Přejít na obsah

Elektrika


3364 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  1. Jablotron ovladač

    • 5 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.1k zobrazení
  2. OK STAV

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  3. CAN 2.0 v OI

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  4. hodnoty- klima

    • 15 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
  5. antena

    • 4 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  6. Otevirani vicka nadrze

    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
  7. DO centrál vs Rádio

    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  8. Spacetka zezhasina

    • 7 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 57 odpovědí
    • 22.3k zobrazení
  9. umrela me elektrika

    • 16 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  10. Blbne centrál

    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 11.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte, potreboval bych poradit jak dale postupovat, (O1 1.9 TDI 81kw ASV Kombi) byl jsem na geometrii kde mi vratili tyhle vysledky ale moc mi k tomu nebyli schopni rict, co by mohl byt problem? a hlavne jak velky? potrebuji vedet jestli to mam resit nebo ne, o sjeti gum vim ale vzhledem k tomu odkud je beru me to az tak netrapi, naprava za me vypada v pohode a mam podezreni na silentbloky, ale pocitam ze stejne za par let emisemi neprojdu tak do toho moc sypat nechci
    • ahoj, mam tez na O2 1.6 MPI 2008 pred FL podobne chyby - bud jen prvni 2 nebo prvni 4 nebo vsech 5 (naskakuji tak +- co 3 jizdy, tedy ne vzdy, za ruznych teplot)   00576 00883 00884 01744 00885   spinacku jsem koupil novou a vymenil - diky za navod, i po vymene opet naskakuji nepravidelne prvni 4 chyby .. kazdopadne spinackou to asi neni. Vytahl sem drzak akumulatoru abych videl jak je na tom svazek a na prvni pohled to nevypadlo nejak poskozene byt sem teda ten svazek nerozpletal.   Jinak auto jezdi, radio se vypina jak ma, na chyby sem prisel nahodou kdyz mi otec rikal ze mu nesviti kufr a predni cteci lampicky.. predni LEDky byly KO, kufr vyresil novy zamek - od vymeny sviti jak ma. Nez sem se dopracoval k tomuto stavajicimu vysledku tak jsem vytahl i komfortku (tu za prihradkou spolujezdce) a konektory propajel. Ale ted koukam ze jsi asi propajel tu RJ pod volantem? Bylo tam neco videt, da se do ni rozumne rozebrat? Rozebrat komfortku mi moc neslo - propajel sem jen tu jednu stranu tistaku.   tady jsou jeste detaily z CarScanner:   16. Steering column16. Steering column DTCs: 5 ---------------------------- 00576 [0x0240] Terminal 15; Boost pressure sender 2 - G447 implausible signal Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti ---------------------------- 00883 [0x0373] Ignition and starter switch-D (Terminal S); Ignition starter switch-D (terminal S) Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti ---------------------------- 00884 [0x0374] Ignition and starter switch-D (Terminal X); Ignition starter switch-D (terminal X) Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti ---------------------------- 01744 [0x06D0] Ignition and starter switch-D (Pin P); Ignition starter switch-D (terminal P) Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti ---------------------------- 00885 [0x0375] Ignition and starter switch-D (Terminal 50); Ignition starter switch-D (terminal 50) Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
    • Ano ten. Ja som tomu ani neveril, že to pomôže pokiaľ sa nevymenil.    Mám doma pripravený aj pre druhu RS.
    • Dobrý večer prajem, chcem sa opýtať, mám problém s mojou octaviiu už asi 3/4 mesiac. Octavia 3 rs 135 kW 2.0 TDi CUNA 2015 ročník Ide o únik chladiacej kvapaliny.  stalo sa to tak, že som šiel po diaľnici trocha rýchlejšie a v tom natlakovalo zrejme nadobku, pričom voda vystriekla až na svetla. Ihneď som šiel na najbližšiu benzínku kde som chladiacu dolial, pokračoval som v ceste, po cca 40/50 km zas aj keď som šiel kľudne. Myslel som si, že ide len o to, že som tomu trocha pridal tak ju vyhlasovalo von. No potom to začalo, občas deň, týždeň nič a občas každý deň aj 2/3 x nezávisle od odjazdených km sa mi buď stratí chladiaca, alebo ako keby niekde ostane a po otvorení viečka sa vráti do normálu, niekedy až vyvrie von z nádobky akoby jej tam bolo extrémne veľa, aj keď nechám auto 2/3 dni stať tak sa nádobka neodtlakuje, nemám olej v kvapaline a ani kvapalinu v oleji, z autá nejde biely, ani iný dym, teraz v zime áno ale len kým je motor studený. Potom žiaden dym. Skúšal som meniť rozvody aj s čerpadlom a robí to stále. Máte nejaké rady ? Nechcem zbytočne vyhadzovať peniaze keďže každý diel čo to môže byt stojí 300-800€ cca, tak ci sa dá prísť na to, čo to presne môže byt ?   
×
×
  • Vytvořit nový...