Přejít na obsah

Fabia

For english speaking people


76 témat v tomto fóru

    • 200 odpovědí
    • 83.7k zobrazení
  1. My Fabia 1 2 3 4

    • 94 odpovědí
    • 57.3k zobrazení
  2. Hello from Serbia:)

    • 0 odpovědí
    • 43.4k zobrazení
  3. Skoda Fabia RSline 1 2

    • 44 odpovědí
    • 32.1k zobrazení
    • 187 odpovědí
    • 29.3k zobrazení
  4. My new Fabia - photos 1 2

    • 40 odpovědí
    • 28.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 28.2k zobrazení
  5. Fabulous Fabia 1 2 3 4 5

    • 119 odpovědí
    • 26.1k zobrazení
  6. Philleuh's Fabia Combi

    • 19 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 14k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 13.2k zobrazení
  7. Fabia From Sarajevo

    • 10 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
  8. 1.4 8V 44kW (MPI type)

    • 2 odpovědi
    • 12.1k zobrazení
  9. Original Xenon or Not???

    • 4 odpovědi
    • 12k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 11.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  10. Help with wheels

    • 5 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
  11. Licht bulbs

    • 0 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
  12. Fabia styling

    • 1 odpověď
    • 11k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  13. Hello from Poland 1 2

    • 28 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A tímto to tady končím, buď se budete bavit o FIV, nebo to tady prostě nebude. Máte na fóru v odpovídající části dostatek prostoru k obecným diskusím. Tak to respektujte.   
    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
×
×
  • Vytvořit nový...