Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem willd3ey,

    Dobrý den, koupil jsem Škodu Octavii II 1.9 77kw, Problém je takový, když sešlápnu pedál na podlahu (Ohřátý olej, i motor) tak turbu začne hlasitě pískat, děje se tak i při sešlápnutí spojky při prudší akceleraci zní to jako (BlowOff). Jinak při klidné jízdě a akceleraci nic neslyším. Nějaké nápady co by to mohlo způsobovat ? Vadné turbo ? Předem děkuji za odpovědi.

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem robomusuka155,

    zdravim mam problem neviem cim to je mam 1.9 tdi 77 kw s dsg po vymene olejou mi motor zacal velmi klepat pri volnobehu ide normalne akonahle stlacim plyn motor sa cely roztrasie citim to aj na volante aj na pedaly a najviac ked ide do kopca prosim o rady dik

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Koty,

    Hoj, všem. Všímám si že mi moje OII dost kouří, pokud přidám více plynu, Co by to mohlo být? Mám: 1.9TDI BJB, chip - nevím kdo to dělal. Turbo se měnilo za nové, cca. před rokem. Voda se neztrácí a olej minimálně - od výměny k výměně cca. 0,75 litru. Najeto mám okolo 180.000 km. Díky za rady

    • 29 odpovědí
    • 30tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Jehla23,

    Ahoj, prosím vás jen o rychlý dotaz. Mám doma 77kw a cuká/trhá.. Chci zkusit flashnout software nebo upravit software, nevím jak je to přesně formulovaný . Zajímá mě jen kolik si za to Škodovka řekne a jestli je to na počkání? Děkuji to je vše

    • 1 odpověď
    • 3,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem janklabik,

    Ahoj, prosím mam O2 1,9 tdi r.v. 2008 260tkm, potřeboval bych, aby mi někdo na stejném autě vyzkoušel, když přijede po jízdě domu (motor dle budíku ohřátý na 90 sahara v chodu) aby po vypnutí motoru zkusil osahat vodní chladič po celé ploše, jestli je teplý, nebo ne. Ten můj je úplně kovově ledový. Již delší dobu řešim problém s občasným přehříváním a to tak, že se to projeví tak jednou za dva týdny, kdy se teplota zvýší na cca 110, tak zvolním nechám spadnout na 90 a poté zase další dva týdny v pohodě drží 90. Již jsem měnil teplotní čidlo, termostat, vodní pumpu a teď jsem si všimnul, že mám úplně ledový chladič po celé ploše, ale přitom obě hadice jsou teplé tak jestli…

    • 0 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem davidsusir,

    Dobrý den, mám octavii 2 1.9 tdi BJB 77kw 2005. Rozvody již měli najeté své kilometry a tak jsem je nechal u známého vyměnit. Koupil je tuším v Prondu v Kosmonosích, protože tam má nějakou slevu. Nicméně k problému. Po výměně rozvodů a hlavně tedy za tepla je slyšet divný zvuk, asi z vodní pumpy ( dávali jsme novou, plastovou). Je to takové pumpování.. Našel jsem na youtube video, kde je ten zvuk zaznamenán. Otázka zní:. Mám se tím zvukem zaobírat ? Zkrátka mě to štve, protože předtím bylo slyšet pouze jak si krásně povídá motor a teď toto. Popřípadě jestli to není známka, že ta nová pumpa je nějaká špatná či co. Předem děkuji za odpověď, snad jsem nepřehlédl při hledání …

    • 2 odpovědi
    • 5,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Lubor,

    Dobrý den, měl bych dotaz, zda lze použít vstřiky s označením 038130073 AG na motor BLS , kdy na něm jsou původní vstřiky s označením 038130073 BN. Děkuji za odpověď.

    • 1 odpověď
    • 3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem wot111,

    Na aute sa menil palivovy filter ale zabudla sa naliat do neho nafta, cize auo chvilu islo a potom ako keby dosla nafta a zdochlo, dalsie starty boli nuspesne, motor tocil len na prazdno, skusil som vytiahnut to plastove T a vybehla z filtra nafta, spolu zo vzduchom, nevedel by niekto poradit co s tym ?

