Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Jakub Linhart,

    Zdravím, mám dotaz ohledně starteru. Při startování začíná protacet občas naprázdno. Vyplatí se repasovat, pokud to teda jde, nebo sehnat jinej? Mám možnost starteru z 2.5tdi, nevíte jestli by na 1.9tdi pasoval? Děkuju za reakce..

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Michal93,

    Zdravím, mám Supa r.v. 2003, najeto 270 tis., 96 kW. Při volnobehu jdou cítit a hlavně slyšet vibrace, z motoru přechází jakoby na palubovku. Při lehkém zvýšení otáček vibrace přestanou , pokud seslapnu spojku nic se nemění, vibruje to stejně. Všiml jsem si, že vibrace se začínají ozývat vždycky, když do nafty přidám aditivum a nebo natankuju nějakou kvalitní naftu. Naposledy jsem tankoval MaxMotinon u OMV a od te doby se vibrace dost zvýraznily, ale přitom by to mělo být spíš obráceně. Kdyz jsem tankoval Optimaldiesel u EO, motor běžel v klidu, až na občasné zacukani na 2. rychlostní stupeň. Mohly by to být třeba špatně seřízené vstřiky? Jinak jsem nedávno dělal komplet …

      • Pozitivní
    • 43 odpovědí
    • 35,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Mapirro,

    Dobrý den, potřeboval bych poradit s autem od mého otce. Jak už z nadpisu jde vidět, auto má problém držet volnoběh při jízdě po vyřazení rychlosti. Při startování se musí pomáhat šlapáním na plyn, jinak auto nenastartuje. Jakmile už auto nastartuje, tak motor drží volnoběh, ale po krátké jízdě po vyřazení motor většinou zhasne. Zkoušela se vyměnit škrtící klapa s EGR ventilem - problém stejný. Jediné čeho jsem si všimnul - při jízdě jakmile se zapnula klimatizace, automaticky se zhoršili otáčky motoru. Když auto stálo a bylo na volnoběhu (za předpokladu, že motor hned nezhasl), jakmile se zapnula klimatizace, motor zhasl (ne vždycky, ale z většiny pokusů ano). Má…

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Roy Jones jr.,

    Zdar. Nevím jak je to možný, ale furt upouštím olej a furt ho mám asi 0.5cm nad ryskou max., voda se neztrácí,tak jedině že by tam šla nafta nebo nevím. Nevíte někdo co s tím,kudy se to tam může dostávat? Jde to z toho oleje nějak poznat, co v něm je? díky

    • 35 odpovědí
    • 42,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Sweepy,

    Zdravím chci se zeptat když tam naseru odpory nějaký silnější tak se to při 3t otáčkách topí v naftě a škube to .. při 120km padne turbo a už to nedělá .. poradí někdo co by to mohlo být ? Co by tomu pomohlo aby to neskubalo ?

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem 1412adam,

    Takto mi z ničeho nic začal klepat motor na 1 superbu 1.9tdi 96kw... zkoušel sem pár kluků a nikdo mi k tomu nic neřekl video-1572548647.mp4

    • 3 odpovědi
    • 5,7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Owneil,

    Dobrý den, Na Superbu r.v. 2005 1.9 TDI 96kw jsem začal pozorovat zvýšenou kouřivost motoru při razantnějším přidání plynu zejména na první a druhý rychlostní stupěň (rozjetí z křižovatky třeba). Při konstantní rychlosti klidně 150+ není vidět žádný kouř, jen když jde vozidlo razantně do otáček). Vidím to i v zrcátku a špiní mi to nárazník. Jedná se o načernalý dým. Měl jsem to v servisu a bylo mi řečeno že mám zanesené trysky. Prodali mi nějakou chemii do nádrže, ale po několikáté nádrži se to nezlepšuje. EGR mám vyčištěný. Mám najeto 107 000 km (opravdu, máme ho v rodině od nového, akorát se moc nevyužíval) Není spíš možný nějaký prob…

    • 0 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Romeceks,

    Když jedu od 0 do 150 km/h je jedno jestli na to šlapu nebo jedu úsporně tak teplota chladící kapaliny je pořad na 90°C. Jakmile jedu nad 180 km/h chladící kapalina mi klesne na 60°C a to vše při venkovní teplotě 3°C (termostat, chlad.kapalinu, vodní pumpu jsou nový vyměněný a rozvody dělaný asi měsíc zpět) a když jedu zase min jak 150 třeba 120 nebo 90 tak se chlad kapalina vrátí zase na 90 °C. Plus přitom všem mi skoro vůbec netopí, i když je zahřátej na 90°C tak nezatopí, pouze lehký závan tepla... A od tech 150 km/h do 220 km/h fouká studený vzduch tak že mi jsem v autě musel sedět v bundě a byla mi zima na ruce a na nohy... Předem děkuji za ra…

