Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  1. Řízení táhne

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  2. Pneu - max. profil?

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  3. Kolesa 8x18

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  4. ABS nejde

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  5. letni pneu

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  6. Auto taha do prava

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  7. ake čerpadlo ABS ?

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  8. Kola RSW

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  9. Poooc zadreny rizeni

    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  10. Lanovody ručka...

    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  11. vlnovec

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  12. Zadek nebrzdí

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  13. Disky na ORS

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  14. Alu 17" 5x100 ET45

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  15. je to ložisko?

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  16. Sada do prasatek - gufero

    • 13 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  17. Ráfky ze Seatu

    • 10 odpovědí
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Otázka je, jestli na to vůbec seženeš materiál. U Octavie to není problém – za pár korun koupíš celé nové ústrojí a vyměníš ho za dvě hodiny i s těhlicí, protože je to kompatibilní. Ale jestli jde na Roomstera osadit těhlici z Octavie... myslím si že ne mají jinak čepy řízení. Spíš bys asi musel sehnat 288mm brzdy z Fabie nebo Rapidu – u některých jsem ty lepší brzdy už viděl. Samozřejmě je pak otázka ceny takových dílů a jejich reálná dostupnost. Tolik toho asi nebude.   Myslím si že by tam šli dát z VW polo: https://www.mihocar.cz/mcperson-pravy-tehlice-tlumic-vw-polo-6c0-6rf413031c-6rf413031g-indie/d-181258 https://www.mihocar.cz/mcperson-levy-tehlice-tlumic-vw-polo-6c0-6rf413031c-6rf413031g-indie/d-181145   Pružiny bych přehodil zbytek použil pokud budou tlumiče ok. Ještě sehnat třmeny a kost na třmen... i když jestli bych si plánoval auto nechat ještě 3 roky a víc, tak bych možná koupil nové třmeny, nebo aspoň repasované.
    • Zrejme nejake lozisko. Zdvihnut rozbehnut to a pocuvat.. trakciu vypni.  
    • Zdravím. Mám dotaz ohledně výměny chladičové stěny. Mám dole ulámané držáky pro spodní kryt motoru. Jak složité je ji vyměnit popř co může vyjít oprava s servisu. Jak je to s chladičem a s klimatizací zda se musí demontovat. Děkuji za názory a případné osobní zkušenosti s opravou
    • Mám problém s hlučností převodovky DQ500. VW Passat 176kW 4motion DQ500, 230t. Asi od 200t je slyšet jekot mírně vpředu, nezáleží na zařazeném stupni, ideálně jízda s klasickou akcelerací. Zvuk se projeví velmi lehce při rychlosti cca 37 – 39 km/h a pak zmizí a poté nastoupí v rychlosti 73 km/h, nejvíce do 75 km/h a pak postupně slábne. Při plném plynu, když motor pořádně zabere, tak to slyšet není. Projevuje se to při běžné akceleraci. Při jízdě v kritických rychlostech na N to je slyšet lehce. S rychlostním stupněm to nesouvisí. Ani se zatáčením apod. Jde o zvuk známý jako ječení soukolí při jízdě ve starém autobuse vzadu. Mechanik již měnil gumový kloub na kardanu, i olej v zadním diferenciálu, zda se něco změní, ale nic, je to stejné. Podle něj to dělá vůle na nějakém ložisku v převodovce. Nemáte někdo s tímto zkušenost? Popřípadě doporučení, kdo umí přesně diagnostikovat, odkud přesně jde zvuk při jízdě, nebo nějaký nápad?
    • mam to, pomohla aktualizacia na verziu 8.4.0
×
×
  • Vytvořit nový...