    • 3 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem welcome,

    Mam hore uvedenu Octaviu II, 2008, 70000 km. Pri plynulej jazde okolo 130 km/h pocut okrem standartneho plynuleho vrcania motora aj slaby pulzujuci zvuk. Je to rovnaky zvuk, akoby som sa hral s plynovym pedalom = jemne stlacal a znova pustal plynovy pedal s odstupom asi 1-2 sekundy. Je to taky nepravidelny pulzujuci zvuk. Spolujazdcovi sa moze zdat, akoby som nevedel udrzat plynulu jazdu. Jedna sa ale len o zvuk, tym chcem povedat, ze tah motora tym nie je ovplyvneny, cize necitit absolutne ziadne zrychlenie ci cukanie a tiez rucicka otackomera je kludna a konstantna. Treba sa na ten zvuk sustredit, aby ho vobec bolo pocut, ale akonahle ho clovek raz zacuje, uz sa toho p…

    • 1 odpověď
    • 4,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem janklabik,

    Zdravim všechny čtenáře tohoto fóra, potřeboval bych radu či názor na závadu co se mi na autě vyskytla a už jsem z toho celkem šílenej. Mám Oct. II 1,9tdi r.v. 2008 najeto cca 260 tkm. Auto mělo pravidelný servis, rozvody a pumpu dělány na 230 tkm. Přibližně před měsícem jsem řešil výměnu termostatu, protože se mi auto hodně pomalu ohřívalo na provozní teplotu, trvalo to tak 25 km. Po výměně termostatu to pomohlo, auto se ohřívalo normálně, teplotu si udrželo. Tak dva týdny po výměně termostatu se auto občas začalo přehřívat, tak jsem vyměnil termostat podruhé, neboť jsem myslel, že jsem koupil vadný kus. To nepomohlo, občas se to i tak přehřálo. Vyměnil jsem tedy i čidlo…

  11. Zahájeno uživatelem Mikebart,

    Čau, můžete se prosím někdo podívat na toto video a říct co by to mohlo dělat? https://www.youtube.com/watch?v=xm7zR4kP1jA začalo to dělat z ničeho nic ze dne na den. Není to typický zvuk pro pískající turbo, občas je to "kvílení" slyšet i ve výběhu a i v nízkých otáčkách pod 1500. Díky moc

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem MistrLustr,

    Dobrý deň. Obraciam sa na Vás s nasledujúcim problémom. Po stvrdnutí brzdového pedálu vyskočila kontrolka motora a VAG ukázal chybu 16785 - EGR System P0401 - 000. Jedná sa o 1.9 TDI BJB 77kw EGR ventil aj klapka riadené podtlakom. Podtlakové hadičky som kontroloval, vyzerajú byť OK. EGR bolo vybrané vonku a prečistené, po 20 km chyba naskočila znova + stvrdol brzdový pedál znova asi 10 sekúnd pred naskočením chyby. VAG vypísal znova to isté. Kedže nemám podtlakovú pumpu, podtlak som vyvíjal na membránu ústami a po veľkej snahe sa mi ho podarilo dvihnúť o pár milimetrov. Pri skúšaní EGR cez základné nastavenia sa EGR otvára max. o 5 mm voči zatvorenej polohe (1407 ot/…

    • 0 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem italik,

    musim čekat asi 20sek. než žhaveni zhasne a to bylo dneska 12stupnu. Když nepočkam a začnu hned startovat auto v pohodě naskoči.Už dřiv občas hned nezhasla při teplem startu.Musel jsem otočit kličem zpatkya pří druhem pokusu ihned zhasla. diky

    • 34 odpovědí
    • 75,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem octaviatdi,

    Cau,tak už si nevím rady,nedávno bylo auto v servisu ..chvili to bylo ok a ted zase problémy,když nastartuju mám krásné otáčky 800-850 a po chvilce se zvednou na 1100-1200 . Je natahána nová kabeláž,nový alternátor,nový setrvák .. nevíte čím by to ještě mohlo být ? já už si stím nevím rady a jestli se to nevyřeší,auto pude z domu,už na to nemám nervy !