  9. Zdravím. Mám problém na mém motoru, pořád ale nepravidelně mi vyskakuje na budíku značka trojúhelníku v kolečku. Motor ztratí i trochu výkonu a jede jakoby na tři válce. Chyba je asi někde na kabeláži ke vstřikům. Zkoušel jsem napružit kontakty v hlavě, nepomohlo, vyměnil jsem svazek v hlavě za fungl nový, nepomohlo. Teď už mám jen podezření na kabelové svazky které vedou k hlavě. Otázka zní zda se dají tyto svazky vyměnit, jedna větev vede asi do řídící jednotky druhá nevím kam, ale na druhou stranu. Závady z VAGu: 17678 - Ventil cerpadla/trysky valce 4 (N243) Regulacni mez prekrocena P1270 - 35-10 - - - Sporadicky 176…

    • 0 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Jana111,

    Zdravím.Při jízdě mi začne u Superba TDI 96 kW lehce pocukávat motor ale jen v ustálených otáčkách když chci jet plynule po rovině.Když přidám plyn tak to nedělá a na volnoběh to také běží klidně.Neměl s tím už někdo vzkušenosti.Vstřiky jsou zkontrolované,ERG ventil vyčištěný a při odpojení váhy vzduchu to také cuká.Naftu tankuji stále u stejné benzinky. Jana

    • 22 odpovědí
    • 8,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Oner Fakor,

    Ahoj, mám takový dotaz, mám skoda superb 1, 1,9 tdi, auto koupeno v bazaru, zacalo po půl roce cukat a tak slo k mechanikovi, ten promeril vstriky a zjistil u vsech 4 spatné signály na jehlách, hodnoty vsech vstriků byly v pořádku, vstriky jsme nechali být a požádali mechanika aby auto dal dohromady, ze ho budeme reklamovat v příslušném autobazaru. mechanik auto složil - vymenil gumicky a nejaká tesnení a svete div se, auto jede, jako by mu nic nebylo. Je vůbec mozné aby byly spatné opravdu vsechny 4 vstriky soucasne, nebo že by byl problém pouze v onom těsnění. nevíme zda uplatnovat reklamaci nebo už to není nutné. Děkuji za vsechny postrehy

    • 4 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem kellifelli,

    Ahoj uživatelé našich českých "limuzín", chtěl bych se Vás zeptat, zda by jste se pochlubili se svými nájezdy na Superbu I, 1.9 TDI 96 Kw (kód motoru AWX nejlépe). Popřípadě co všechno jste na autě měnili (motoru + kdy cca v KM). Děkuji za názory a přeji pěkný den.

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Brus Lii,

    Čau lidi Teče mi olej z motoru k mechanikovy jdu v sobotu bude vadit když ten týden budu jezdit do prace?

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Pepel,

    Zdravím pánové, hledal jsem na fóru co a jak ale nenašel jsem nic jen o špatné spínací skříňce. Jen nevím jestli je to můj případ, zasunu kliček naskočí kontrolky a jak otočím tak cvakne starter a nic,(trošku pohasne kontorlka baterie) až třeba na 10satý pokus natočím na žduch. Baterii jsem nechal celou noc nabíjet a ráno stejně to samé. Není to pokažd ale v 50% asi jo. nevíte co by to mohlo být? chci jet dalkovou a nerad bych zustal viset někde 300km od baráku. Baterie je asi 3 roky stará. díky

    • 4 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem TomASS!,

    Možná budu vypadat jako idiot, ale nemůžete mi prosím někdo vysvětlit jakej to má význam a proč se to tak často dělá?Díky jo a taky na kolik to výjde, mám 1.9tdi 96kw tiptronic

      • Pozitivní
    • 57 odpovědí
    • 123,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem tomvata,

    Mam takovy problem chchi si koupit superba v perfekt stavu akorat spojka tahne az uplne nakonci,opravdu az nakrajicku tak se chci zeptat kolik je cca investice ? diky

      • Pozitivní
    • 82 odpovědí
    • 16tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Pavska,

    Dobrý večer, Nikde jsem nenašel odpověď na otázku jaký výrobce je originál spojky? Všude se píše Luk nebo Sachs, ale někdo tu určitě měnil už spojku na supu 1.9 TDI PD 96kw. Nevíte když jste demontovali originál původní spojku jaké značky byla? Zda Luk nebo Sachs ? Omlouvám se pokud jsem to někde tady na fóru přehlédl. Děkuji předem za odpověď

