Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem michal2009,

    Ahoj, nechával jsem si dnes měnit komplet rozvody a vodní pumpu. Vše originál Škoda od Martina no přebral jsem auto jel domů a jak jsem zajížděl do garáže slyšel jsem hučení. Sundal jse ochranný plast rozvodů a hučí rozvody! Jako kdyby se dřelo někde nějaký ložisko, nebo kdyby se dřel řemen.. s přidávajícím plynem hučí víc a víc - spíš to tak píská, má to specifický zvuk jako když se někde něco brousí ve vysokých otáčkách.. může to být nový řemen, že ještě nění měkký? nebo co to může být? 5emen je ppodle mýho napnutej až dost bojím se s tím jezdit, ať něco neposeru :-/

    • 3 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem SteglikCZ,

    Klasický problém s Octavií a jejím motorem,který kvůli modernizaci na EU4 dostal elektronický plyn.Motor reaguje se zpožděním,tj. je jak na přidání plynu tak i na brždění motorem.Klasika všem známá.Co řeším.Řešil sem nějaký chip či alespon pozměnění nastavení ŘJ.Nejde mi o ty přidání pár koníku.Deklarují všichni zvýšení na 84 kw,ale hlavně právě odbourání té reakční doby na minimum.Opravdu nevím,zda mám věřit těm všem chiptuningovým firmám nebo Bolesláváckým CIMBU.Který neslibuje žádné přidávání koníků,pouze nahrání modifikovaného SW a ACU motoru se nemění. Proto se ptám,kdo by co doporučil.Protože už i na CIMBU,o kterých jsem si myslel,že jsou fakt profíci,sem slyšel po…

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem bundis,

    Ahoj,mám octavii 1,6, r.v.1999 74kW, zaráží mně,že když sundám víčko pro dolévání oleje tak je úplně suché a to i když to udělám za chodu tak žádný olej nestříká? Je to normální u této motorizace nebo to nemaže nahoru. Měl jsem 1,5 55kW, 1,8T, TDI, TDI PD a 2,8 a tam vždy bylo víčko od oleje.

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Jan75,

    Čau, nevíte někdo jestli je možné předělat automat. ovládání sytiče u motoru 1,6 AVU na ruční ovládání? Nějaký potenciometr kdyby šel někam zapojit..... Zajímá mě to proto, že každý den jezdim do práce, cca 10 km z mírného kopce a celou trasu běží motor na sytič a teď spříchodem chladných rán jsou otáčky ještě vyšší.

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  5. Ahojte mam O1 "97 1.6 74kW. Muj problem je ze pri startu kolisaji a vyskakuji otacky (po cca 10-15s se packa ustali na ~750ot pokud znovu slapnu na plyn tak se cela akce opakuje znova). Pak dalsi problem obcas se stane kdyz to trosku prislapnu nebo pri rozjezdu auto zacne skubat (dokud nepustim plyn a znovu neseslapnu pak je to na chvilku zase ok)... Jezdit se s tim da ale proste me to stve. Mohou to byt svicky? Nebo odchod vahy vzduchu? Nebo myslite neco jineho? Kabel na vag by mi mel prijit do pondelka... Diky za jakekoliv rady btw me to pripada jako by vynechaval jeden valec (zatim jsem nemel cas zkontrolovat svicky vracim se pozde z prace )

    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Under,

    Nazdárek, poslední dobou mě hrozně řve motor - zvuk připomíná tak trochu laďák :-) Bývalý majitel mi řekl, že prý je povolen jakýsi střední díl výfuku a že se to špatně dotahuje. Má s tím někdo zkušenosti? Dá se to nějak opravit a popř. kolik by to stálo? Mám O1 98" 55kw. Díky

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  7. Kupil som oktaviu kombi a je na nej problem, studena startuje dobre aj ide celu cestu v pohode pokym sa nedostanem do mesta alebo kolony kde sa zohreje a ked dosiahne zohriatie na 90 co je presny stred na teplomery/ aspon myslim/ ak zacnu blbnut otacky sposobom kolisanie od 800-2000 pokles na 800 a potom 800-3000 otacok a pokles na 800. a uz sa mi stalo ze to aj zhaslo. ako keby niekto pod kapotov pridaval plyn za mna. deje sa to sistematicky na hodne do okola ako keby to robil pocitac . len ked sa zohreje na vrchol teploty. a este ked je zohriata a vypnem ju tak tepla zle startuje ale chyti po 5-10 sekundach tocenia startrom ked idem po dialnici alebo plynulo 60-130 …

