Přejít na obsah

Elektrika


579 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  1. Výhřev zrcátek

    • 9 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  2. komfortní jednotka

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 974 zobrazení
  3. Dálkový start

    • 18 odpovědí
    • 19.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 64.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  4. PDC assistent mimo provoz

    • 8 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6k zobrazení
  5. Ukazatel paliva

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  6. Nefunkční tempomat

    • 4 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  7. Cvakani zamku.

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  8. Chyba 4629

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...