Přejít na obsah

158 témat v tomto fóru

  1. Struna ve výfuku

    • 6 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3k zobrazení
  2. Volantová tyč

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  3. Odtrhnuta sruba na kolese

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  4. úprava tlumičů

    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
  5. Vůle na zadním kole

    • 4 odpovědi
    • 5k zobrazení
  6. NEFUNGUJE ABS

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
  7. Pravé kolo

    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  8. rucna brzda

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  9. brnění volantu

    • 6 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  10. Jeden alu disk jiný

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
  11. dvě závady

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
  12. Problem s řízením

    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
  13. Betpečnostní šrouby

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  14. Spojitost volantu a spojky

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Oil Ash Residue je 60%   - jedna z nejdůležitějších hodnot.. Je to váha nespálitelného olejíčku, který se postupně v DPF hromadí a dosáhne-li své maximální hodnoty (80g), DPF se musí buď mechanicky vyčistit, nebo vyměnit za nové . Předpokládá se, že DPF filtr dosáhne této kritické hodnoty někde kolem 340 tisíc km, pokud je auto provozováno tak, jak má.  Hodnota zaplnění v tvých 153 tis. km je lehce nadprůměrná. V případě našeho CRLB/manual je 40% při 140tis. km.  
    • Ano, pisali aj v svete motoru o tom, ze netreba specialne naradie na to.
    • Ahoj, s mou Octavii 2 musim jet do Cech na STK. Bohuzel vsak ziji ve Francii, a za nasledujici opravy chteji 1600 eur, coz je vice nez cena auta Tak se chci zeptat - myslite, ze je mozno projit s korozi (na fotkach), hnutym naraznikem (dcera ho servala o obrubnik ) a svetlama, ktere nelze seridit kvuli predchozi nehode? .... Myslim, ze ten exterier neni tak strasny, ale je zde naznak zacinajici diry v prahu a par bublin... Viz fotky. Nevim presne jake jsou v CR pozadavky u STK, bude mi to delat znamy znameho... Pripadne auto necham sesrotovat. Pres 40.000 do tohoto auta cpat nebudu (a nemam dovolenou, abych cekal na opravu v CR).
    • Samozřejmě pokud výrobce/prodejce vydá typový list na jiné parametry tak je to v pořádku. Ale fabrika (škodovka) si na své disky "nedá sáhnout" a typový list na jiný typ auta nevystaví.
×
×
  • Vytvořit nový...