Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem bibso,

    zaujimalo by ma ze ci môzem pouzit blow off ventil aj na benzinaku, fabii 1,4 mpi?

    • 6 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem vohnout,

    K čemu přesně slouží snímač tlaku sacího potrubí EPS???mohlo by to mit něco společnýho s tim,že mi VAG hlasi že mám příliš bohatou směs.

    • 19 odpovědí
    • 14,8tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem vohnout,

    Ahojdec,mam jen dotaz,kdyz vypinam zapalovani-nastartovanej motor,tak to normalne chcipne vse je ok ale je slyset i jako kdyz vypinas lux takovej ten zvuk.Co to je????jinak fabka 1.4Mpi.Diky za odpovedi

  4. Zahájeno uživatelem jeromme,

    Ahoj, nevim ani jak to popsat. Mel jsem problem s termostatem, tak jsem si sam vzmenil celou skrin termostatu. Po vymene jsem najednou mel problem s nastartovanim, musel jsem vyhnat motor do otacek, aby zustal bezet. Vecer jsem nechal auto venku, kdyz jsem k nemu prisel asi za cca 2hodiny, mel jsem znovu stejny problem, motor se chytil snad az na 8 nastartovani ... nevim, kde jsem pri vymene te skrine termostatu udelal chybu, ale nic jsem nikde neodpojoval, poradite co to muze byt? Mam Fabii 1,4 MPI, r.v. 2001. Tom

  5. Zahájeno uživatelem DDT king I,

    Zdravím vespolek, včera mi vyskočila teplota na motoru do červenýho políčka zničeho nic, dopajdal jsem domu a zkouknul motor. Prázdná nádržka chladící kapaliny. Nechal jsem to přes noc a ráno dolil. Po vyjetí, asi po 5ti minutách, když měl sepnout termostat, se stalo akorát to že ručička teploty vyskočila zase do červena. Koupil jsem termostat, vyměnil (mimochodem byl úplně nacucky), vyndal čidlo a vyzkoušel jeho funkčnost zapalovačem, nastartoval počkal teplota se ustálila na standartní výši - moje spokojenost neznala mezí jak jsem strašně šikovnej. No nebudu napínat, netrvalo to dlouho, po nastartování leze teplota normálně nahoru, tam kde má sepnout termostat se na x…

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem ganyb,

    zdravim, jiz delsi dobu pozoruji,ze mi nejak selesti od motoru.....zvuk podobnej,jak kdyz jsem mel Faforita.Vychazi to nekde od klikoveho ustroji,takove kovove selesteni,jako kdyby bylo neco uvolnenyho.Jsem si jistej,ze to neni normalni zvuk na volnobeh u Fabie....ale provozu to nevadi...jezdim s tim.Nevite co to tam rachoti ???? Diiiky

    • 8 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem pajajelda,

    Ahoj všem . Jsem laik a potřebuji radu. Praskla mi hlava na motoru 1.4 MPI slabší typ (asi44kW). Mám možnost koupit starší hlavu ale prodávající neví jestli je to hlava ze slabšího nebo silnějšího motoru. Jsou tyto hlavy stejné?Dík za odpovědi

    • 3 odpovědi
    • 6,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem ganyb,

    zdravim,poradi nekdo prosim?Dnes jsem rano ujel s Fabkou 1.4,asi 5km a najednou mi z pulky ukazatele chlad.kapaliny rucicka vylitla do cervenyho pole a rozlo se prehrati,takovy ty vlnky s teplomerem.Ani vetrak na chladici se nehnul.Nechapu co se deje,kapalinu mam dolitou a radsi jsem zastavil,nevim co by mohlo nasledovat.

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem machine22,

    Zdravím páni.Mám taký problém s emisnou kontrolou.Dnes som nepresiel na EK z dôvodu: obsah CO2 normal-0.5,namerane 9.01,,obsah HC normal 100,namerané 634,,hodnota lambda sondy normal 0.97-1.03, namerané 0.86.Hned som sa bol objednať do servisu, tam mi povedali,že to môže byť lambda,katalyzátor alebo treba prečistiť škrtiace klapky ( to v tom najlepšom prípade ).Mam isť v utorok.Vie mi niekto dovtedy HELP,aby ma tam neodrbali,čo to môže byť? Keď už sa s tým niekdo stretol?Fabia 2001,1.4 MPi,50 Kw,75 000 Km.Vopred vďaka.

