Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.3

  1. Zahájeno uživatelem ekiin,

    Ahoj, Mám problém se svým vozítkem feldou 1.3 jednobodovkou, poslední dobou občas nechtěla na volnoběh držet otáčky(většinou jí pomohlo, když jsem na volnoběh přidal trochu plynu a už se většinou udržela) a poslední víkend přestala chtít startovat, startér se otáčí, z výfuku jde plyn, ale nechytne. :-( Můžete mi s tím, prosím, někdo poradit? Děkuji :-)

  2. Zahájeno uživatelem Michajl,

    Zdravím, měl bych takový dotaz. Přemýšlel jsem o předělání mojí Felicie 1.3 MPi rok v. 2000, na LPG. Myslíte, že to má vlastně ještě cenu do tak starého auta? V LPG centru, kde provádí tyto přestavby mi řekli, že by to vyšlo na cca 17000 Kč. Což je vlastně zhruba hodnota toho auta :-) Přece jen ta plynová nádoba je na 10 let. A nejspíš to auto tak dlouho mít nebudu, ikdyž zatím v plánu nemám koupi jiného. Zatím co jsem se tak ptal, tak je to asi 50:50. Někdo mě od toho odrazuje, jiný říká ať do toho jdu. Tak bych chtěl slyšet (přečíst si) víc názorů :-) Předem díky.

  3. Zahájeno uživatelem Jan Tabko,

    Pri výmene tesnenia vpredu pod svieckami som si všimol pri vybratí krytu motora kvapocky vody, pri tom sa mi stráca voda do chladica v nádržke cca 0,2-0,4 l na 600km..Kadial môže presakovat voda do motora?..Všimol som si aj vodu na víčku na dolievanie oleja ktorá sa objavila cca 2 týždne dozadu..Pri výmene tesnenia (neviem ako sa presne volá)toho čo je pod svieckami a drzia ho 4 šrubky mi presakoval olej nie len cez tesnenie ale aj cez tie gumove podložky čo cez nich idú šrúby..Dajú sa kúpiť samostatne a vymeniť?Dakujem za odpoved..

    • 8 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Borovec,

    Dobrý den, koupil jsem velmi zachovalou felinu (1999, 1,3 MPI, 50kW, 162000km), kastle vubec neni rezavá, akorát mě trochu zlobí motor. Ihned po koupi jsem vyměnil svíčky, vzduchový filtr, dělaly se nové rozvody, měnil se olej, čidlo teploty s termostatem, vodní pumpa. Po zajetí rozvodů jsem ještě něchával seřídit ventily a vyčistit a resetovat klapku. A teď k problému. Jednak mi ten motor příjde takový zdechlý. Když to srovnám s rodinnou felinou, která jezdí na LPG a má nahrkaných úctyhodných 380tis, tak ta a to ještě v combiku tahá daleko lépe. Ta moje mi přijde taková jakoby "pod dekou". S tím by se ještě relativně dalo žít, ale co mě štve více, tak to je takový hodně…

    • 22 odpovědí
    • 64,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Radek TDI 0I,

    Zdravím,potřeboval bych poradit.Sehnal jsem si Felici na do jíždění do práce,je to tady odnás z města.Ale mám problem Felicia Stála pul roku a je uplně vybitá baterka.Ani nesvítěj hodiny.Tak jsem to od táhnul ke mě do garáže a dal na nabiječku,nechal jsem to nabijet tak 3hod.Ale stejnak se nerosvítí vubec nic,ani hodiny nesvítí ani když je to na nabiječce.Tak prosím oradu na co se mám zaměřit?Děkuji moc za odpovědi.

    • 14 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Fire-Dejv,

    Zdravím Všechny, chci se zeptat zda má hlava na Škoda Felicii 1.3MPI - 7mm dřiky ventilů...?? Děkuji moc za odpověd...

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Tomáš Nagy,

    Zdravím, kamarád uvařil motor (1,3 MPI) a musel si nechat vyměnit těsnění, opravit hlavu, rozvody a vyměnit vodní pumpu a také olej. Nebyla to levná záležitost pro něj, ale nic jiného mu nezbylo. Jenže když jsem to auto vezl ze servisu tak když jelo na LPG tak škubalo. Myslel jsem, že došel plyn tak jsem přepl na benzín a jel v pohodě dál. Auto jelo jako nové. Jenže když kamarád doplnil plyn tak zjistil, že nemohl nabrat plnou, protože tam ještě plyn byl. A zjistil, že i po doplnění auto na LPG škube, ale na benzín jezdí v pohodě. Když jsem vyndal svíčky zjistil jsem, že tam jsou ty utopené tak jsem je vyměnil za nové plus jsem ještě vyměnil snímač polohy klikového hříde…

    • 2 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem KubaRS,

    Ahoj chtel bych se zeptat jake mate lpg ve felicii.Premyslim o montazi na fel 2001 1,3 MPi 50kw 110tis km.mám nabidku tuto: typ LPG od fa.BRC s řídící jednotkou BINGO s 40litru nadrzi misto rezervy cena 17400kč s dph. nerozumim tomu a tak by me zajimal vas nazor na tuto nabidku. hledal jsem nejake tema ale nic tak se ptam.Diky za nazory a rady Kuba