    • 2 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Hrkala,

    Dobrý den prosím o radu mám oct 1,6 75kw 2002 a mám problém při studených startech auto naskočí,ale kucká až zdechne a někdy se rosvítí kontrolka EPC,když vypnu motor a znovu nastartuju už jde v pohodě na vagu jsem zatím nebyl.Jsou vyměněny svíčky,kabely,škrtící klapka.Díky za každou radu.

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem fiser,

    Ahoj všichni, o teplych startech je tu toho popsano mnoho, ale me trapi presny opak. Kdyz jdu po tydnu do garaze a nastartuju, tak me se deji veci! Prijde mi ze snad zapaluje jeden valec po druhem-jednotka si vytahne otacky nekde na 3tis,a asi po 5 sekudach me prijde vsechno normalni!Kdyz v tomhle case zkusim slapnout na plyn tak jakobych ho mel udusit. Za tepla naprosto ok. Vsazel jsem na svicky ale dal jsem nove NGK. Na diagnostice samozrejme nic. Nevite nekdo cim to? Nebo je to normalni??

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  10. Ahoj všem,mám vetší problém s mým vozem.Při teplém motoru se občas stane že auto nastartuji a cca po 1vteřině chcípne a tak to jde dokola.Ale když auto zaháknu do vleku tak po 2pokusech nastaruje a motor běží sice má zvuk jako když jede na míň válců,ale pak se to srovná.Na diagnostice se mi ukázalo(sporadická chyba:zablokovaná RJ,špatný signál klíčku,čidlo klepání motoru,a šktrtící klapka)Za studena nemám problém.A občas se to stane ikdyž auto stojí a je víc jak 25°C.Dnes jsem měnil čidlo teploty pač byl nějaký špatný chod motoru(nepravidelný chod a klepal se)po výměně v pohodě.Už nevím co stím,mechanik kterému jsem to dával si neví moc rady.Dík za pomoc Jirka.

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Millosh,

    jel jsem ted na jeden zatah 1000km po dalnici, jel jsme trochu rychleji, nez obvykle (145-150kmh) a na druhy den jsem si vsiml divneho zvuku z motoru popsal bych to jako zvuk elektromobilu, takove vrceni zavisle na otackach motoru, prevodovka to neni, sledovano na neutral na miste rozvody cca 5tis pred vymenou, jsou na aute skoro dva roky remen k alternatoru jsem kontroloval, je napnuty, nepiska... auto jezdi normalne, zadna zmena k horsimu... nesetkal se s timto nekdo? diky za jakykoliv komentar BTW: hledal jsem cca 15minut a ... nenasel nic podobneho...

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem starhys,

    Čau, mám octávii 1,9TDI- 81kw rok výroby je 1999. V poslední době mi vycházejí z podkapoty nepravidelné vrzaní. Asi to souvisí s klimatronicem protože když ho vypnu tak to přestane. Kompresor od klimy byl prý měněný a vrže to ikdyž si topím tak nevím. Nemá s tím někdo zkušenosti? Dík za názory a rady.

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Jonathann,

    Dobrý den všem, chci se zeptat jestli je maximálka 155km/h na motor AKL normalní? je to už 13 let starý kousek, najeto téměř 200 tis. ale i tak mi to přijde málo. A to když jezdím D1čku tak v těch dlouhých kopcích noha na zemi a vic jak 110 nedá!! Jinak tedy všechny filtry téměř nové,klapka před měsícem čištěna. Na Vagu se nic neukázalo. Myslel jsem na sjeté pístní kroužky ale auto olej vubec nepapá!Znáte někdo tenhle problém? Copak to muže být?

