Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI CR


182 témat v tomto fóru

    • 35 odpovědí
    • 22.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 15.2k zobrazení
  1. Klepot pri nastartovani

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  2. nizky tlak oleja

    • 6 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 21.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4k zobrazení
  3. Studený start

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  4. Palivový filtr 2.0 TDI

    • 6 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  5. DPF hodnoty

    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
  6. chrochtání motoru

    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 19.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Miroslav S stáhni si x-plore a nainstaluj to přes něj. Otevřeš balíček a dáš "instalovat split apk 33x"
    • @JardicCZ, to jsem absolvoval nedávno. Auto mám vyrobeno 03/2024.  91SV - update asistenčních systémů - vezl jsem do Auto Jarov Kunratice Praha, slibovali, že to bude do dvou dnů, pak postupně prodlužovali předání auta, protože se jim aktualizace zasekla a rozsvítila všechny asistenty, takže se auto stalo nepojízdným. Za další dva dny to naštěstí zpravili a vrátili se do bodu 0, tj. před aktualizací. Museli psát do Škodovky o radu. Mezitím jsem si auto vyzvedl, protože jsem s ním potřeboval jezdit. Když jsem jim ho přivezl podruhé, tak už byli vybavení informací od Škodovky a update se jim do dvou dnů povedl. Tak se připrav na to, že to může být na déle. Jo a dojde komplet k resetu nastavení infotainmentu - něco si pak obnoví z tvého profilu, ale něco jsem si musel nastavit sám. 97MF - svazek kabelů u dvěří - prý jen měli vyměnit nějaký škrtící element, který původně škrtil svazek kabelů příliš a hrozilo přerušení v delším časovém horizontu. To udělali ihned.
    • Vakuuje se proto,aby se okruh zbavil nečistot,vlhkosti atd což je věčný problém.Pokud jej neuděláš,nemá výměna chladiva,doplnění smysl.
    • Jen pro zajímavost - u mého S III s navi Amundsen při přejezdu do jiného časového pásma ke změně na aktuální čas nedošlo. Bylo nutno si toto časové pásmo zvolit v nastavení. 
×
×
  • Vytvořit nový...