Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

  1. DISKY 7,5*17 ET 42

    • 20 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  2. ramena + silenbloky

    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
  3. Sponky pro snížení...

    • 13 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  4. podvozek

    • 9 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  5. Pružiny a tažné?

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 3k zobrazení
  6. 18" kola

    • 10 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  7. Unik oleja

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  8. teplota kotoučů

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  9. tlumiče?

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  10. vržou vám tlumiče

    • 14 odpovědí
    • 15.1k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  11. rizeni

    • 9 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  12. Homokynetický klolub

    • 19 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  13. Porucha zadní brzdy

    • 8 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  14. Dural pod motor( lyžina)

    • 6 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  15. Hrkotanie - pomoc

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  16. dotaz

    • 1 odpověď
    • 5.9k zobrazení
  17. hliníková kola

    • 18 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zeptám se, můžu nějak přes VCDS manuálně otvírat a zavírat EGR? Vyndal bych trubku z intercooleru a podíval se jestli se klapka skutečně hýbe. Nevím jestli to můžu nastartovat, když mám tu trubku venku a spustit ten základní test pod skupinou 03 na egr. 
    • Jestli se hodnota nemění v závislosti na pozici EGR, tak bych to spíš viděl na zaseklý EGR nebo vadný ovládací ventil N18. Na kontrolu váhy vzduchu je také postup, viz. Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu -G70-. Ideál by bylo ještě zkontrolovat těsnost sacího potrubí mlhou.    Vysvětlení: Když motor saje vzduch přes EGR, klesne množství vzduchu skrz vzduchový filtr, který je měřený váhou vzduchu.
    • Zkusil bych určitě první to víčko. Na autě nám to dělalo to samé, stačilo dát nové víčko a bylo po problému.
    • No jo, ale když nad tím tak přemýšlím a povede se aktivovat plachtění i v normálním režimu dsg a před barákem nohou zabrzdím, tak tam zase asi skočí rychlost, ne? 😮‍💨
    • No tak se uvidi co bude. Pokud stat dopusti, aby jezdili lidi k zubarum, ocnim, neurologum a ja nevim komu vsemu klidne i 100km, zbytecne mrhali diky tomu energi, na dalnici si pekne poletime 150kou a nemci stale neomezene, tak je mi cely GD akorat k smichu. A naslo by se spousta dalsich nesmyslu, ktere jdou proti nejake ochrane klimatu. Ale byznys je byznys. Doted jsem jezdil VW starym 20 let na CNG a plnicim normu EURO4, dalnicni znamku jsem mel diky pohonu na zemni plyn za polovicni penize. Nyni, kdyz mam auto plnici nejnovejsi emisni normu, mam dalnicni znamku za plnou palbu 🤣 K smichu je mi cely ten parlament hlupaku. Cili za me, cely GD okamzite zrusit 🙂 
×
×
  • Vytvořit nový...