Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 16V

  1. Zahájeno uživatelem speedy gonzales,

    NIEKEDY KARA NECHCE NASTARTOVAT. KED UZ CHYTI, MOTOR IDE NA 250 OT, PO CHVILKE NA 600 A POTOM SKOCI NA VOLNOBEH. MEDZITYM TROCHU CMUDI A CITIT BENZIN. PROSIM PORADTE MI.

      • Pozitivní
    • 124 odpovědí
    • 92,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Minelan,

    Zdravím, dnes jsem se rozhodl vyčistit škrtící klapku. Mám na to přípravek od den braven. Klapku jsem si celou vyndal a opatrně vyčistil. Malinko jsem pročistil i kousek pod klapkou. Vše jsem složil a když jsem nastartoval, tak motor vyletěl na 2500 ot a hned spadnul na nějakých kolísavých 900. Při těchto otáčkách neuvěřitelně hází. V tuto chvíli se dá s autem normálně jet. Když to nechám cukat na volnoběh, tak se po chvíli zvednou otáčky na 1250 a motor se relativně uklidní. Nicméně nejde ovládat plyn, když ho sešlápnu tak otáčky kolísají 1100 až 1800 a kolem auta je dost cítit přepálený benzín. Svítí mi epc, takovej ten vykřičník v trojúhelníku a celý je to v zatočený š…

  3. Zahájeno uživatelem KrajicekR,

    Zdravím, Už nějaký měsíc mě trápí třepání auto při ranním startu. Cca 2 minuty po nastartování když auto stojí se celé roztřepe a motor má jiný, hlučný zvuk.. pak je vše ok celý den. Svíčky jsou vyměněné, rozvody taky, co mě napadá jsou žhavící civky. Nestalo se to někomu? Auto ma 90k najetu, servisované. Díky všem

  4. Zahájeno uživatelem Davidson,

    Zdravim , prosim vás , v sobotu jsem koupil škodu fabii 1,4 16V 55kw a zjistil jsem , že pod olejovým víčkem je bílá emulze , s tim , že na volnoběh mi lehce bublá do expanzky chlad. kapaliny , jinak na měrce oleje žádná voda není a chladící kapalina se zdá taky ok , je možný , že je prasklé těsnění pod hlavou?

    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Anniela Maria,

    Zdravím, potřebuji poradit mám Fabii I hatch. 1.4 16V motor AUB r.v. 2000 74kW a nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru. Auto šlo na diagnostiku, kde mi řekli, že odešla lambda před katalyzatorem. Nechal jsem ji vyměnit za novou a současně jsem měnil i svíčky avšak žádná změna mimo to, že diagnostika teď ukazuje chyba kodovani rj kód 18020 a dale 17589 a 17604. Každý mi radí něco jiného jeden že mám nechat vyměnit kabelový svazek od motoru a druhý ať to nechám přímo ve škodovce napojit na diagnostiku. Jaký máte vy na toto názor nebo nesetkali jste se vy s něčím podobným? Podotýkám že k uvedeným změnám došlo z ničeho nic a motoru strašně klesl výkon někdy mám já 80…

  6. Zahájeno uživatelem Bendy_,

    zdravim. Je mozny zamenit hlavu valcu z typu AUB za AUA? Forum sem prolezl ale toto tema sem nenasel. Chci udelat "generalku" na svym aute, ale denne snim jezdim tak pro rychlejsi vymenu mam v planu udelat hlavu jinou a hodit ji tam komplet uz. Tuhle muzu mit zadara... Diky za odpovedi

  7. Zahájeno uživatelem Minelan,

    Zdravím, mám už asi rok a půl Fabii s motorem 1.4 16v 55kW. Předem bych chtěl říct, že nějaká témata co jsem tu našel jsem pročítal ale nic co by se vyloženě shodovalo s mým problémem jsem nenašel. Takže k věci. Asi tak 1 z 1000 startů mi motor po nastartování chcípne. Dělá to za jakýkoliv podmínek, ať stojí 5 minut nebo 2 dny, ať je teplo nebo zima. Naposledy se mi to stalo dneska a jelikož jsem čekal co bude tak při druhém startu jsem hned po tom co to baflo sešlápnul plyn a stalo se to, že se to dusilo kolem 600 ot. a po cca 4 vteřinách vyletěli strašně rychle nahoru, než jsem ubral už byli v omezovači. Nicméně potom jsem cítil kolem auta takovej ten typickej pach boha…

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem lada,

    Mam od benzinu rozleptanou hadici co vede od klikove skrine do krytu motoru tedy k vzduchovemu filtru.mam ji zevnitr rozleptanou v servisu mi je neodporne opravili, že přes ní jde minimum vzduchu.Chci se zeptat jestli to ma nejakej vliv na vykon nebo na neco.Nebo jestli to je uplne jedno dik 1.4 16v 74kw

