Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


732 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 946 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7,1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6,8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6,3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9,1k zobrazení
  1. Fábia 1.4MPi netáhne?

    • 23 odpovědí
    • 15,4k zobrazení
  2. Fabia 44 KW vs Fabia 50 KW 1 2

    • 27 odpovědí
    • 19,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7,3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7,1k zobrazení
    • 73 odpovědí
    • 24,6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  3. fabie 1,4mpi sedan

    • 18 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  4. FABIE 1.4MPI 44KW

    • 1 odpověď
    • 2,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 36k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 12,6k zobrazení
  5. Fuci cez viecko oleja

    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
  6. generalka motoru

    • 24 odpovědí
    • 8,2k zobrazení
  7. GO motoru 1,4 Mpi

    • 3 odpovědi
    • 6,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vysoké ceny energií drtí evropské firmy. A bude hůř. Na obzoru jsou další regulace, které kolem upadajícího průmyslu utáhnou šrouby.  Evropské firmy lapají po dechu. Americká i asijská konkurence je válcuje. Příčinou jsou zejména (až násobně) dražší ceny energií na starém kontinentu – mimo jiné i důsledek klimatické a hospodářské politiky Evropské unie. Tuhle politiku se přitom politici rozhodli ještě přitvrdit. Soudný člověk proto musí přinejmenším povytáhnout obočí nad výrokem, který pronesl náš ministr průmyslu a obchodu  Jozef Síkela. „Není úkolem vlády dělat všechno pro to, aby firmy měly co nejnižší ceny energií. Za vysoké ceny si do určité míry můžou firmy samy,“ řekl Josef Síkela webu E15. Co vůbec k tomuto říci.........?   https://www.finmag.cz/finance/455626-chysta-se-dalsi-hrebik-do-rakve-evropskych-i-ceskych-firem-kam-az-vystoupaji-ceny-energii?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=1207101&dop_vert_id=int1&dop_req_id=kgqSntZgU7Y-202405211644&dop_id=29149973    
    • Ahoj,  Mám tu trochu složitější téma - O2 2.0tfsi BWA 2006   Auto po výměně rozvodů komplet řemenový i komplet řetězový. Obě INA.   Auto jsem po výměně zahřál šel samozřejmě projet. Auto táhne normálně a zvuk motoru je na tfsi slušný (rachtání není slyšet).   Jediné co mi přijde v nepořádku je tento problém: Když je motor v záběru, tak je vše v pořádku, ale když dám nohu z plynu začne se ozývat celkem hlasité cvrdlikání jako když jedete na kole z kopce a nešlapete. Prostě jako nějaký setrvačník. Když je motor zahřátý, stojím na místě a prošlápnu plyn, tak když padají otáčky, tak se tento zvuk ozývá také. Jakmile lehounce sešlápnu plyn, zvuk zmizí. Za všechny rady budu rád. Díky
    • Chcete říct, že S3 s DCC je tišší než S4 s DCC+ ? Komfort ale bude předpokládám u S4 s DCC+ snad o dost lepší, né (aspoň co jsem viděl dle recenzí)?
    • Lešení však bude dosti praktičtější (patky mě nebudou šířkově omezovat) 🙂 Já si tedy pořídím určitě WingBar Evo... o vhodném boxu však stále přemýšlím
×
×
  • Vytvořit nový...