Přejít na obsah

Interiér


258 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  1. Řadicí páka DSG 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 31.3k zobrazení
  2. Climatronic - nastavení 1 2

    • 49 odpovědí
    • 32k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 990 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  3. Odkud jsou tyto krytky 1 2

    • 27 odpovědí
    • 14.7k zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 35.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  4. Ako vám to teraz kúri ? 1 2

    • 39 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  5. Protisluneční clony 1 2

    • 30 odpovědí
    • 20.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
  6. Volant s pádly

    • 23 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  7. Dojezdové kolo

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dnes přišla zpráva z infolinky. Tak snad to dají rychle do pořádku.   Vážený zákazníku,   Momentálně se potýkáme s dlouhodobým výpadkem online služeb Care Connect – Vzdálený Přístup.   Mrzí nás, jaké to může způsobit komplikace, a chceme vás ujistit, že naše technické týmy aktivně pracují na opravě.    Moc děkujeme za vaši trpělivost a důvěru, kterou nám dáváte.   S pozdravem   Jaroslav Doležal Škoda Auto Infolinka | Team Škoda Connect +420 800 600 000 infoline@skoda-auto.cz
    • Byl jsem dvakrát na STK s vypojeným kablíkem a taky vše OK. Na diagnostice mám vypnutý Start-stop přes tu teplotní metodu, takže mi to ani nic nehlásí.
    • Verze map 2510 je už nějakou dobu ke stažení např. zde.
    • Přátelé ořídleného šípu, pro Vápno: já měl 1,9TDI, nyní mám 2,0 110kW také v naftě. Osobně se mi nikdy nestalo, že když jsem sundával spodní kryt, že by se na mne vylila voda. Jistě, když se jede za deště, voda se tam může dostat. Ovšem jednou pršet přestane a jezdíme do zatáček, brzdíme přidáváme, jedeme do kopce či z kopce. Voda z tohoto prostoru musí zákonitě vytéci.  Ani ten kryt na fotografiích, nevypadá, že by se v něm měla držet voda, to by tam musel být pořádný lavór a ten motor by tam musel pěkně plavat. Ovšem může to být i nějaká vychytávka z MB. Je možné, že v MB, pár chytrých mozků, dalo hlavy dohromady a vymysleli revoluční věc. Olejová vana chlazená ve vodní lázni.  
    • Jak psal Lunas01 stačí mít otevřené okno a dveře a zavírání je někde jinde, mám to tak od nova Rapid 2019 a u O1 jsem byl zvyklý na něco jiného. Asi špatná konstrukce odvodu vzduchu z kabiny. U F3 takový problém nepociťuji. 
×
×
  • Vytvořit nový...