Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 16V

  1. Zahájeno uživatelem rico,

    Zdravím je to tak dva dny co mi začala svítit kontrolka motoru,tak sem dnes zajel na STK,dělá tam známý,at se koukne do výpisu chyb at vím co se zas přihodilo!!řekl mi že mi odešla Lambda Sonda před katalizátorem a že nová stojí tak 4000kč !!kolik mě to bude stáv servise,mám z toho docela hrůzu !!ještě řikal že je to běžná zavada tech fabii,že nektery vydrží míň a některý dýl!jo a jeste rikal at stim radsi nejezdim ze se tim nici katalozator!!!!zkazilo mi to celej den:-(mate nekdo podobnou prihodu??

    • 28 odpovědí
    • 13,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem verich,

    Zdravím všechny.Mám tu problém: při studeném startu se na volnoběh ozývá z motoru takové cvakání.Známý mi tvrdil ,že by to mohly být nejspíš hydraulický nadzvihátka ventilů.Auto je ještě v záruce ,tak jsem zajel do servisu škoda a oni kontaktovali mladou boleslav co stím.Tam tvrdí ,že to bude nejspíš napínací kladka rozvodového řemene.Jsem objednaný na opravu ,ale mě se to nezdá.Jaký na to máte názor?Je to motor 1,4 16V 55kW.Když se motor rozjede ,tak už to nedělá.

    • 9 odpovědí
    • 10,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem vlastiks,

    pánové, od nákupu auta se potýkám s následujícími problémy. Již od začátku mám trápení s fabii 1,4 16V, auto je líné, nechce jít za plynem. Pokud chci plný výkon při plné akceleraci, tak se mi to zdá jakoby přidušený a vůbec se tomu nechce.(jako bych za sebou táhl roztažený padák). Do 5 000 km se to chovalo stejně. Pak se něco uvolnilo a auto se rozjelo, ale jen chvíli a pak se stav opět uvedel do původního. (pohybuje se to tak 70% nejetí - spotřeba 7 - 8 a 30%jetí.- spoteba kolem 6,5). Takže výsledek je asi okolo 7. Připomíná mi to dojezdový režim při poruše zařízení. Byl jsem ve dvou značkových servisech, v jednom provedli výměnu filtru a ve druhém výměnu čerpadla …

    • 14 odpovědí
    • 9,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem V.Dušek,

    Chtě bych vás poprosit jetsli někdo nemáte fotky tohoto motoru,nejlépe bez plastových kritu atd....a nemáte někdo skušenost ze zástavbou tohoto motoru do škody 130? a uplne nej by bylo přirubu motoru nebo převodovky na fotce...Předem moc děkuji

    • 6 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem rissman,

    zdravim vsetkych, mam problem s Fabiou 1.4 (74kw), bol som na dialnici a zacala mi svietit kontrolka elektroniky motora - trvalo, este tesne pred zapnutim kontrolky auto v zatazi do kopca pri rychlosti cca 90 km/h na 5ke stracalo vykon a zacalo akoby jemne sklbat, nasledne po cca 20 min jazdy kontrolka zacala blikat a auto sa preplo do nudzoveho rezimu. skor ako som dosiel do servisu, vypol motor a z priestoru motora bolo citit zapach spalenej hmoty (akoby umelina), auto je momentalne uz v servise a info z VAGu bude v pondelok. Neviete co sa mohlo stat. Obcas sa stavalo, ze auto po nastartovani islo velmi tarbavo do vykonu, nie som debil, ze by som mu nakladal za studena…

    • 5 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  6. Host maxxxx
    Zahájeno uživatelem Host maxxxx,

    Ahojte. Tak sa len chcem spytat aky mate nazor,ze si chcem spravit na fabku otvorene sanie? Mam 1.4 16V 55Kw. Viete,ze tuto verziu kazdy riesi len vlozkou, no ja chcem vyhodit cely kryt. Prvy otvor necham otvoreny nech je privod vzduchu pod kapotu, samozrejme. A druhy otvor chcem cez nerezovu trubku, je ale jedno ci bude len plastova,len nech to vyzera, vyviest do laveho boku a tam to osadit konusovym green filtrom. Na motor chcem spravit tiez nejaky kryt z nerezu, nech je zakryte zapalovanie a nech to tiez nejak vyzera a nieje to otvorene. Tak mi na to nieco napiste prosim, ci je to blbost,alebo nie. Privod vzduchu bude lepsi,nebojte neocakavam od toho kone navyse alebo…