    • 5 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem tosiko,

    Zdravím, stala se mi tato událost a nejde natočit ani na benzín ani na plyn.Nemáte někdo nějaký nápad na co se mrknout než budu mít VAG, motor byl teplý a najednou chcíp a konec ,startér točí ale nechytne.Dík za postřehy.T.

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem BLINDSIDE,

    Zdravim, Mam velke problemy so spominanym motorom. Zacalo to skubanim motora ojedinelym vypadkom vykonu na par sekund ako keby dosiel benzin... Pokracovalo to rozsvietenou kontrolkou motora a chodu na 3 valce. Z vyfuku cisty nespaleny benzin. Na diagnostike ukazalo chybu 3 valca. V autorizovanom servise vymenili vsetrekovace, stekle udajne aj prepipali kabelaz a nevedeli nic najst a robilo to stale. Tak sa objednala uplne nova riadiaca jednotka motora za 650 euro + 200 oprava... Po najazdeni cca 6.000km opat ten isty problem, ale ako dividend vypisuje 5 zavad: ABS, nejaku vacku, stale ten 3 valec a dalsie veci... V autorizovanom servise nevedia co to je. Vraj premera…

    • 7 odpovědí
    • 8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem PuMa123,

    Zdravim. Abych to vse popsal,musim od zacatku. Pri 180000km mi zacal trochu poskubavat motor,hlavne kolem 3500-4000 ot,a ztracel vykon. Sehnal jsem VAG (verze 304 s nejakym modrym kabelem - nic moc),napojil a zjistil ,lambda - horni hodnota dorazu. A protoze jsem mel hned v prvnim dilu vyfuku diru,tak jsem koupil novej prvni dil i s katem i s lambdou. Zavada trvala a byla malinko horsi. VAG porad psal jen tu lambdu. Tak jsem zacal vymenovat postupne a od nadrze. Sehnal jsem jiny cerpadlo,palivovej filtr,vymenil jsem regulator tlaku benzinu.Pak jsem koupil nove svicky,kabely,(zapalovani ma najeto 50000km),cidlo otacek klikove hridele,cidlo teploty chlad.kapaliny. S kazdou …

    • 4 odpovědi
    • 7,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem schneefall,

    Dobrý den. Půl roku vlastním oktávku 1.6 MPI najeto 118 000 km.Nastal čas výměny rozvodů,pumpy,kladky,vzduchového filtru palivového + olejového a svíčky a samotného oleje polosyntetika mogul 10W-40.Auto ještě před výměnou mělo mírně nekutivovaný chod za volnoběhu.Vinu jsem dával mizernému vzduchovému filtru a už vojetým svíčkám.Bohužel po výměně těchto komponentů žádná změna.Auto pořád rezonuje a navíc jsem si všiml, že při otevření víčka hrdla na olej se z něho valí pára.Navíc jsem po najetí 5000 km dolejval 1 litr oleje, což se mi zdá dost.Na Meganu s 300 000 km jsem nedolejval během 15 000 ani kapku..Napadají mě pístní kroužky a gufera + zřejmě těsnění pod hlavou.Mlůž…

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Jeremiáš_SK,

    Ahojte. Mám problém s ventilátorom na chladiči (1.6 74kW). Funguje OK, ani motor sa neprehrieva, ale keď sa spustí, tak pri tom, ako sa točí tá vrtulka, tak vydáva, taký škrípajúci zvuk. Je to dosť prenikavý a nepríjemný zvuk. V čim by mohol byť problém? Netreba tam niečo len premazať? Máte s tým niekto skúsenosti? Vďaka

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem kubko253,

    cavte machri, pocujte potreboval by som poradit s cidlom teploty nasvaneho vzduchu na octavii 1.6 74kw 1. Vag mi vyhodil chybu na tomto cidle - a to bud je zle plus/minus zapojenie, alebo cele cidlo 2. neviem kde presne mam hladat spominane cidlo v motore, pretoze pri klapke nieje, resp. za klapkou je iba daka zaslepka alebo nieco take, a ani ziadne kable nemam zvysne tak potrebujem poradit kde to najdem v motere (coznacenie motora: AKL) dakujem za kazdu dobru radu

    • 1 odpověď
    • 6,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem iwhy,

