a krytem musí být utčitý prostor, aby v případě pohybu motoru se vana samovolně neobrušovala o jeho ochranný kryt. Osobně si nechci připustit, že motor klesl z důvodu nějakého poškození silentbloků, je to nové auto. Ale člověk nikdy neví. Radek.
    • Pokud je to stejný 8" MINI, jako v řadě Scala/Kamiq (a to s největší pravděpodobností je), tak určitě ne.
    • Je to závada i u Rapida. Poslední 2-3 zimy kromě hor někde bylo fakt i pod -10° ? Bydlím v podhorské oblasti a můj Rapid 2019 ještě opravdovou zimu zatím nezažil 😉
    • Ahoj, zrovna riesim taký istý problém s mojou Fabiou, tiež TSI 1,0 , už som vymenil aj hydroštely, rozvody a stále to isté. Vieš mi napísať ako si to ty doriesil ?
×
×
  • Vytvořit nový...