    • 27 odpovědí
    • 17,2tis zobrazení
  9. Prosím o pomoc. Při startování za studena při prvním pokusu auto nenastartuje. Je potřeba otočit klíčkem zpět a nastartovat znova. Na podruhé už auto nastartuje vždy, ale prvních pár vteřin je potřeba trošku podržet plyn a protočit otáčky jinak chcípne. Po zařazení rychlosti je potřeba ujet asi 50m s vyššími otáčkami jinak autu spadnou otáčky a zdechne. Totéž pokud po nastartování začnu otáčet volantem i když nemám zařazeno - začnou padat otáčky a pokud nepřestanu auto zdechne. Jakmile se s autem ujede aspoň 50m s vyššími otáčkami už pak problém není. Diagnostika žádnou chybu nehlásí, kontrolka žádná nesvítí, servis neví čím by to mohlo být. Dalším problémem je, že po zah…

    • 2 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Ondraasek,

    Ahoj, poslední dobou mi už začíná přetékat pohárek trpělivosti. Neustálé kupování drahých olejů a aditiv, neustálé dolívání a pod. Mám 74 kW fábku r.v. 2001 a rozhodl jsme se, že nechám vyměnit pístní kroužky a gufera na ventilech. Chtěl jsem se zeptat, jestli to někdo už nedělal a popřípadě neví,kolik to cca bude stát. Bude mi to asi dělat známej v neorigo servise. Díval jsem se, že dříky na ventily sada stojí cca 400 kč, dále těsnení hlavy 1200 kč a kroužků je více typů. resp cena 500-2500,záleží asi kde.. A časově je to jak náročné? dík moc za infa

      • Líbí se mi
    • 14 odpovědí
    • 20,5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem migelito,

    Ahoj V příloze je obrázek motoru na kterém je součástka, kterou bych potřeboval identifikovat.Utíká mi z toho vzduch-projevuje se to dosti slyšitelným syčením, kontrolka nějaké chyby nesvítí.Mohli by jste mi někdo prosím pomoci s identifikací a případně dá li se to koupit.Moc děkuji

    • 1 odpověď
    • 3,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Lenca,

    Fabie v combiku 1.4 16 V 55 kW. Občas nastartuje úplně bez problemu, ale jindy jako by se ji nechtělo. Otočím klíčkem baterka škrtá ale nestartuje. Zkouším se spojkou i bez, ale nic jen je cejtit docela dost benzín,ale nenaskoci do dnes to stačilo víckrát s pauzou natočit a poté se chytla. Dneska už vůbec nechytla. Jen se mi nekonečným zkoušením vybila baterka. Častěji to mu je když stojím do kopecka byť jen mírného, ale stávalo se i když auto stálo narovine. Poradíte čím by to mohlo být ?

    • 3 odpovědi
    • 5,1tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem jagrova hul,

    Dobrý den, nedávno jsem po 10 000 kontroloval stav oleje a bylo ho tam méně, než jsem čekal. Bylo ho tam hodně pod spodní risku. S kamarádem jsme ho ještě ten den i s filtry vyměnili. Teď se mi ale zdá, že je auto na pětku slabší. Jako by šlo do vyšších otáček delší dobu, a nechtělo jít úplně do plných. Proto mi zrychlení třeba na 120 km/h trvá déle a de to cítit i v mírném kopci. Prosím vás, může být něco špatně? Je to moje první auto a je fakt, že tu kontrolu oleje jsem zanedbal. Pří výměně jsme zjistili, že mi teče olej přes měrku, protože mi chyběl těsnící kroužek, proto ho tam bylo tak málo. Předem děkuji za odpovědi.

    • 9 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Vit125,

    Zdravím, chtěl bych se zeptat jaký termostat mám koupit do své fabie, je to 1,4 16v 74kW BBZ r.v. 2003. Co jsem tak koukal po E-shopech tak tam maj ruzny kovový, plastový pak i s kusem trubky. Dokonce i s ruzným bodem rozepnutí. Poraďte prosím kterej vybrat. Chci ho koupit předem než to rozeberu.

    • 11 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem rokane,

    Zdravím a prosím o radu,čím by to mohlo být,a to :po zahřátí se z přední části motoru ozývá jakoby pískot,z alternátoru to není,co by popřípadě mohlo ještě pískat ?Jedná se o motor 1,4 16v 74 kw.Předem díky.

      • Pozitivní
    • 4 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem patrik.valasek,

    Zdravím, mám problém na mém mazlovi, Fabii I (6Y2) r.v.2000, motor 1.4 16V 74kW, kod AUB. Auto jsem koupil po prvním majiteli v 4/2015. Po cca roce jsem menil originalni vyfuk, jednak byl v hrozném stavu a protože jsem mu přikládal můj problém. V rozmezi 2,5 - 3 tisíce otáček ozývalo občas chrastění, prvně jsem to přikládal za vinu stínění výfuku, podlozky jsem vyměnil všechny ale chrasteni nezmizelo, tak jsem koupil střední a koncový díl výfuku značky TYLL. Chrastění zmizelo ale misto něj se ozývají drnčivá rezonace ve stejném rozmezí otáček. Vypozoroval jsem, že je to většinou až se prohřeje motor a s ním nejspíš i výfuk. Nevím zda to přikládat silentblokum vyfuku, nebo…

    • 1 odpověď
    • 3,4tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem FilipJ,

    Svokor mi stratil viečko z nádrže a asi kvoli tomu sa mi nesprávne ukazoval dojazd. Keď som mal este cca 60km, auto skapalo - ziadne poskakovanie, len zhasol. Dolial som cca 12l benzínu, kupil viecko, ale aj tak nevie naštartovať. Pomôže roztlacenie? Niečo iné? Vopred dakujem za rady.