  15. Zahájeno uživatelem Pavel Knor,

    Zdravím. Asi před 14ti dny jsem si na autě všiml jedné věci, a sice, že se mi při volnoběhu na chvilku zvednou otáčky z 800rpm na 1000rpm, asi půl minutky se drží u tisícovky a pak zničeho nic klesnou zase na osm set. Dneska se mi stalo totéž, z 800rpm na 1000rpm a po cca dvaceti vteřinách opět klesly. Je to normální? Díky za odpovědi...

  16. Zahájeno uživatelem OndraTDI...,

    Zdravim,pri teplotach pod nulou (ale ne uplne pokazde) pri prvnim nastartovani se mi rozsviti kontrolka chladici kapaliny.Jakmile to hned chcipnu a nastartuji znovu tak uz se nerozsviti.Pri teplotach nad nulou se to nestava vubec.Expanzka neni spinava a kapalina neubyva.Bude vadné cidlo expanzky nebo neco jineho?Dekuji za rady.

    • 3 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem matbber,

    Dobrý den! Mám problém se svojí octaviou 2 generace 1.9tdi 77 kw r.v2005 , má nalítáno 280 tisích km. Dnes jsem v podvečer přišel k automobilu, celý den poprchávalo a bylo okolo 4 stupnů, nastartoval sem na ´´drc´´ zapnul větrák na 2 a rádio, zařadil jsem rychlost a začal couvat, najednou mi auto chcíplo, říkal sem si že to není možný aby mi to při takové rutině chcíplo, nastartoval jsem znovu (opět chytla na drc) ale zase chcípla. Začala svítit kontrolka baterky (myslím že při dalším pokusu zhasla). Vystoupil jsem z auta a dotlačil ho na parkovací místo a začal sem kolem auta běhat a zkoumat co se posralo :). Znova sem nasedl nastartoval pustil všechno na pln…

    • 4 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem kudela.tom,

    Zdravím všetkých, Obraciam sa na vás s prosbou, lebo si neviem rady s mojím motorom. Problém je nasledovný. Motor klepoce na voľnobehu viac ako klepotal normálne, nič výrazné len je hlučnejší, čo ma ale trápi je, že nemá taký ťah ako mal a pri vyšších otáčkach 3000+ a zošliapnutí pedálu na podlahu ide nepravidelne, nie že by vynechával valec, ale neide do rytmu (hučí ako silonová kosačka keď sa tam naleje veľa oleja do benzínu) a namiesto toho aby ťahal tak len hučí a trápi sa. Nie že by neťahal úplne ale je to slabota. Žiadne abnormality v spotrebe, nepapá olej, nepapá vodu. Čo som si ale všimol, že sem tam pri úplne zahriatom motore ostanú voľnobežné otáčky…

    • 9 odpovědí
    • 7,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Lada590,

    Zdravím, chci se vás zeptat, jaká má být při tomhle počasí cca 5°C teplota chladicí kapaliny? A po kolika přibližně kilometrech se vám to na tuhle teplotu zahřeje? Děkuji.

    • 8 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Lada590,

    Zdravím, mám problém s Octavií, kod motoru je BJB, najeto 220 000 km. Na volnoběh i za jízdy celkem dost kouří, barva kouře je šedo modrá. Na emisích naprosto v pořádku, diagnostika ukázala pouze horší EGR ventil, tak jsme ho důkladně vyčistili, ale moc to nepomohlo. Olej se neztrácí, ale spíš přibývá, octavii mám jen krátce, takže nevím jestli to bylo přelitý nebo jestli teče do oleje nafta. Máte někdo nějaké rady co zkontrolovat dál? Děkuji