    • 4 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Pavska,

    Dobrý denMohl bych poprosit zkušenější aby mi prohlídly LOG , Podle logu mi přijde že váha dává málo v nízk. ot. Log je tvořen na 3ku do mírného kopce. Nebo je v logu něco špatně krom mé zmiňované váhy ? Jinak auto jede pěkně žádné nouzák ani chyby v jednotce. Jedná se o Superb 1.9 TDI 96 kw chip na 110kw Děkuji https://ulozto.cz/!qY6KTwFd6CoF/log-01-003-010-011-kopec-na3ku-csv

    • 6 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem kveti,

    mam problem a nikde som sa tu o tom nedocital superb 1 1,9 96kw 2004 pri zaraden rychlosti a jemnom pustani spojky pocujem taky šuchot ked sedel v aute brat vsimol som si ze sa motor jemne nakloni dozadu a vtedy to vydava taky kovovy suchotavy zvuk za jazdy to nepocut a robi to aj ked je zaradene 2,3,4,5 rychlost NA SPIATOCKE TO NEROBI kde moze byt problem

    • 6 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem stepanek33,

    zdravím × poradíte?kde je u toho to motoru starter?po případě návod na výměnu.díky ×

    • 4 odpovědi
    • 9,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem kr3matolog,

    Caute, poradte mi prosim, auto bolo na vianoce v servise. Bolo repasovane turbo, teda len pretesnene v poslku. Odtedy auto ide ako 74kW ak to mam prirovnat. Podla nezaujateho mechanika ktory sa na to pozrel povedal ze vzduchu je dost ale objem je zly teda, ze turbo netlaci tolko co by malo. Prednedavnom som auto skusal na dialnici. A pomaly ale dostal som sa az na rychlost 220 km, ale pri nejakej zatazi teda na miernom kopci zacala rychlost klesat zas dole. Co si o tom myslite ? Za radu Vam vopred dakujem. ;-)

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem haceink,

    Zdravím mám takovy problem mel jsem jsem uz minimum nafty v aute jel jsem na benzinku a omylem natankoval 23 litru benzinu nastartoval auto se vyplo pe 600 m takze odtahovka servis co uz stalo se vymenil se palivovy filtr dolilo se pres 30 l nafty a aditiva auto jezdi uplne normalně ma zatah necuka ma vykon vsechno jak ma byt po ujeti 150 km otankuju do plna zase naftu aby se to proredilo ale ted k problemu co mám kdyz auto stoji treba 12 hodin chytne na drnc jedu treba 50 km vypnu motor 15minut stojím a kdyz chci nastartovat tak motor toci třeba 10 sekund nez chytne a zase vklidu kdyz v zapeti vypnu a hned nastartuju tak chytne na drnc jako kdyby proste po 15 minuta s…

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 23 odpovědí
    • 7,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem JanSuperb,

    Zdravim na motoru 1,9 96KW 5q manual jsem menil silenbloky motoru . po vymene motor neskutecne vybruje na volnobeh.silenbloky jsou usazeny v drazkach jak majy byt vymeni jsem jen na motoru dva bocni a ten predni .co muze byt spatne? poradite?

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 39 odpovědí
    • 16,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem algec,

    Ahojte, mám takový problém. Koncem minulé zimy se mě začalo objevovat nedostatečné zahřívání chladící kapaliny. I po cca 30km jsem na ukazateli měl pouze cca 60-70°C . na provozní teplotu to nikdy nedosáhlo. Sice auto topilo, ale poměrně málo. Pak přišly vyšší teploty a všechno bylo v pořádku. Provozní teplota skoro hned. Teď ale znovu začala venkovní teplota padat k mrazu a problém je tu zase. Jedu 30 km a teplota max 70°C. Při jízdě z kopce ještě spadne. Na volnoběh při studeném motoru se pořád točí ventilátor. Je to správně? Děkuju za případné rady.

    • 15 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  25. Zdravím pánové už jsi nevím rady:(.Snad tedy poradíte? Když točí auto 2300 a sešlápnu plynový pedál při zahřátém motoru tak auto jako když se dusí a cuká.A dělá to i když jedu 120Km/h na pátý převodový stupeň tak auto taky točí 2300 otáček a pořád jako by v něm škube né tedy tak znatelně jako při přidání plynu ale malinko ano Opravdu jsem bezradný. Nalil jsem čistič palivové soustavy TEC-2000.

      • Pozitivní
    • 109 odpovědí
    • 64,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.