    • 11 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem jomi9,

    Chcel by som sa spytat ci by mi niekto nevedel poradit mam fabiu 1,4 16v 55kw a niekedy mi venechava 4 valec aspon to ukazala diagnostika. Skusali prehodit vstrekovace v skodovke medzi sebou ci to nerobi on ale vzdy sa to prejavilo na 4 valci, nevedia si rady. Skuste mi niekto pomoct. Vopred vdaka. Sviecky nemaju ani rok su v poriadku poyerali to.

    • 8 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem potok,

    cauves,chci se zeptat-po vymene oleje sem zjistil ze mi mizi olej nejak casto.nevim kam mizi-zadna louze ani kour z vejfuku.jedna se o 1.4 74kw.nevite co s tim?

    • 8 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem century,

    Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být???

    • 32 odpovědí
    • 15,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Pastik,

    Chlapi prosím poraďte, jsem v této sekci poprvé (mám Octu 1,8T), ale manželce jsem koupil Fabii r. 2000 motorizace 1,4 16V 74kW najeto neuvěřitelných 42 tis. km a mám tento dotaz: při vypnutí motoru je slyšet z motorového prostoru zahučení, zvuk je podobý jako když vypně větrák na chladiči ale hlupší. U Octy jsem takový zvuk nikdy neslyšel s tak nevím co to může být. Auto jsem nechal dát na diagnostiku a ta žádnou chybu neukázala.

    • 5 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Octavia31,

    Zdravim, auto jsem dva tydny nepouzival. Pak jsem ho chtel nastartovat a nic. Asi baterka jsem si rekl. Baterku jsem nabil a auto chytlo na poprve. Rikal jsem si pohoda. Jenze jsem ujel 500m a auto prestalo jet a neslo nastartoval - starter motorem toci. Kdyz to vychladlo tak zase na prvni pokus to chytlo a po chvilce to zase nejede. Kdyz je auto studene tak nastartuji a jakmile zacne stoupat ukazatel teploty chladici kapaliny a dosahne jedne tretiny tak motor chcipne a nastartovat nejde. Nejaky napad kde by mohl byt problem?? Dekuji fabia 1.4 16v 74Kw rok2000

    • 4 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Hogofogox,

    Chlapi mozno bude vyzerat tato otazka stupidne, ale... Ked fabku po dlhsej jazde odstavim, tak dost praska vyfuk - ako sa ochladzuje... Ono by to mala byt normalna vec, ale na starej HTP to ani zdaleka nebolo take vyrazne. Tak sa chcem spytat ci to moze byt tym ze 74kW ma teplejsie spaliny - tym padom je tam vasci teplotny rozdiel, alebo moze byt pes zakopany niekde inde.... dik za odpoved

    • 5 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Janina,

    Ahoj, prosím poraďte jestli jste se s tim někdo setkal. Při přeřazování vylítnou otáčky nahoru, ale hned se zas vrátěj do normálu. Nevíte čím by to mohlo být? Je to u motoru 1,4 6V

    • 5 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem JohnyS,

    Ahoj, mam ted takovou moznost snizit hlavu, nebot me prasknul rozvodak... takze chci se zeptat o kolik snizit hlavu, zda to nekdo nekde vycetl a jestli bude potreba jeste nejakych dalsi zasahu, aby se s necim nehadalo. Dekuji za prispevky

    • 27 odpovědí
    • 9,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Volvak,

    POTŘEBUJI VĚDĚT JAKÝ JE ROZDÍL MEZI NOTORY AUA A BBY.CO VŠECHNO BUDU PŘEDĚLÁVAT ?

  16. Zahájeno uživatelem quadrat,

    Chtěl bych se zeptat, jestli můžu do mojí Fabky 1.4 16v 74kw MD 2000 dát škrtící klapku s následujícím označením: 408.238/323/002 036 133 062 A 00.08.1 I Je to značka VDO Může mi to někdo prosím zjistit???

