Tak úplně to samé mi poslali včera po mém mailu, kde jsem si zároveň postěžoval, že chtěli už dříve zaslat doplňující údaje a už se neozvali. Tak mi tam přeposlali ještě moje evidované hlášení. To tam asi hromadně rozesílá jeden člověk Ctrl+C a Ctrl+V nebo už AI.
Dnes přišla zpráva z infolinky. Tak snad to dají rychle do pořádku.
Vážený zákazníku,
Momentálně se potýkáme s dlouhodobým výpadkem online služeb Care Connect – Vzdálený Přístup.
Mrzí nás, jaké to může způsobit komplikace, a chceme vás ujistit, že naše technické týmy aktivně pracují na opravě.
Moc děkujeme za vaši trpělivost a důvěru, kterou nám dáváte.
S pozdravem
Jaroslav Doležal
Škoda Auto Infolinka | Team Škoda Connect
+420 800 600 000
infoline@skoda-auto.cz
Byl jsem dvakrát na STK s vypojeným kablíkem a taky vše OK. Na diagnostice mám vypnutý Start-stop přes tu teplotní metodu, takže mi to ani nic nehlásí.