Přejít na obsah

Motor 1.6 FSI


66 témat v tomto fóru

  1. 1.6 FSI (85 kW) 1 2 3 4 31

    • 755 odpovědí
    • 304.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 427 zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 37.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  2. FSI 1.6 - výdrž motoru

    • 16 odpovědí
    • 20.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 60.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  3. Rozvody, Vymena

    • 5 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
  4. Zapalovací svíčky

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  5. chyba 004928

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  6. Vag chyba 000022

    • 5 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  7. Kontrolka motoru

    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Venkovní strana bude asi víc exponovaná, možná i vlivem geometrie v zatáčkách a vůbec, nebudu se pouštět do nějakých fabulací. Na zimních sadách mám taky pilky, ale tam je to v záběru  žádoucí. Ale nebudu tady vířit vášně, ať mě tady zase někdo nesetře. Kola jsem desítky let zvyklý točit předek/zadek a vždycky vyměním celou sadu cca stejně sjetou.
    • Zkusil jsem takto doma pro srovnání sahnout na gumy Scaly (Nexen z výroby), kde se už 2x dělala geometrie a stejně se na předku více sjíždí vnější strana běhounu (v plném rejdu se zde kolo dost vyklání do strany ven a výrazně zastoupený městský režim provozu auta to může způsobovat) a toto vnější strana je mírně pilovitá, zadní je vpodst. hladká.    Gumy stařické Fabie (15 let staré Barumy) úplně v pohodě, hladké všude v obou směrech. Zítra ještě zkontroluji gumy na O2 FL (taky Dunlopy od výroby a taky léta hodně hučí).   U všech aut vč. Rapida se vždy při montáži zimních/ letních kol prohazuje předek a zadek s ponecháním L/P stran.
    • Je někde prodřený drát a bude kostřit. 
    • Ahoj všem, potřebuji radu. Jsem v Chorvatsku a začala se mi u Octavie 3 1.6 tdi neustále přepalovat pojistka c.7 v motorové pojistkovém skříní. Někdy to jede, někdy při jízdě do kopce padá do nouzového režimu a přestává jet. Před dovolenou jsem to měl v servisu, na nic nepřišli, jen vyměnili tu pojistku a všechna čerpadla na tom okruhu zkontrolovali, že jsou funkční. Mám vyrazit na cestu domů se zásobou pojistek, nebo tu řešit servis? Díky za radu.
    • Trabik601 ďakujem za odpoveď,  áno, je to CRMB EURO 6, doteraz mi to nikdy nerobilo, minulý týždeň mi to začalo robiť, trhne to sporadicky, akoby som stúpol prudko na brzdu.
×
×
  • Vytvořit nový...