Autorizák rádia neopravuje, ti mění díl za díl jako opičky, takže platíš za novou jednotku.
Zkus někoho kdo se zabývá elektronikou, pokud to bude nějaký studený spoj nebo načatý kondenzátor, co se dá jednoduše najít, tak by oprava nemusela být zas tak drahá
Pokud už jsi novou jednotku koupil tak bude potřeba odstranit ochranu komponent a nahrát klíče co odemykají funkce jako je Bluetooth, smartlink, hlasove ovladani, navigace atd plus bude potřeba upravit kodovani a adaptace podle výbavy tvého auta (původní, třeba nemělo parkovací senzory nebo automatickou klimatizaci nebo mělo něco navíc) pokud to chceš tak jak to bylo předtím a dokážeš si jednotku ideálně fyzicky vyměnit sám, tak by ti to pak měl autorizák za poplatek (cca do tisícikoruny) odblokovat a dokódovat, jelikož má automobilka konfiguraci tvého auta uloženou na serveru tak jak bylo vyrobené, tak pro ně je to otázka jen připojení na diagnostiku kliknutí na tlačítko nahraj a do chvilky to mají hotové.
Zdravím,
omluvám se, že zakládám nové vlákno, ale nenašel jsem podobné.
Přestal mi fungovat zvuk rádia. Vše funguje, jak má, ale pouze zvuk nejde. Všimnul jsem si, že když je ráno chladno, zvuk jde. Jakmile vypnu rádio a je jednotka ohřátá, zvuk nejde.
Vyndal jsem jednotku, dal jí na 5 minut do mrazáku, zpět zapojil a zvuk fungoval.
Samozřejmě jsem s tím byl v autorizáku a byly mi řečeny celkem astronomické částky ha opravu, což. i přišlo na 12 let staré auto dost.
Prodávájí se použité jednotky s uplně stejným výrobním číslem, jde mi teda o to, když vyměním jednotku kus za kus se stejným číslem dílu, jestli je potřeba nějak "spárovat" nebo kódovat jednotku.
Popřípadě jestli někdo řešil stejný problém a jak ho vyřešil?
Děkuji za odpovědi a rady.
Přikládám fotku jednotky rádia.
Z diagnostiky moudrej nejsem, ale tohle vypadá na špatně nalepenou gelovou podložku. Jestli ji ovšem vůbec nalepili novou, nebo ji nenalepili vůbec...
,