Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1360 témat v tomto fóru

  1. Čištění sedaček 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 23.6k zobrazení
  2. Sedačky - pružina

    • 1 odpověď
    • 3.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  3. Sedačky z O2 do O1 1 2 3 4

    • 88 odpovědí
    • 92k zobrazení
  4. Zápach z klimatizace 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 36.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  5. (O1) Popelník 1 2

    • 47 odpovědí
    • 25.4k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 36.8k zobrazení
  6. Nejdou otevřít dveře 1 2 3 4 10

    • 244 odpovědí
    • 171.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  7. Sedadlá z O3 rs do O1

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  8. Autopotahy

    • 18 odpovědí
    • 9k zobrazení
  9. Dětská autosedačka 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 23.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  10. interier OII do OI 1 2 3

    • 70 odpovědí
    • 36.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj autíčkáři,    měl bych dotaz k mé octávce 2 rs tfsi motor bwa. Při stání v koloně nebo na místě na volnoběh (cca po 5-10 minutách) začne jít teplota nad 90 když se rozjedu začne zase padat na 90 a ustálí se na ní. Pod 90 nejde nikdy. Sahara se nespustí ale včera když sem vystoupil z auta teplota byla kolem 100 (po jízdě v koloně) najednou se spustila při zamčení vozu. Když pustím klimatizaci taky se ventilátory nerozjedou nebo je potřeba nechat klimatizaci běžet delší chvilku ?  Koukal sem na schéma pojistek a před face lift by měl mít pojistku F54 na ventilátory ale tuhle pojistku tam nemám a zdířka je prázdná. Podle knihy co je v autě má být pozice prázdná a na ventilátory je F38 10A pojistka a ta je v pořádku. Než půjde auto do servisu čekám až na něj bude mít mechanik čas nenapadá někoho co je špatně ?    děkuji 
    • Dobrý den. Nemáte někdo zkušenosti jak vyměnit neboli opravit světlo ten spodní led pásek na octavii 3? Nové světlo 24tisic a to je fakt dost. Děkuji za odpověďi
    • Můžu nabídnout Brno, ochranu komponent v nové jednotce už máš vyřešenou?
    • Zatím jsem nespozoroval chování, jako píšeš ty - pobláznění SW (budu to sledovat).   Taky bych rád vynutil, aby auto plachtilo. (nevím, jestli se dá za jízdy třeba přepnout na N? 🙃).    K plachtění mám pár postřehů z praxe (který kdesi zmiňoval i Vaculík): při vypnutém tempomatu (tj. auto nehledí na cestovní rychlost) - auto neplachtí, zařazuje rychlostní stupeň a dost možná tím nabíjí 48V akumulátor, když: se začnu blížit k pomaleji jedoucímu vozidlu (tedy reakce na radar - vozidla přede mnou) když někde jedu nad limit (ale nevypozoroval jsem v tomto chování vzor, možná je pouze vybitý 48V akumulátor) při zapnutém tempomatu si samozřejmě auto ještě hlídá, abych nejel moc nad limit, takže brzdí motorem/rekuperací do 48V akumulátoru
    • samozrejme , ak mas tazne logicky nemas kde oko vzadu zasrobovat kedze nemas vyztuhu naraznika ...    auto kde ostalo oko aj tazne bola mozno Octavia 2 ine asi nie 
×
×
  • Vytvořit nový...