Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1363 témat v tomto fóru

  1. Zadní kapsy u kombi

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
  2. ocalouneni palubovky

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  3. Barevny salon

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  4. Výměna řadící páky

    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  5. houká

    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  6. manžeta řadičky

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  7. pomoc

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  8. Stropnice

    • 3 odpovědi
    • 6.6k zobrazení
  9. Oprava palubovky

    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  10. rezerva O1

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  11. Díra po loketce

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  12. Zadní sedačka

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  13. Zamky - zahada

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  14. zapojeni vyhřevu sedadel

    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  15. Vymena riadiacej paky

    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  16. Signalizace

    • 3 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  17. Climatronic

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  18. Bedrova opierka o1

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte, podarilo sa niekomu vyriešiť problém s prepadajúcim pedálom. Ja mám octaviu 1, už 6 rokov, a už keď som ju kúpil, som spozoroval na križovatke že pedál začne pomaly padať, ale počas jazdy nie je absolútne žiadny problém, brzdy fungujú ako majú. Prestal som tomu venovať pozornosť, ale minulý týždeň mi kvôli tomu neprešlo auto cez STK. Dal som vymeniť hlavný brzdový válec, odvzdušniť ale stále je to rovnaké. Teraz mám veľký problém, pretože neprejdem cez STK, aj keď brzdy fungujú počas jazdy bez problémov.
    • Ahoj, za mě to hlásí taky.
    • Ano, MHI2 ide plne aktivovat cez toolbox, ale len preto, ze FEC kontajner je ulozeny v pamati do ktorej mas pristup, takze cez prikaz vies doplnit kody. Podobne tak pre MST2 Delphi, tie su ale len pre VW. Technisat/Preh maju FEC ulozene v RPMB particii, ktora nie je pristupna na zapis, editovat v nej vies len cez EOL session.   Original/neoriginal VCDS, to je jedno, security access S00040 by ti mal ist tak ci tak. Je to od verzie 25.03 tusim. Predtym si si musel upravit CLB subor a doplnit tak security access prepinac, ja som si to v predoslych verziach nastavoval na S54321 (developer je S12345). Sprav update na 369, daj patch na 369 a dopln kod cez diagnostiku.
    • Nie , nie  neber to ako sprchu, ospravedlnujem sa,  ked to tak textom vyznelo, len som chcel vediet,  ze preco to ludia neako nezdielaju. Ja nemam origo VCDS a neviem zapnut EOL, preto som myslel,  ze to pojde patchom,  kedze ma taky nazov na mibsolution. Ja som ti prave naopak vdacny, ze sa podelis o tvoje znalosti. Bol som rozhodnuty, ze to patchnem na tu vyssiu verziu, ale bal som sa odpalenia, ktore popisujem skor vo vlakne. Cize len vdaka tebe som si asi neodpalil jednotku - cize dakujem.  Jeden pan na youtube  patchol jednotku bez zasahu diag, ale on to  riesil na verzii MHI2 a updatom mu to zbehlo. 
    • Chystaná elektrická Octavia dostane i displej pro spolujezdce | ČeskéNoviny.cz
×
×
  • Vytvořit nový...