Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


725 témat v tomto fóru

    • 9 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 17.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
  1. neznámá závada

    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  2. 1,4 MPi alebo 1,4 16v 1 2

    • 37 odpovědí
    • 31.1k zobrazení
  3. Pískání a blikání

    • 15 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  4. Zápach benzínu

    • 10 odpovědí
    • 18.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 24.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
  5. Tesneni pod termospinac

    • 15 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  6. 1.4 MPI 50kW r.v 2000

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 32.1k zobrazení
  7. Motor 1.4 MPI 50KW

    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 27.5k zobrazení
  8. problem s volnobehem

    • 8 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  9. Vstřikovací ventil

    • 11 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
  10. Kupa MOTORA

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Na benzín jsme myslel, beru různě, sem tam lepší sem tam normální kvalitu. Teď tam mám už druhou nádrž s Vervou 100 a VIF aditivem a zlepšení nepozoruju 😞   Stav vstřikovačů zjistím jak? 
    • Mám info od Škody, že bude v konfigurátoru do pár týdnů. Dodělává se homologace.
    • Ahoj,  chtěl bych se poradit, zda tu někdo nedodělával nové reálné koncovky na SIII, Sportline (liftback) - ideálně dvojité + sportovní spoiler, když má auto výklopné tažné? Našel jsem difuzor pro výklopné tažné, ale bez výřezu na koncovky + sportovní podspoiler, ale nevím, zda to jde dohromady s výklopným tažným...i kdybych ve podspoileru vyřízl díru na tažné a v difuzoru vyřízl díru na koncovky. Stejně tak nemůžu najít kvalitní laděné dvojité černé koncovky. Tak pokud má někdo své zkušenosti nebo máte tip, budu rád 🙂 - tady difuzor: Škoda Superb III - zadní difuzor SPORT LINE pro tažné zařízení | Tuning-in.cz - tady podspoiler: Škoda Superb III SportLine - zadní podspoiler GLOSSY BLACK | Tuning-in.cz   Představoval bych si to asi jako na té fotce v příloze - koncovky ale černé, jestli kulaté nebo hranaté ještě nevím 🙂   Díky za tipy a názory.        
    • To platí u standardní výbavy s přední a zadní, nebo i u systému 360? Měl jsem zkušenost, že u 360 dávaly to nejlepší, aby to nekurvilo celkový obraz. 
    • Ještě jsme v procesu sledování přirozené regenerace během jízdy. Máme DPF monitor v mobilu a sleduje se stav. Z obrázků vyplývá, že jsem se v úvodním příspěvku spletl. Evidentně nedochází k regeneraci každých 50 km jak jsem uváděl, protože pokud je ta horní linka s procenty ukazatelem, kdy se bude regenerovat, tak při 68 % k regeneraci je najeto 203 km a to při relativně krátkých trasách. Dám sem info, jaké budou hodnoty, až se ta regenerace přirozeně spustí. Každopádně díky všem za příspěvky!  
×
×
  • Vytvořit nový...