    • 9 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem jedle66,

    Zdravím Felicia 1,3 Mpi 1998, pri starování za studena většinou chytá okamžitě, motor se však klepe, je hlučný, a jede podtočený do 1000 ot./ min. jakoby na 3 válce. Vydává kouř a dusivý smrad špatně spáleného benzínu. Po zvýšení otáček se uklidní a po zahřátí šlape jak hodinky i smrad a kouř zmizí - spotřeba průměrná na delší trasy cca 6,3 l/100 km. U teplého motoru je startování mnohem horší, točí klidně cca 5 -10 sec a nic, pak někdy chytne a má stejné příznaky jako když chytne ten studený. Vypracoval jsem taktiku kdy ho strartuji krátce cca 1 sec. s malými přestávkami a na potřetí teměř vždy chytne. Nepomáchá jakákoliv manipulace s pedálem plynu, ale je vhodné mu hn…

    • 5 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem davidbe,

    Mam problem koupil jsem Felicii 1.3 Mpi a přestala ukazovat teplotu čím to je???

      • Pozitivní
    • 61 odpovědí
    • 31,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem fífa1,

    mám problém nechal sem si udelat generálku motoru ale nejde mi nastartovat ( jiskru háže , palivo vstřikuje , startér motorem točí )

    • 11 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem krtekladis,

    Lidicky prosim pomozte zapadl mi nahon tachometru do prevodovky co mam delat

    • 8 odpovědí
    • 5,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem P1azer,

    Zdravím. Koupil jsem Felicii LXi 1.3MPi, rv. 99, najeto cca 97tis. (doložené serviskou). Auto je v super stavu, ale hned druhý den od koupení mi začala blikat kontrolka mazání. Tak jsem dolil vodu do chladiče a olej byl tak na půlce. Na benzince měli jen polosyntetiku (10w40), takže olej je aktuálně trošku přes 3/4 (podle měřidla). Blikání je nepravidelné, když třeba prudce zabrzdím, tak se kontrolka rozbliká (viz. video), ale když se třeba rozjíždím, tak zhasne a při jízdě nebliká. Tak doufám, že je problém jen v nějakém spínači nebo tak. Neměli by jste nějaké rady pro nezkušeného (nejsem mechanik, motorům nerozumím) ? Děkuji video: http://www.youtube.com/watch?v=q…

    • 20 odpovědí
    • 19,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Alexandr.UL,

    Zdravím, seřizoval jsem ventily a zhoršila se akcelerace za studeného motoru.Prostě když sednu a potřebuju jet hned,tak je nutné držet motor v otáčkách spíše na zeleném poli otáčkoměru,jinak akceleruje pomalu.Myslím si,ale to už neřeknu na 100 %,že při teplém motoru jede lépe.Tak mě zajímá jestli vám auto taky při studenym motoru dělá tohle a nebo je to normální. Mám felicia 1.3 MPI,50 kW,rv 2000,seřízení ventilů sání 25 výfuk 20. Předem děkuji z vaše odpovědi Alexandr

    • 19 odpovědí
    • 19,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem ttominoo,

    Cau vsem, tece mi vodni pumpa a tak se chci zeptat jestli jsem schpen ji vymenit sam a jak na to? A hlavne bude stacit jen tesneni? Vim ze se muze stat cokoliv, ale jaka je nejcastejsi vada toho, ze to tece, dik

    • 7 odpovědí
    • 9,5tis zobrazení
  16. Zdravím motoristy, Rád bych zde znalé požádal o radu. Mám Škodu Felicii 1,3 MPi (1996/50kW). Najeto 183 000 km (není potvrzeno). Skoro ze dne na den vozidlo razantně ztratilo výkon. Po nastartování (za studena) jede v pořádku (sice tam jde taky cítit ztráta, ale ještě seto dá) ale po zahřátí je to už velice razantní. Vůz nevyjede skoro nic. A ještě cítím mírné cukání v motoru, když jsem jej vytáčel abych se dostal na kopec. Kromě vzduchového filtru jsem ještě nic neměnil. Chystám se na olej a zbylé filtry,ale ptám se už radši teď jestli někdo nezná nějakou hrubou diagnozu. Předem děkuji za odpověď.