    • 5 odpovědí
    • 8,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem ZubrCZ,

    Čau chlapy, před pár dny mě začal blbnout ventilátor na chladiči. Stačí někde zastavit na půl minutu/minutu a hned se mi sepne ta větrná elektrárna vepředu - dovnitř se přenášení lehké vibrace, ale to by tak ještě nevadilo. Ale ventilátor to sepíná i když teplota motoru je teprve na 50 stupních. Stalo se mi to i chvilku po nastartování. Co by to vše mohlo dělat? Nebo má s tím někdo nějaké zkušenosti? Moc děkuji za cokoliv. Jinak jsem to měl napíchnutý a psalo to tam chyby - 05658, 01025 a recirkulace výfukových plynů.

    • 2 odpovědi
    • 7,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem romanje71,

    Dobrý den, chtěl bych poradit, mám Octávku II, 1, 9TDI, 77kw, r.v.2006. Koupil jsem ji letos koncem ledna. Majitele jsem se ptal, zdali je tam fridex, bylo řečeno že ano a pravda to zřejmě byla, jelikož mrazy nějaké byly a vše bylo úplně v poho. Právě v tyto dny jsou mrazy také, Octávka asi dva dny odpočívala a když jsem po těch dvou dnech nastartoval, podotýkám zase úplně v poho, začala mě svítit a "pípat" červená kontrolka vody nebo ohřevu vody, nevím jaký je odborný a přesný název, bylo 10 pod nulou..Nechal jsem motor asi 2 minuty běžet, pak jsem ho vypnul a pak opět nastartoval a už to bylo v pořádku. Octávka zase stála den, dnes ráno jsem to jen zkusil pro zajím…

    • 37 odpovědí
    • 42,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem corrny,

    ahoj zacalo mi cukat auto na volnobeh a nekdy mam spatne starty dlouho tocim nez to chytne na diagnostice je chyba 4 ventylu tak jsem pres dia koukal na vstriky a hodnoty byly kolem 2 podle knihy by mela byt 0 ale pri pridani plynu se vstriky srovnaji na 0 to chvilku drzi a pak zas se rozhodi vymena kabeloveho svazku , zhavicek,palyvoveho filtru a cisteni cerpadla,nova baterka, rozvody nove najeto cca 2000t,cisteni turba. pri startu to dela jen obcas jako ba tam nebyla nafta VID_20160930_094605.3gp VID_20160930_115634.3gp

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Lukasols,

    Zdravím, předem se omlouvám, jestli přesně tohle téma tady někde je, ale za boha jsem to tu nemohl najít, tak mě tam kdyžtak jen odkažte. K věci. Mám OII 1.9 TDI DSG a jakmile se mi zařadí trojka tak při cca 1800-2000 někdy méně se rozklepe celé auto když mám nohu na plynu. Jakmile ji sundám, vše je v normálu a jede plynule. Stejně tak při vyšších stupních. Dnes dopoledne to házelo jen při trojce ale při druhé jízdě k večeru už to házelo na všech stupních. Až jsem měl fakt strach jestli dojedu. Mohl by mi někdo prosím poradit alespoň okruh problémů čim by to mohlo být? Děkuju moc

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  25. Zdravím všechny, mám takový problém. Zdálo se mi, že se mi u auta náhle zvýšila spotřeba. Včera při delší jízdě jsem se na to víc zaměřil a zjistil jsem, že při vyřazení na neutrál, ukazuje palubní počítač nárazově vysoký hodnoty. Při stání na neutrálu je hodnota víceméně normální - 0.6 - 0-7 L/h, ale při jízdě ať už při dojíždění na semaforech ve městě, nebo z kopce na dálnici mi palubní počítač při vyřazení ukazuje chvílema dost divně. Občas je aktuální hodnota zobrazí standardně, ale skokově se zobrazuje od 1.1 L/100km a dále najednou začne stoupat až k hodnotě např. 22 L/100km ! což mi normální rozhodně nepříjde. Z autem se žádný technický změny neděla…

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.