Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


209 témat v tomto fóru

    • 244 odpovědí
    • 90.1k zobrazení
  1. Nastavenie rozvodov

    • 14 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 35.5k zobrazení
  2. Rozvody 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 30.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
  3. 1.9 77kw starter

    • 4 odpovědi
    • 8.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 10k zobrazení
  4. 1.9 TDI 85 KW

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 40.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  5. 96kW bez vykonu

    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 16.3k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 97 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
  6. Blow Off

    • 8 odpovědí
    • 11.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Taky jezdím na Jarov, ale je to autorizák, tak používají to, co ŠA předepíše. No a že jsou ty origo díly třikrát dražší a třikrát horší, to už nikoho nezajímá.
    • Jde nějak "vyřešit" i ten start/stop, prosím?  
    • Presne to tvrdili aj na DE fore. Acc vobec nepouzivam...
    • Moje zkušenost s brzdami na Superbu III 2,0 TDI 110kW: vůz jsem kupoval 3 roky starý se 60tis Kč, jelikož zadní kotouče byly dost orezlé (brzdilo to jen úzkým pruhem uprostřed na kotouči) a při brždění ve vyšší rychlosti na dálnici vydávali hukot, pokusil jsem se je v záruce reklamovat ve Škodovce na Jarově. Přijímací technik mi sdělil, že není vysoká šance na úspěšné vyřešení reklamace, nicméně i tak jsem to zkusil. Reklamace byla zamítnuta s tím, že je to normální projev, pokud jezdím na delší vzdálenosti a tím zadní brzdy moc nepoužívám. Odpověděl jsem mu, že jezdím tak 40% město a že tedy brzdy tedy nezahálejí, navíc 4x do týdne. Na to mi doporučil a to jsem šel do kolen, ať občas zkusím při jízdě zatáhnout ruční brzdu a zadní kotouče tzv. "obrzdit" (u automatu s vozem za milion :-)). Zkrátím to, nové originál zadní kotouče vydržely 42tis. km než to s nimi bylo stejné, jako s těmi původními. Takže po záruce jsem nechal vyměnit zadní a poté, když nastal čas i přední kotouče za značku ATE a ani po 50tis. km nejsou nikterak zrezlé, krásně brzdí tiše po celém povrchu a navíc auto celkově brzdí lépe.... Tolik k originálům kotoučů Škoda a přístupu značkového servisu....    
×
×
  • Vytvořit nový...