Přejít na obsah

Autohifi, Navigace


661 témat v tomto fóru

  1. sub v rezerve u kombi

    • 12 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
  2. Zadní repro nehrají

    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
  3. Autorádio okolo 4000,-

    • 17 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  4. SILA SUBWOFERU

    • 24 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  5. Chrapčanie v repráku

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  6. fabia kombi repro

    • 4 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  7. BECKER

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  8. High/low adapter

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  9. radio

    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  10. Zadní repro

    • 23 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  11. kod pre Symphony

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  12. Konektor k Škoda Symhony

    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
  13. škoda symphony 1 2

    • 33 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  14. Jaká anténa ?

    • 13 odpovědí
    • 2.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Kolega včera updatoval (OTA) z 1941 na 1985 a začalo se mu rozpojovat AA. Má H58 jako já. Takže mi nikdo nevymluví, že to není softwarem 🙂
    • Tak i já přidám zkušenost s kabelem z čajna expresu 😀 Koupil jsem kabel TENTO , do 14dnů přišel, pohoda. V balení byl kabel a papírový návod na instalaci, kde se psalo, že mám stáhnout software a nainstalovat, ale žádný odkaz, QR kód nebyl nikde. Tak jsem stáhl soubory z mega.nl co tady postnul uživatel Sw0rdfish na stránce č.34. Postupoval jsem i podle jeho návodu a nakonci mi VIILoader napsal, že kabel je kopie a je zablokován. Řikám si OK, jsem kokot, stalo se. Nedalo mi to a zkusil jsem stáhnout VCDS přímo ze stránek RossTechu, už nebylo co pokazit, když kabel měl být bloklý. A přesto kabel fungoval, připojil jsem se k autu, provedl zálohu jednotky.   Pak mi to nedalo a prostudoval jsem pořádně co píše prodejce toho kabelu, a ejhle, píše tam, že CD není přibaleno a mám si napsat o odkaz. OK, napsal jsem, odkaz poslal. Stáhl jsem co poslal, číhnul na video a začal. Tady se nepoužívá VIILoader, ale používá se V2Partner. Instalace proběhla úspěšně, pak instal VCDS, taky dobrý. Spustit VCDS ve V2partner a začalo to hlásit, že updatuje kabel. Řikám si tak schválně co se stane. Všechno dojelo do konce, ve V2Partneru se píše, že kabel je aktuální. Ve VCDS když otevřu ABOUT to taky píše "unlimited VINs". Vše se zdá funkční. Po této instalaci jsem ještě nezkoušel připojit auto.   
    • Tak jim to tam namaluj, možná jim to ještě nikdo neřekl.
    • Volkswagen v listopadu pokračoval v upevňování své pozice na českém trhu a s 1550 registracemi nových vozů se ve statistikách umístil na druhém místě mezi dováženými značkami, přičemž k postavení jedničky mezi importéry mu chybělo pouhých 32 vozů. Tradičními tahouny prodeje byly modely Golf (395 vozů) a Tiguan (289 vozů), které jsou nabízeny za mimořádně výhodných podmínek v akčních verzích Limited Edition, People a R-Line People. Ve startovních blocích se již připravuje zcela nové rodinné SUV Volkswagen Tayron, jehož sériová výroba byla ve Wolfsburgu zahájena na konci listopadu. Plug-in hybridní verzi Tayron eHybrid lze nyní objednávat za akční cenu od 1 165 900 Kč. „Mám […] The post Volkswagen pokračuje v posilování své pozice na českém trhu appeared first on VW Scene. View the full article
    • Za 5 km (spíš po rovině) jsem rád, že olej má 50°C - v zimním období... A 15 km by možná taky odpovídalo, takových 10 určitě, než olej vyleze na 95°C a je tam trvale. Všechno jsou docela relevantní hodnoty. Olej se ale má ohřívat dřív než voda. Není dobré operovat s ručičkou, což je krokový motor, který dostává povely od ECU, ne od teploměru vody v hlavě válců. Jaký je tam termoregulátor - kdo ví, u sebe mám "chobotnici", která u DSG ještě chladí i olej převodovky. Jako last resort je tam nějaký voskový termostat asi vždy... To s tím termostatem v létě asi nechápu - otvírá právě proto, aby průtok chladičem byl maximální. Nic se nikde nezadržuje. Jediný projev zasehnutého otevřeného termostatu je dlouhé ohřívání vody, v zimě nedohřátí, padání teploty na křižovatkách atp. Nějaký univerzální přípravek asi jde sehnat... aby pasovalo šroubení, asi je třeba kompresor.
×
×
  • Vytvořit nový...