  17. Zahájeno uživatelem MI5MP,

    Dnes mi v servisu u feldy vyměňoval nějaké relé u alternátoru, protože nedobíjela a říkal mi, že se mi hodně klepe motor a že by na to chtělo mrknout. Je to rok 1997, benzín 1.3, mám ji po členovi rodiny, má najeto jen 45 tisíc a mám i záznam všeho, co se na tom autě kdy opravovalo. Je pravda, že ten motor se dost klepal a když stojím na světlech s neutrálem, tak mi vibruje vnitřek, sedačka, páka, ale nedokážu odhadnout, zda je to přiměřené nebo ne nebo zda se to zhoršuje. Spotřeba je snad pořád stejná a přiměřená, otáčky vám neřeknu, protože tam není otáčkoměr. Moc tomu nerozumím, co by s tím mohlo být, tak jsem se chtěl zeptat, zda to podle vás má cenu řešit, co by to …

    • 7 odpovědí
    • 6,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem nikim007,

    Zdravím pánové, mam na Vás dotaz ohledně mojí Felicia 1.3 LXi r.v.95 motor BMM, pročetl jsem hodně témat zde v diskuzi, ale přesně tento typ problemu jsem zde nenašel, před dvěma měsíci me začala při provozu na benzin škubat, chová se to tak, že když nastartuju tak jsem schopen ji dostat v pohodě ke 3tis i dale ale jak pustim plyn zdechne, když ji udržim při padu dolu kolem volnoběhu aby nezdechla tak kucka, dostat ji vejš je pak problem celkem, protože čim vic přidávám tak se vic dusí, rozjet se stím dá ale pomocí spojky, ale volnoběch neudrží když pustim plyn, když přepnu na LPG tak jede jak víno a volnoběh funguje perfektně. Myslim si že svíčkama ani rozdělovač, palec…

    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem AntraX0601,

    Zdravím, potřeboval bych od Vás chlapi poradit, dnes jsem byl měřit kompresi v jednotlivých válcích a mám špatný tlak ve 3 válci. Jedná se o Felicii 1.3 BMM 50kw. Mechoš mi řekl, že nemá smysl dělat generálku motoru, že oprava mě výjde na 15 000kč, tak je lepší sehnat nějaký slušně zajetý motor a má otázka zní: mám si raději sehnat motor 1.3 MPI, nebo BMM? Já bych raději šel do MPI a zda nebude problém s tím, že budu mít MPI a ve velkém techničáku zapsán původní motor BMM. a zda budu muset k tomu MPI sehnat i něco dalšího mimo ŘJ, škrtící klapku, a box sání? Je tam ještě něco jinýho než u motoru BMM? Má vůbec smysl cpát do toho MPI? Díky za rady.

    • 6 odpovědí
    • 12,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem jyry,

    Zdravím, obracím se zde s prosbou o pomoc, radu. Mám škodu Felicii 1,3 rv 1996 s alternatiním pohonem na plyn. Nikdy nebyl žádný problém akorát před dvěma lety se měnil krokovač, jelikož jsem neprošel emisemi na plyn. V současné době mě felda zlobí tím, že při stání na křižovatce se motor dusí na plyn i benzín a při jízdě občas zakucká. Při přidání plynu motor chcípne. Je to stejné na plyn i benzín. Daval jsem do opravy, v servise vyměnili svíčky, kabely a palec a výčko u rozvaděče. Po opravě vše fungovalo ok, ale po čtrnácti dnech, se problém začal objevovat zase. Dal jsem opět do servisu, udělali kompletní zkoušku tlaků v motoru, zkontrolovali vše co by mohlo dělat pro…

  21. Zahájeno uživatelem ferenc.v,

    Škoda felicia : Při prudkem rozjezdu zdechne a nechce dlouho chytit, Nevím co víc dodat. Nevíte co s tím? Díky za odpověď.

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Alan 11,

    Mam Felicii 1,3MPI,r.v.1999 a neukazuje mi teplota vody.Vyměnil jsem čidlo,dal jsem novou (ze šrot´aku) přístrojovku.Kable,budík,i čidlo,vše je o.k.-je to změřené.Auto topí,malý i velký okruh je po jízdě zahřáty,ale na budíku se ručička ani nehne.Nevíte někdo co by s tím mohlo být?

    • 3 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem lddioda,

    Prosím o radu...mám Škodu Felicii 1.3 r.v.95 Normálně nastartuji a vyjedu. Jenže když je motor studený, tak vozidlo, spíš motor, škube...po zahřátí už je vozidlo v pohodě. díky za radu.

    • 3 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem AntraX0601,

    Zdravím, Prosím o radu, mám Felicii 1.3 BMM r. v. 95 a jde o to, že při dosáhnutí rychlosti 100 km/h už motor nechce jet rychleji. Když podřadím na 4-ku a točím, tak do těch 120km/h to jde s plným plynem, ale strašně pomalu, po zařazení 5tého stupně a plným plynem to už nechce přesáhnout 120km/h. Mám nedávno měněné rozvody, kabely ke svíčkám, víčko rozdělovače, palec rozdělovače, vzduchový filtr, palivový filtr. Řídící jednotku mám čipnutou firmou Bitpower na údajnou hodnotu 55kw. Výkon tam je ale pouze od spodních otáček a nižších rychlostí. Ale problém s tou rychlostí byl i před čipnutím jednotky. Už si nevím rady, motor je živý ale od těch 100 km/h jakoby necht…

    • 5 odpovědí
    • 6,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem vdacny,

    caute, zaujimalo by ma ako zistim ci mam karburatorovu verziu, alebo nie. konkretne mam feliciu 1.3 50kw z roku 96

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.