Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem cancura.lubos,

    Zdravím, chci se zeptat jestli někdo neměl někdy stejný problém. Mám škoda fabia 1 1,2htp sedan 47kw přibližně po 16 km jízdy se auto začne dusit a netáhne. Když zastavím mám neutrál a auto běží tak se auto dusí a škube. Děje se to přibližně po 16km. Mnělil jsem hallův snímač, zapalovací svíčky, zapalovací cívky, palivové čerpadlo, palivový filtr, vzduchový filtr čistil jsem sání a škrtící klapku ale stále se to děje. Chci se zeptat jestli nemáte někdo nějakou radu čím by to mohlo být. Předem děkuji za rady.

    • 15 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Honza81,

    Mám Fabii MR 2005 1,2 HTP 47 kW a kolem 10 000 km mi začaly kolísat otáčky motoru po vyřazení. Projevuje se to tak, že místo aby ot. spadly na normálních cca. 750, klesnou tak na 500, motor tak divně zavrčí a vše se vrátí zpátky. Dál to pak běží úplně normálně. Nedělá to pořád, jen někdy a vždy až při zahřátém motoru. V servisu žádnou závadu nenašli, ale zdá se mi to divný a nechci těsně po záruce platit nějakou opravu, která by měla být v garanci. Nemáte nebo neměli jste s tím někdo taky problém?

  3. Zahájeno uživatelem dodisek,

    Zdravím Mám tu fábii 1.2 40kw 6v, před 20tkm se prý dělalo GO motoru, rozvody, nový kat a cívky. Motor na volnoběh běží na 2. ale při jízdě se chytne na 3. ale jede jak když nejede. Tlaky 8,7,9. Olej se neztrácel a bíle nekouří. Někdo nějaké rady čím to může být ? Vím že to trpí na ventily, ale pokud se dělalo GO tak by snad měnili všechny. díky

    • 4 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  4. Dobrý den, je to již rok, co řeším společně s několika autoservisy (mnoho z nich nechce mít s 19 let starou HTP co dočiněním, a servis odmítají) jednu celkem banální avšak podstatnou závadu spojenou se špatnými starty. Ve spojením s níže vypsanou závadou, jsem do oprav a servisu dal od října 2021 až do dnes okolo 13000 - 144000 Kč a stále problém setrvává. Ovšem vzhledem k tomu, že se to projevuje od září do prosince pak je do konce února klid a zase se to objeví na konci února a trvá to do poloviny května kdy je zase do září klid, tak je těžké v létě nebo v zimě s tím argumentovat, neboť v servisu buďto nechtějí s tímto motorem nic dělat, a nebo říkají "po…

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Lukyn1999,

    Zdravim mam dotaz koupil jsem motor po go kde vazne go bylo delane ale nebylo to testovane , kdyz sundam remen zvuk je stejny … pridavam video , muze to byt okejove cerpadlo ? Diky IMG_4298.MOV

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Jurajham,

    Zdravím. Máme doma Fábiu 1.2 HTP 47Kw r.v. 2007. Pri dlhšom státi vozidla cca 8h a viac tak pri štarte cca po 10sec začnú kolísať otáčky a po novom až tak že auto akoby chcelo zadochnúť. Po jemnom pridaní plynu na 20s to prestane. Palivové čerpadlo bolo vymené ale nepomohlo. Ďakujem za rady

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  7. Zdravím, měl bych dotaz ke kontrolce motoru, máme v rodině 1,2HTP se kterou se jezdí víceméně popojíždky. Už několik tisíc km svítí kontrolka motoru (ta samá jako když je např. špatná lambda sonda), problém je ale že né pořád, jakmile se natankuje plná nádrž, kontrolka zhasne. Pak v ca. půlce nádrže se zase rozsvítí. Má někdo nějakej tip, čim to může bejt? Resp. co by to mohlo způsobovat?

    • 10 odpovědí
    • 23,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Gerrik,

    Chlapi, prosím o radu. Fabka z ničeho nic přestala jet, na volnoběh se klepe jak ratlík, otáčky max 2000, svítí a bliká kontrolka motoru. dal jsem nové cívky, svíčky, vyčistil klapku. Beze změny. Viz. obrázek z diagnostiky. Zkoukl kabely, konektory, vypadá vše cajk. Na co ještě mrknout? díky

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  9. Ospravedlňujem sa, ak to tu niekde na fóru už je. Skúsil som to vyhľadať, ale asi som nepoužil správne slova, lebo odpoveď na môj problém som nenašiel. Pri výmene vzduchového filtra som si všimol poškodenie tesnenia medzi hrdlom škrtiacej klapky a filterboxom (mám ten veľký, čo zakrýva celý motor - typ AZY). číslo tesnenia 03D129625. Bohužiaľ som vo viacerých predajniach, aj značkových servisoch dostal odpoveď, že uvedený typ tesnenia sa už nevyrába, jeho výroba bola zrušená bez náhrady. Našiel som ale podobné tesnenie s číslom 03E129625, ktoré je ale určené pre motory typu AYQ a BME, kde je aj trochu iný filterbox a aj škrtiaca klapka. V…

