Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1175 témat v tomto fóru

  1. Ruční brzda 1 2

    • 29 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
  2. Jak velké mam dat kola? 1 2

    • 28 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  3. koncovka výfuku RS

    • 12 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  4. uprava narazniku rs 1 2

    • 47 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  5. Co se vam libi vic.. 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  6. Prasklé zadní sklo r.v.97 1 2

    • 25 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  7. Tempomat

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  8. Jak na ostřiky světel?

    • 11 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  9. Zarovky zpatecky

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  10. levé zpětné zrcátko

    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  11. zaddni cire lampy

    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  12. Tesnenie

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  13. Okno ridice

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  14. Spodek od leveho zrcatka

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  15. Leve zpetne zrcatko.

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  16. čočky z octávie

    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  17. Hagusy Neumann

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  18. svařování plastů

    • 14 odpovědí
    • 4k zobrazení
  19. Cisteni prednich svetel

    • 10 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
  20. Odstaranění popisků !!!

    • 15 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  21. 5 x 112 na 5x 100 LZE ?

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  22. Gumy - leto & zima

    • 8 odpovědí
    • 2.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
×
×
  • Vytvořit nový...