    • 13 odpovědí
    • 12,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem FFelix,

    Zdravíčko přátelé, potřebuji poradit, nevíte někdo jaký je průměr výfukového potrubí u katalyzátoru?? chci koupit jiný ale nevím přesně jaký, nechce se my lízt pod auto, předem díky

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem edadavids,

    Nesetkal jste se někdos tímhle tim?když nastartuju studený motor ,vyřadim ,tak mi PP ukazuje 7.4l .Teplota motoru pomalu stoupá,ale spotřeba se ustálí na 4.5l. a tam zustane i při plně zahřátym motoru a otáčky jsou vyšší. Když se rozjedu pustim plyn se zařazenou rychlostí z kopce tak, aby byla spotřeba 0 litr,tak po opětovném vyřazení je vše ok spotřeba 0.9l otáčky 800.CO to muže být ? klapka ? vstřikování? asi mi už z toho .......

  12. Zahájeno uživatelem oggycek,

    ahoj prosim o pomoc otec vcera dopoledne normalne prijel domu a zaparkoval fabii do garaze.vecer ji chtel nastartovat a nastal problem-jak chytne tak to je jako by jela na tri valce ,velmy nepravidelny chod motoru az pomalu zdechne,a je citit benzin (vyndal jsem svicky a jsou cerne a vlhke a je z nich citit dost benzin) prosim poradte dekuji OGGY

    • 11 odpovědí
    • 6,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Tomas.cz,

    Chci se zeptat jestli někdo zdejší má na své MPi 50kw úpravu od firmy Sportmotor na 56kw? Dík Tom

      • Líbí se mi
    • 80 odpovědí
    • 17,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem tondas2,

    Kolegové dotaz,když otevřu víčko na dolevání oleje do motoru a je studený tak se na víčku utvoří trochu nějakého svinstva bílé barvy je to normální?U staré Škody 120 se to dělalo taky ale jestli to jde srovnávat.Olej to je Castrol Magnatec 10w40.A co se týká chladící kapaliny která mě napadla že by mohla se dostávat do oleje tak jsem po 6 měsících dolil asi tak 1dcl.

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem TELEPORT,

    setkal se s tím někdo je zajímavé že mi to dělá jen když jedu díl , a tím pádem i asi když se motor víc zahřeje , občas se mi i auto zachvějě pří startovani teplého motoru , nesetkal se s tím někdo

    • 5 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Fibera,

    Zdravím, potřeboval bych radu, mám škodu fabii 14 - 50Kw a půl roku řeším špatný tah v nízkých otáčkách na všechny rychlosti. V servise mi řekli, že auto nepíše žádnou závadu, koupil jsem novou klapu, vyměnil svíčky, filtry atd. a je to beze změn. Nemáte někdo zkušenost a nevíte čím by to mohlo být? Vůz je i na LPG a ten to dělá minimálně. Problém je převážně s pohonem na benzín. Díky za odpověď Fibera

    • 1 odpověď
    • 3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem honza675,

    ahoj borci prosim muzete me poradit mam 1,4 MPI COM 50kW rok 2000 kdyz jsem ji pred 3 roky koupil jela nadherne a ted posledni pul rok se straci vykon a pri 4 a 5 netahne a oziva se i jemne syceni pri seslapniti plynu, a kdyz uberu plyn a znova pridam tak to jako by prestane, vse ale tesni , nevite co to muze byt a jestli je to motorem a je potreba udelat generalku jestli by to pomohlo a kolik to asi stoji.????? Jo a mam najetych 150000 km. diky moc za pomoc borci

      • Negativní
    • 24 odpovědí
    • 9,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem ocec,

    Nazdar vsetci, Mam otazku. Po nastartovani motora 1,4 MPi (44 kW) ma motor tak do 1500 otacok taky zvlastny zvuk a v pozadi sa k nemu objavuje pravidelny, pulzujuci zvuk.......Ked pridam tak nad 1500 otacok tak ten zvuk zmizne a vsetko je OK...... .....je to dost tazke opisat, ale ide to ako keby od ozubeneho remena alternatora....asi pred troma mesiacmi som ho menil lebo bol popraskany, ale vyzera byt stale rovnako napnuty, takze neviem co to moze byt....... Kazda rada je vitana :-) Dik