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem filipplev,

    Zdravím nechávám zbrousit hlavu na HTP 40kw, cca o 0.2mm, moje otázka zní, budu muset dát silnější těsnění, nebo postačí originál ? Nechci aby mi válec narazil do ventilu. Diky

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  11. Dobrý večer, je možné, že to tady už několikrát zaznělo ve formě dotazu, ale dle mého každý dotaz je něčím specifickým, a ne každý je tak jasný jako když někdo napíše "Vytéká mi na vozovku voda do ostřikovačů, nevíte kde je problém ?". Můj problém se objevil před měsícem (Škoda Fabia 1.2 HTP 40kW (r.v. 2003). Nastartoval jsem, a po pár sekundách po nastartování místo aby se ustálili otáčky volnoběhu na oněch "standardních" cca. 1000 otáček (podotýkám že studený motor), tak motor jen zabublal, auto se lehce zatřáslo, a motor tiše zhasnul. Vypnul jsem tedy zapalování, po chvilce zase nastartoval a motor opět asi 3 sekundy šel, a zase to samé, jak se dostal na 1000 otáček,…

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 6,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem kvetag,

    Ahoj Všem, problém s otáčkami se děje při řazení. Jakmile za jízdy řadím, tak po sešlápnutí spojky otáčky mírně stoupnou a pak pomalu padají, řadím tedy do plných otáček a motor dost řve. Když šlapu na plny na volnoběh, tak se mi to zdá v pořádku. Když za jízdy pustím plyn, otáčky sice nevzrostou, ale stále padají celkem pomalu. Zvášila se tím i spotřeba. V listopadu jsem byl na technický a měl jsem to v servisu, kde mi čistili škrtící klapku a resetovali její nastavení. Každopádně to nemělo žádný efekt. Snad to udělali dobře, dal sem za to dost peněz.... Napadá někoho, co by mohlo být příčinou. Projížděl jsem fóra a problém škrtící klapky se všude projevuje jinak. Mohla…

  13. Dobrý deň, prosím o radu, mám ŠKODU Fabia 1,2HTP, 2003, VAG vypisuje jedinú chybu: 17580 Snímač uhlu pre pohon škrtiacej klapky (G188) Signál príliš malý. Podľa servisného manuálu má byť napájanie škrtiacej klapky (napájací konektor: 2-kostra a 2-6) okolo 4,5V (nameraná hodnota 5V), odpor snímača na škrtiacej klapke (konektor: 3-5) má byť 1-5Ohm bolo 8 Ohmov - podľa servisného manuálu bola teda chyba v škrtiacej klapke. Škrtiaca klapka sa vymenila (nová má odpor 3,5Ohm) po namontovaní a prečítaní závad je však závada stále rovnaká. Ak ju vymažeme a pokúsime sa o základné nastavenie - adaptáciu (01 - 04 - 60) tak píše CHYBA (namiesto ADP OK). …

      • Díky
    • 5 odpovědí
    • 7,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem wltn1,

    fabia 1.2mpi 2003 (motor AWY). Má tenhle motor někde váhu vzduchu? už půl dne se ho snažím nalézt ale bez výsledku... Díky

      • Líbí se mi
    • 4 odpovědi
    • 12,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem KoumiCZ,

    Zdravím, jsem vlastníkem vozu Škoda Fabia 1.2 HTP, 40 kW, r. v. 2003 a dnes během cesty do práce došlo ke snížení výkonu a auto se ne a ne přehoupnout přes cca 2000 ot./min. Nejvíce to bylo znát u zařazeného převodového stupně 4 a 5. Po chvíli se to celkem o dost zlepšilo, ale stále to nebylo v takovém stavu jako včera. Kde by mohl být problém? Může toto způsobit i nekvalitní palivo? Děkuji. EDIT: Jen ještě dodám, že kamarád tvrdí, že mám podkompresovaný motor. Tak jestli to s tím nějak nesouvisí. Zkrátka při studeným motoru se to auto dost houpe (skáče),najeto cca 160 000 km.

  16. Zahájeno uživatelem Rada81,

    Ahoj všem, nákupní taška neustále píše va VAGu chyba čidla teploty chladící kapaliny G62, signál příliš veliký, sporadická. Jak to vyléčit nebo má to vůbec smysl? Chová se normálně. Díky za rady.

