No to jsem předtím měřil na jeho konci žádný proud nevede pohledově nikde uklepaný není takže někde problém v těch svazkových chránících plastech, a stálý proud tam jde a včetně kostření to mě napadlo jako první očistil jsem je i od oxidace
Ahoj,
minulý měsíc jsem měl bouračku a ve Škoda servisu mi opravovali auto a při převzetí jsem si všiml, že jsou na pár místech po autě bílé škrábance. Bylo mi řečeno, že se celé auto práškovalo či co a že pak vylezou neviditelné škrábance jako například u dveří od otevírání, apod (ještě v pár záhybech byly zbytky nějakého prášku špatně vymytého). A že kdyby byl problém ať se ozvu.. To po nějaké době zmizí, nebo co udělat aby to nebylo vidět jako předtím?
Děkuji moc za odpověď
Schéma Seatu nemám, ale u škodovek žádná pojistka mezi spínací skříňkou a startérem není. Vypadá to na přerušený vodič. Zkontroloval bych jeho konec u startéru, mohl se uklepat těsně u konektoru a taky změřit, jestli opravdu na jeho konci není při startování napětí. Pak se přesvědčit, že starér pracuje přímým přivedením +12V na startovací svorku startéru.