    • 10 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem techni,

    Ahoj panové, chci se zeptat na vaše zkušenosti. Mám možnost koupit fabku (sedana) 50kw ročník 12/2001 je to v plné výbavě kromě tempomatu to ma vše. Má to najeto 50 t. po první majitelce se servisní knížkou za nějakých 115 tisíc. Zajimalo by mě hlavně co se tam může zkazit a kolik v reálu žerou ty motory.Mám trochu ztrach že je to velký a bude to žrát takových 8 litrů při normálním ježdění a to bych nerad. Nemám radši počkat a jít do 1.2 12V ? je tam nižší pojistka a spotřeba zase jsou trochu dost drachší.

      • Pozitivní
    • 28 odpovědí
    • 19,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem ocec,

    Nazdar vsetci, Vyskytol sa mi taky problem. Ked auto dlhsie stoji a potom startujem tak sa tesne po nastartovani ozve taky zvlastny vrzgavy zvuk, ale iba na chvilku a potom je klud. Ked vsak auto znova postoji a startujem tak je to to iste. Nemate niekto s tym skusenost, ci je to z alternatora alebo z coho. Dik

    • 14 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Pítr,

    Zdravím všechny, po skorem 5 letech provzu se mi objevila a objevuje v garazi kapka oleje. Mám motor 1.4MPi/50kW. Olej je docela ridky a podle mne to neni z motoru ale z prevodovky. Objevuje se ti blize levemu kolu ve smeru jizdy, v leve casti pod motorem. Mate s tim nekdo zkusenost? Pítr

    • 16 odpovědí
    • 14,7tis zobrazení
  22. setkal jsem se s tim ze kdyz auto stoji na neutral tak motor cuka a kmita rucka otacek (rozmezi cca 800 az 820) , nesetkal jse s tim nekdo mam moto 1.4 , 44 kw mpi ... napadlo me zda to nemá neco s tím ze obcas pri startovani motor jako by skoci

    • 4 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  23. kolik by podle vašich představ nebo skušeností mela žrát oleje , nebo měla by vůbec ale podle stáří motoru asi trochu jo ne ... stalo se mi to že mi to za týden sežralo 1 cm oleje na měrce ... to je asi moc co dodám že má nalítáno 165000 km

    • 11 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem TELEPORT,

    Všiml jsem si v poslední době toho ze mi fabka při startu delá toto: start za studena motor při startu naskočí cca do 1000 otaček a pak spadne na 800 asi normál ale za tepla třeba pri jizdě zaparkuji jdu nakoupit a pak cca po chvilce nastartuji tak jako by se ozvala rána z motoru je to slyšel a je i taková vybrace a otačky vyskočí na 1200 a pak spadnou na 800 jde mi o to že se mi zdají divné ty teple starty teda ty rany a ten záchjev ... motor má najeto 164000 a teprve za 2 dny jdu na nove rozvody setkal jse s tím někdo pardon dodávám jde o motor 1.4 mpi 44 kw

  25. Zahájeno uživatelem ViperCZ,

    Dnes sem jel, dojel sem do vesnice, zpomalil na 50 a zapl tempomat. Zarazen byl 4. rychlostni stupen (toci to neco pres 2100 ot.m. - jen takova udrzovacka, hlavne ze to nezere), bylo to mirne z kopce, takze RJ brzdila motorem ale najednou koukam auto zacalo desne skubat a otacky kolisat v rozpeti cca 200 ot. min., vyslapl sem spojku a podradil na 3 ku a cajk, jedu a hodil sem si ve 100km pri 5ce tempomat a zase, vyslapnuti spojky a jede se ok. Doma sem to skubl na VAG, vypis zavad a nic. Motor ma vykon, nezere vic nez driv- nic. Kdyz sem jel byl zahratej na provozku, tempomat dodelavka cca pred rokem v autoriz. servisu skoda a slapal az doted bez problemu. Co s tim?

    • 10 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.