Přejít na obsah

Elektrika


3371 témat v tomto fóru

  1. nabijanie baterie

    • 18 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  2. chyba 01273

    • 1 odpověď
    • 4.8k zobrazení
  3. Záměna motoru šíbru

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  4. dělá si co chce

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  5. 01578 - kontrolka airbagu

    • 8 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  6. El.stahovanie okien

    • 8 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  7. LP zámok dverí

    • 8 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 21.6k zobrazení
    • 76 odpovědí
    • 33.7k zobrazení
  8. Tajný spínač

    • 15 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  9. skakajici rucicka

    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 18.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  10. zamykani zadnych dveri

    • 8 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  11. autorádio-nefunguje

    • 6 odpovědí
    • 25.4k zobrazení
  12. Displej v otáčkoměru

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  13. VAG tacho

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  14. DIAGNOSTICKÝ SCANER

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den, rád bych se poradil ohledně několika problémů s mým vozem (Škoda Octavia 2, r.v. 2012, 2.0 TDI CR). Při regeneraci DPF pozoruji světlý dým za vozem, i po vyčištění DPF se situace nezměnila. Olej ani chladicí kapalina neubývají. Log je z cesty z Brna do Zlína po dálnici. Prodloužená a častá regenerace DPF: Zdá se mi, že regenerace trvá příliš dlouho. Může být problém v oxidačním katalyzátoru DPF? Přikládám graf teploty DPF (obr. 1, graf 3), kde je vidět, že se velmi pomalu zahřívá na 600 °C. Z grafu (obr. 1, graf 2) je patrné, kdy probíhá regenerace dle nabíhajícího času. Rychlé plnění DPF: DPF se rychle plní, což může být způsobeno kouřivostí motoru. Na jaře jsem čistil škrticí klapku, ale nyní na podzim se opět objevila chyba a klapka byla znovu zanesená. Mohou být problémem vstřikovače? Přikládám graf rozdílu vstřiků v závislosti na čase (obr. 2, graf 1) a maximální hodnotu rozdílu ze všech 4 vstřiků (obr. 2, graf 2). Špatné ohřívání motoru: Při nižších teplotách jsem si všiml, že se motor špatně ohřívá. Z diagnostiky (obr. 1, graf 2) jsem zjistil, že termostat se otevírá již při 62 °C, neměl by správně až při 90 °C? Jsem objednaný na výměnu termostatu u chladiče. Do nafty přidávám aditivum od Volkswagenu (G 001 790 M3) dle doporučení známého. Děkuji za vaše rady a zkušenosti. LogBrno-Zlin.CSV
    • Toto jsem našel v e-mailu. Takže zaplaceno by mělo být: Škoda Connect: Děkujeme za Vaši objednávku Vážený zákazníku, Děkujeme, že jste si objednali Škoda Connect pro Škoda Superb Combi  Níže naleznete shrnutí objednávky: Název balíčku: Proaktivní servis Datum objednání: 20.4.24 Licence: 10 let Cena: 0,- Kč Název balíčku: Infotainment Online Datum objednání: 20.4.24 Licence: 3 roky Cena: 0,- Kč Název balíčku: Vzdálený přístup Datum objednání: 20.4.24 Licence: 3 roky Cena: 0,- Kč
    • Ano, Auto jsem koupil letos v dubnu. Když jsem stáhl aplikaci Škoda Connect, tak mi po zadání VIN čísla v aplikaci vyjela informace, že mám Škoda Connect (+ ještě nějaké služby) předplaceno cca do konce roku 2025. Proto jsem se zaregistroval, spároval auto s mým nově založeným účtem a vše doposud fungovalo. Bohužel jak jsem teď při výpadku zkoušel všechny možnosti, tak jsem smazal hlavního uživatele a teď se s autem již nejsem schopen spárovat a nejde to dle mě z důvodu, že auto není on-line (šedá planetka).  
    • Je to tak, pokud dojde k vybití 48V baterie, elektronika samotné baterie ji zablokuje a musí se vyměnit. Stojí prý 30 tkč. Celá ta midhybrid technologie v autě je cca za 100 tKč. Pokud v záruce a funguje, tak fajn. Horší to bude mít druhý a další majitel po pátém a dalším roku. 
    • Jako tak ne uplne rad vam kazim radost, ale .. neni to tim, ze jeste skodovka servisní akci neudelala, protoze se to stale resi? Bylo to tady reseno dve tri stranky zpatky.   Na novych autech uz uprava je nekdy od kvetna ci cervna,  a az bude k dispozici reseni pro uz vyrobena auta, tak to servisy zacnou opravovat v ramci servisni akce?   Tak trosku sklidnete hormon a nedelejte z toho kovbojku.  
×
×
  • Vytvořit nový...