      • Pozitivní
    • 22 odpovědí
    • 31,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Vinnic,

    Tak dnes se mi stala taková zajímavost. Vyjel jsem s autem z garáže, vše brobíhalo normálně, motor si srknul benzínu a chytl na poprvé. Pak jsem auto nechal venku asi minutu s vyplým motorem a mírným náklonem na lenou stranu (pod pravými koly byl asi 5-10cm vysoký obrubník, nájez před garáží) No a když jsem chtěl odjet, tak si motor nesrknul ani při startování a nechytal. Musel jsem ho hodně přemlovat, asi po čtvrtém pokusu konečně s donucením chytl. Měl jsem sice prázdnou nádrž, ale né úplně rezerva ještě nesvítila, rafička ukazovala něco málo před rezervou. Taková maličkost s motorem se stala zatím po prvé, ale i tak je to zajímavé, stav tacho zatím jen pouhých 3280…

      • Pozitivní
    • 102 odpovědí
    • 64,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem dodisek,

    Zdravim 1.2 htp 40kw měněno: svíčky, ventily,vzduch a pal filtr, vstrikovace, cívky. tlaky všude 12 bar Od 2000 do 4000 se hrozně dusí a nechce jet, max rychlost 130km/h. Žere olej 0.5L na 200km po čem jít ? diky

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem petrkopecky92,

    Ahoj auto je Hlučnější i při zahřátém motoru koukal jsem se okolo výfuku ale díru jsem nenašel ani výkon auta se nezměnil můžete poradit na co se ještě zaměřit? děkuji

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Patrik1982,

    Chlapi auto mi zacalo vydavat takyto zvuk,,co to je?treba menit rozvod??? 20210815_165035.mp4 20210815_165035.mp4

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Jinks 123,

    Zdravím ve spolek. Vím ,že již se to tady řešilo , ale nenašel jsem závadu, která by se projevovala stejně, tak snad mě neukamenujete :-) Mám Fabii 1 1.2Htp 47kW. Při volněběhu když je auto zahříté se ozývá klepání od motoru. Jakmile sešlápnu spojku klepání zmizí, dále klepání zmizí jakmile je zařazený jakýkoliv rychlostí stupeň. Spojkový pedál má normální chod. S toho jsem usuzoval, že se jedná o ložisko na převodovce. Teď jsem měnil spojku ( komplet Lamela, přítlačák, spojkové ložisko a vypínací páku). Po výměně je chod spojkového pedálu lehčí než před výměnou a klepání na volnoběh přestalo... Bohužel cca po 3 dnech se klepání znovu objevilo a chod je stejný jako p…

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem luciem,

    Fabia 1.2 12V/47kW poslední dobou nějak zlobí při startování. Je to ale velmi náhodné, třeba jen jednou za 4 dny, ale někdy zase třeba i dva dny po sobě, ale vždy jen při studeném motoru. Jakoby naskočí, ale ihned vypne motor. Zkusím znova a někdy opět vypne. Po třetí raději přidám plyn, aby se zase nevypnul motor. Provedeno řízené vyhledávání chyb a Readiness code v autorizovaném Škoda servisu a bohužel nic nezjištěno. Změna paliva z N95 na VERVA95, chová se to stejně. Provedena preventivně výměna palivového filtru, jelikož měl najeto už 90tisíc km.

    • 19 odpovědí
    • 22tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Vlado29,

    Zdravim chci se zeptat co by to mohlo byt zacalo mi sycet z pod palubni desky a kdyz jsem otevrel motor slysim to i vzadu za motorem jakby. Kdyz pridam plyn syceni zmizne. Vykon vpohode nic necuka atd..

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Martin Petro,

    Žádám o další radu.Pri studeném startu my škubne motor ale drží otáčky pak a jede dobře.Jen podotýkám že auto má hlavu po repasy výstřiky rozvody olej pumpu katalizator zapalovací moduly tlaky na všech válcích stejný únik oleje žádný ani benzínu.

    • 0 odpovědí
    • 942 zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem bono888,

    Ahoj, koupil jsem Fabii 1.2 HTP motor AWY v srpnu 2020, do dnes bez oprav. Nové rozvody. Od začátku mi při volnoběhu klepe motor, při jízdě ne. Jezdím s tím denně do práce a auto se mi zalíbilo. Jede pěkně. Přemýšlím, zda do něho investovat nebo ne. Musím doplňovat olej tak jednou do půl roka. Doplňovat chladící kapalinu zlehka. Katalyzátor KO. V servisu mi řekli, že je to na výměnu hlavy. Že ve válcích není takový tlak plus ventily v nic moc stavu. Za výměnu hlavy by si naúčtovali 10 000. Má význam to měnit? Pomohlo by to na klepání motoru a žraní oleje? Jde mi o to, kdybych to vyměnil a pak mi to auto kleklo po půl roce, byla by škoda do toho cpát peníze…

    • 2 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.