    Jedno ráno som naštartoval auto (OI 1.6 75kw) a hneď som cítil slabší výkon a nepravidelný chod. Hneď ako som mohol, napichol som to na VAG a ten vypísal chybu: 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-00 - - Podľa dielenskej príručky som premeral káble, odpor na ventiloch, sviečky, prehodil ich medzi sebou a nič. Jeden mechanik sa na to pozeral a skúšal premerať napätie na prívode k prvému ventilu a neukazovalo mu žiadne výkyvy len konštantné napätie, keď priviedol +12V na ventil tak sa otvoril teda ventil by mal byť v poriadku. Je to normálne, že napätie na prívode k ventilu sa nemení? (neporovnával to s ostatnými valcami) Pokiaľ je to tak a RJ…

    • 3 odpovědi
    • 6,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem HanyZ,

    Ahoj, tak jsem se po posledních problémech chtěl zeptat, co mě dále čeká za nemoci u mé octy. Shrnutí: Původní majitel měněn přední a zadní díl výfuku - prasklina měněna po 3 reklamacích lambda sonda - porucha měněny brzdové kotouče - vlnění V mém vlastnictví olejová vana - převrtání výpustního šroubu - netěsnost servomotorek kufru - zadřený, výměna zadní sklo - prasklo, výměna Možná jsem na něco zapoměl. Co tedy dále může vzniknout za problém ? A jak se daný problém začne projevovat ?

    • 30 odpovědí
    • 8,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem euix,

    Zdravím mám problém, zadrel som otcovi škodu octavia 1.6i - SR 74KW automat ...... Zohnal som druhý motor ale s kodom AVU, bude sa to dať na tú RJ a elektriku a taktiež bude naň pasovať automatická prevodovka ??? Ďakujem za rady

    • 4 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem rupert,

    Zdravim vsechny, mam docela velky problem. Nedavno jsem v bazaru koupil model 1.6i - Kombi, Ambiente, 2001, AVU. Cca 140 tis. km. Po cca 1 mesici provozu se z niceho nic objevila nasledujici porucha. Nastartuji v pohode ujedu cca 15 km a najednou z niceho nic motor nahle vysazuje, skube a ztraci vykon (z prostoru za volantem se ozyva cvakani nejakeho rele - podle toho poznam, ze se objevil tento problem a dale sviti kontrolka ASR). Pote jiz nedojedu, musim nechat auto chvili stat, pak nastartovat (nekdy to jde nekdy ne) a hodne mu pumpovat benzinu aby vubec alespon trochu jelo (takto jsem schopen maximalne dojet nekam do servisu, na parkoviste apod.). Tento problem me z…

    • 24 odpovědí
    • 9,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Jozef Guzik,

    ahojte, mam mensi problem. V january tohto roku mi haprovalo startovanie...v servise mi vymenili cievku a problem bol odstraneny. Lenze dnes rano, poprsalo, ochladilo sa a zasa mi robi to iste. Ked startujem, klucik v polohe 2, tak sa ozve cvaknutie, starter sa toci, ale akoby nemal dost stavy na pretocenie motora... a motor nechce naskocit. Asi po 10 - 15 minutach neustaleho skusania motor naskoci a potom uz nastartujem v pohode. Ked vsak zostane cez noc auto stat, rano zas taky isty problem. Moze to byt s startery? podla mna nie, lebo ak by to bolo v nom, tak by to robilo vzdy a nie len ked sa ochladi a sprchne. Moze byt chyba aj v kabelazi? Sviecky som pozeral aj rozd…

    • 0 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem tomikutik,

    Chcem sa vas opytat na problem, ktory mame s motorom v Octavke I, 1,6 75kW. Pri normalnej jazde ustalenej, pri rychlosti okolo 50 km/h na 3. a aj 4. prevodovom stupni auto nejde plynule, ale je citit iste cukanie, ako keby som neskutocne rychlo mackal a pustal troska plyn. Jednoducho to pocukava, jazda nie je uplne plynula. Nemali ste s tym niekto problem? A neviete,co by to mohlo robit? Dakujem.

    • 46 odpovědí
    • 35tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.