Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


725 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  1. Po nastartovani chcipne:(

    • 7 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  2. Servisní kontrola

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  3. ODVETRANIE KLUKOVKY

    • 9 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
  4. Chyba readiness

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  5. expanzna nadobka

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.1k zobrazení
  6. 1,4MPI teplota

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
  7. Zafarbené ventile

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 17k zobrazení
  8. Rezonator

    • 6 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  9. V koloně motor vaří

    • 6 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  10. Elektronika

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jasne, diky. V tom pripade co mohu udelat abych pacc aktivoval, jde nakodovat? Pripadne rozpoznavani dopravnich znacek je samostatna funkce nebo je jeho primou soucasti?   
    • jaké zklamání ? že ho neměli k dispozici a nedali ho tam nebo že na něho zapomněli ? furt lepší, než kdyby ho zrušili bez náhrady 
    • Zdarec, na své O3 FL 1.5 TSI mám najeto něco málo přes 100 tisíc a v poslední době pozoruju takové cukání.    Stává se to jak u teplého, tak studeného motoru a vypozoroval jsem, že je to scénář, kdy mám přidáno minimum plynu, kdy to jen tak lehce "lechtám". Typicky třeba na 3jku nebo 4ku v mírném stoupání v 50 km/h to cuká nejvíc. Na druhou stranu třeba i při dálničních 130, kdy to na 6tku člověk na plynu jen lechtá to dělá pocitově taky.    Nevím, jak to přesně popsat, ale je to jakoby nekonstantní přenos výkonu, který má jakoby malé propady.    Nedávno mi měnili odvětrání klikové hřídele, dívali jsme se do diagnostiky do chyb a nic tam nebylo. Mám pocit, že se to postupně zhoršuje. Na co se zaměřit? Je to manuální převodovka. Díky. 
    • To diagnostika neukázala,ale dobré vědět 👍
    • U TDI je to taky lehce cítit u auta, ale uvnitř nic jen teploučko
×
×
  • Vytvořit nový...