    • 15 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Minelan,

    Zdravím pánové, nevíte náhodou jestli je průměr výfuku 1.4 16v shodný s 1.4 tdi? Mám na svém autě už poměrně hodně špatný zadní tlumič a středový nevypadá o moc lépe. Místo středového jsem chtěl dát pohliníkovanou trubku z 1.4 tdi, ale nevím jestli by průměrově sedla.

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem kumbal,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli jde zaměnit motor 1.4 16V 55KW BKY, místo původního 1.4 16V 55kw AUA? Prozatím moc děkuji!

    • 7 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Igis,

    Mám dotaz ohledně senzoru tlaku vzduchu - ve fabce mám tento senzor http://www.skoda-dily.cz/eshop/036906051-senzor-tlaku.html - sehnal jsem ale jiný typ http://www.skoda-dily.cz/eshop/03c906051e-senzor-tlaku.html je záměna možná ? jedná se o tvarově jiný výlisek. Jedná se mi o to, že u starého typu je pod senzorem ještě plechová podložka, která u tohoto typu nebude sedět. Dík

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem hotak,

    Ahoj, prosim o radu ,diagnostika chlasi chybu obvod snimace O2 - chybna funkce ( 1. rada valcu snimac 2 ) muzete mi poradit co to je a kde to hledat .Auto blbe startuje 1.4 16V 55kw Dekuji

    • 0 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem kubiik10,

    Caute lidi, nedávno jsem pořídil škodu fabii 1.4 16v 55kw combi, Rok 2004. Mam, ale problém s tim ze když jedu zhruba přes 3000 ot. Tak mi to sem tam jako by spadne ve výkonu, plynový pedál nereaguje, otáčky klesnou. Trvá to pár sekund a pak to zase jede jak má. Nevíte prosím vás čím to může být? A taky mam podezření na podivné, lehké klepání ve zvuku motorů. Zní to spis jako diesel, takový traktor. Myslite, ze to něco může znamenat, nebo to je tim, ze ten motor uz není nejmladší? Díky moc za odpovědi

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  23. Zdravím všechny, začala mě zlobit má Fabie I 1.4 16V 74kW AUB r.v.2000 najeto 179,5 tis. km. Budou to tak dva měsíce co se to stalo poprvé, přijdu k autu otevřu dveře - zatlačí čerpadlo. Sednu za volant zapnu zapalování - zatlačí čerpadlo. Nastartuji, motor škytne a zhasne. Když vypnu a znovu zapnu zapalování čerpadlo už nezatlačí (není slyšet jak hučí). Normálně hučí docela hlasitě a dlouho. Zkontroloval jsem pojistku několikrát zamkl a odemkl auto a najednou po několika pokusech čerpadlo zatlačilo, nastartoval jsem a v pohodě jezdil a startoval dál. Bohužel stalo se to znovu a to zhruba po měsíci, ale opět se to nějak samo vyřeš…

    • 1 odpověď
    • 4,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem NO.ID,

    Zdravím, zhruba již 14 dní pozoruji, že mi někde z vany teče olej. Auto bylo před 14ti dny na rozvodech a výměně oleje. Předchozí majitel tam totiz lil 10W40. Kvůli tomu se zadřel hydroštel, tak se na to přišlo. Teď je tam 5W40 a pod autem se objevuje skvrna o průměru 5cm. Pred servisem pod autem nebyla ani kapka. Vypadalo to, že to teče výpusťákem. K tomu začala zlobit zadní brzda, tak jsem to nechal v servisu ať mi to dotáhnou. Šroub dotáhli a museli vyměnit brzdový třmen. To by bylo OK... Dnes jsem ale přijel a opět olej kape. Zajímavý je že jen po zahřátí motoru. Vlezl jsem tedy pod auto a našel jsem čůrek oleje co teče po vaně až k…

  25. Zahájeno uživatelem JohnyS,

    Takže je to tady. Začalo to tím, že jen trošku poladíme lak na autě, doděláme klimu a upravíme hlavu s novými nadzvihátky atd. (potkalo se mě to a začalo to zrát olej) Takže začátek přestavby 2008 jaro. Upravy na motoru:zvětšení kanálu, zapuštění ventilu do hlavy, srovnání hlavy, nové vodítka, gufera, kanály se upravili na nasávací a vyfukové potrubý, + škrtící klapka z 74 kw. foto: sundana hlava a porovnani klapek

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.