    • 5 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem lada,

    Nevite nekdo jak povalit zadni lambda sondu u fabie 1.4 16v 74 kw???Mě prostě nejde povolit.Musí se to menit i s výfukem nebo je na to nejakej fígl??. předem dik za info Nejdřív ji potřebuju povolit abych mohl koupit novou a tedy ji vyměnit

    • 13 odpovědí
    • 10,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem martin14,

    Dobrý den, fabie občas špatně startuje, jak za studena (motor naskočí a ihned chcípne, napodruhý naskočí), tak za tepla (nastartoval jsem, ujel jsem 10km, na přejezdu jsem vypnul motor a pak jsem nemohl tak minutu nastartovat, dojel jsem domu - dalších 10 km, vypnul, zkusil jsem nastartovat a znova problém se startováním). Během jízdy žádný problém. Ručička teploty byla na 0 i po ujetí 20 km. Mám podezření na čidlo teploty vody, ale je mi divný, že to dělá za studena i za tepla a jenom občas. Co si o tom myslíte? Děkuji za každou radu.

    • 4 odpovědi
    • 6,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Majký,

    nazdárek tak mám od dnešního dne nové teplotní čidlo na svojí fabce - ale staré bylo černé s modrou tečkou a nové je šedívé také orig. ukazuje dobře ale dotaz zní nemůže házet špatné info motoru (případně co to muže dělat) -jinak chtá dobře jak za studena tak i tepla

    • 5 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem combi,

    Na diagn.prístroji mi vypisuje chybu : Chybné kodovanie riadiacej jednotky motora- trvalá závada. Je to motor BBZ 74kw a auto ide normálne. Mate s tým niekto skúsenosť ako , príčina príp. odstránenie. Ďakujem,

    • 2 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem TOMO,

    Mám taký malý problém. Uloženie motora na pravej strane pri zohriatom motore vydáva taký klepotavý ,kovový zvuk. Počuť to pri prejazde nerovnosti aj pri štartovaní a výpnutí motora. Taktiež keď zatrasiem motorom to hrká a je tam väčšia vôľa ako pri studenom morore. Vtedy je to uloženie pevnejšie a nepočuť ani ten klepot. Chcel by som sa opýtať či treba to pružné uloženie motora vymeniť, alebo či sa tam nedá doplniť nejaký vysokoteplotný mazací tuk alebo niečo podobné? Nemá niekto podobný problém?

    • 3 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem AALEX,

    Dobrý den, Fabie 1,4 16V r.v.2001 74kW nám vykazuje tyto chyby na motoru: 17989, 17812 a 17847. Šlo by u Vás zjistit o co se jedná. Děkuji Sylva Scheyerová

    • 10 odpovědí
    • 10,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Wittmann,

    Teď jsem koukal, že stará Fabie je nabízena s motorem 1,4 16V 55 kW (automatická převodovka) a 59 kW pro manuál - v čem se ten silnější moror liší od klasické 55 kW? Doufám, že se to tady někde už půl roku neprobírá, kdyžtak ...

    • 4 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Nevřis,

    Ahoj kluci Známej má problém s Fabii tak se tu na Vás obracím. Byl bych moc rád kdyby mi s tím někdo píchl at vím čeho se chytit. Nebudu to tady znovu vypisovat co a jak ..máte tady přímo link na a autohificlub kde už to řešíme! http://www.autohificlub.cz/forum/10/537574...lem+fabie+%21/0 ještě jednou díky za rady !

    • 13 odpovědí
    • 11,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem speedy gonzales,

    mam tuto fabiu uz piaty rok. na 30000 mi kruzkovali motor pretoze mi namerali 0.5l na 1000km. urobili mi to az vtedy, ked som na nich poslal staznost do blavy. auto je to pekne ale problemy stale. plastove vlozky zo skrutneho stabilizatora sa po 10000 same vysunuli a cely stabilizator sa posuval v lavo a vpravo az na doraz- napravu. v servise mi ho dali do stredu a !! navarili!!! nan podlozky-magori. pruzinovu ocel vyzihali a teraz pruzi tak velke hovn0. zacina sa mi drbat elektrika. uz si skodovku nekupim. je to shit.

    • 50 odpovědí
    • 24,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.