Přejít na obsah

4x4 Haldex


10 témat v tomto fóru

  1. 4x4 vydrz 1 2

    • 35 odpovědí
    • 26.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 21.1k zobrazení
  2. Haldex při couvání

    • 3 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  3. Vymena filtra Haldex-u 1 2

    • 49 odpovědí
    • 28.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  4. Zvuk při řazení 1 2

    • 36 odpovědí
    • 20.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, mám Superba 3 2.0Tdi 110kw kombi 6DSG 2017 na normálních tlumičích. Najeto 191 tisíc   Nechával jsem měnit komplet tlumiče, pružiny a stab tyčky - Sachs Důvod výměny - Hrozně tvrdej zadek.   Po výměně bylo auto asi 3 dny v pohodě, pak se to postupně zhoršovalo, tak jsem dal auto do jiného servisu, kde se dal na zadek origo tlumiče a pružiny + geometrie.   Auto vydrželo super asi 2 dny. Teď je to jak kdy. Někdy je hrozně tvrdý, někdo nerovnosti relativně dobře filtruje, ale prostě je to na hovno. Je to i podle venkovních teplot. Auto chci prodat a v tomhle stavu se obávám, že to nikdo soudný nekoupí. Nějaké nápady co tam může být špatně? Posledně když jsem nechal vystříkat podvozek na wapce, tak mi přišlo, že auto změklo, ale může to být jen náhoda.  Když zmáčknu zadek auta, tak jde tlumič hezky dolu.   Díky za rady.      
    • Ahoj, kdyby jste měl někdo zájem. Známý prodává.    https://auto.bazos.cz/inzerat/200888997/alu-kola-5x112-r19-zimni-pneu-octavia-4.php
    • R nic neříká o obvodu kola. jen o velikosti disku. u tebe má jak R17, tak R18 stejný průměr i obvod (plus minus nejaké opravdu drobné).  Důležitá je kombinace disku a pneu.    Rezerva v SIII má u mě ale na průměru tak o 5cm méně. Diferáky to při té omezené rychlosti, která je uvedena na kole, přežijou bez problémů 
    • prvni bych asi zacal s analyzou kde zhruba k problemu dochazi tzn. zkusil bych svetla prohodit, pokud bude problem porad na prave strane tak vis ze to nebude svetlem samotnym. Pokud jo tak by to mohl byt nejaky studeny spoj, kde v rovnovazne poloze nebude kontakt. Dal bych zkontroloval konektor ke svetylku Trojkove fabky se zarovkou v tomhle svetylku jsou notoricky zname korozi patych dveri, takze se muze dostat i vlhkost na konektor. (vyrobce ma na tohle reseni ze dava led osvetleni a za urcitych podminek ti klidne i vymeni zrezle pate dvere pokud za to muzou prave zarovkove lampicky). V dalsim kroku bych asi zapojil multimetr a promeril jestli po kabelazi jde v ruznych rezimech otevreni dveri napeti do konektoru.
    • Zdravim čo bolo na chybe mám rovnaký problém. 
×
×
  • Vytvořit nový...