Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem saki,

    Zdravím, prosím o radu, jestli někdo neměl podobný problém,jako já. Při volnoběhu po chvíli začnou kolísat otáčky, až motor chcípne. Pod výfukem se vytvoří černá mapa a na ní asi zbytky nespáleného benzínu. Při jízdě dojde občas k vynechání motoru asi na 0.5 sekundy. Vyměnil jsem rozdělovač (původní marelli) měl značnou vůli na hřídeli palce, výměna zapalovacích kabelů (Sentech) + výměna svíček (Denso). Po výměně poměrně znatelně narostl výkon motoru, ale vynechávání motoru pokračuje. Při připojení na Vag se objevují tyto závady - čidlo klepání, čtvrtý vstřikovač, lambda sonda (ta ale byla měněná před 30 000 km). Nevím, jestli to dělá čidlo klepání, nebo může být špat…

    • 15 odpovědí
    • 11,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Blackedition,

    Zdravím 1,6-károv.Mám taký problém.Pred časom som vymenil sviečky,načo som si všimol že mi motor vynecháva pri 4000 a vyšších otáčkach,nato som vyčistil klapku a dal nastaviť ,kde mi zistil,že mám vadnú lambda sondu,ktorú som nechal vymeniť.Potom motor fachčil OK a po 2 týždňoch začalo z ním cukať.Na VAG-u neukázalo žiadnu chybu.To cukanie je take vyj...ne,že mi to nerobí pravidelne.Presnejšie idem na 5.prevodový stupeň,otáčky okolo 1500 a jemne šteklím plyn okolo 50 km/hod a vtedy začne akoby vynechávať motor,zastavím a otáčky voľnobehu kolíšu,že aš s motorom chveje.A ešťe som zabudol povedať ,že aj vysokonapäťové kábly som vymenil a stále to robí,avšak teraz už druhí de…

    • 18 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Ján Storoška,

    Cawte chlapi. Co moze sposobovat dusenie a strielanie pod kapotou ked chcem pridat autu a je studene.Pre manzelku je dost problem udrzat motor na otackach.Staci ze sa trochu zohreje a je vsetko OK.Moze to robit aj skrtiaca klapka?Poradte prosim lebo chcem navstivit servis a uz ma to nebavi na aute robit pokusi take ake robia v servisoch a menit co sa im uzna za vhodne. Za rady vopred dakujem.Motor 1.6 75kw 11/2003 Octavia1 DRIVE Vymenene bolo-sviecky,palivovy filter,vzduchovy filter,cidlo teplomera co je pri termostate a skontrolovanoe Wagom.Moze to sposobovat aj system spatneho vedenia vyfukovych plynov-EGR?

    • 13 odpovědí
    • 9,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem creck,

    nevedeli by jste nekdo co to muze byt ? auto mi zaclo z niceho nic zrat dost oleje , a vypisuje vadu 16555 system odmerovani paliva - system prilis chudy co jsem vycet tady na foru mohou to byt krouzky kolem ventilu , ale opravdu by se tamtudy spalilo litr oleje za 1000km ? nebo nevite nekdo co by s tim mohlo byt ? nez to dam do skodovky a zaplatim desetitisice typ auta O1 1.6 75kw AVU

    • 21 odpovědí
    • 8,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Mopachi,

    Zdravím,prosím o radu už týden se mě ozývá takové cvakání,tíkání,mlaskání nevím jak to popsat.Dnes jsem byl na dílně kontrolovali mě rozvody jestli není někde něco špatně ty byly dělané před 3000km.Také kontrolovali klínák a řemenice od něj a vše v pořádku ozývá se to z pravé strany motoru od spolujezdce.nevím co mam dělat neporadili mě říkali že by to mohl být řetaz v motoru co pohání čerpadlo oleje ale že to nemá na nic vliv že kdyby to přestalo mazat tak se mě rozsvítí kontrolka.Prosím poradte čím by to mohlo být.Nerozumím tomu.Mám auto kratce a mám strach že je to něco vážného.Auto jezdí v pohodě táhne vše ok.Ale zvuk toho cvakaní se mě zdá hlasitější než byl.Díky za …

    • 6 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Shaarky,

    Ahojte, bylo mi doporuceno preventivne vymenit hadicky sani, ktere velmi rady praskaji (duvod : cukani motoru). Nevite, kde bych tyto hadice mohl koupit (autorizak?) a ktere vsechny se meni (mozna jen ty male) ? Mozna pokud mate nekdo i oznaceni/rozmer, uvitam to. Diky.

    • 5 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Khubic,

    Zdravim, neměl by jste někdo k dispozici nějakej lepší náhled zapojení POWERBOXU PSI Octavia 74kW ?? Díky moc!!

    • 8 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem rimpo,

    Ahoj.z výfuku mi jde hustý bílý kouř ,žere olej a při volnoběhu motor cvaká jak šicí stroj.....je tento motor na generálku či je problém v elektrice děkuju za pomoc

    • 20 odpovědí
    • 13,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem boston,

    Zdravim,nemáte někdo zkušenost s měřením tlaku paliva?Na přívodu před regulátorem tlaku paliva mam tlak po otočení klíčku 2,5 baru(kyž jen natáhne pal pumpa).Když to nastartuju tak to drží jen 2,25Baru-neni to málo? Po sundání podtl. hadičky z regulátoru to vyletí na 3 Bary(což by mělo prý být O.K.)Na zpětném vedení do nádrže je jen 0,3 baru po chcípnutí motoru okamžitě nula-je to tak O.K? Jinak,po hodině stání tlak spadl z 2,25 asi o 0,1 baru.Svíčky jsou šedý-najeto 1000km(chudá směs)-tak mam podezření,že to málo dávkuje. Mam to hrozně líný,hrubej chod motoru,i jemné přidání i ubrání plynu škube.Vyměnil a zkontroloval jsem kde co: Od výměny váhy,po měření komp. tlaků,…

    • 1 odpověď
    • 8,1tis zobrazení
  10. Hrozně by sem potřeboval vědět,zda motory 1.6MPI 75KW AVU žraly olej jako 1.6MPI 74KW AKL.Popř.kolik na nich máte najeto,popř. spotřebu oleje.Děkuji za odpovědi.

    • 8 odpovědí
    • 9,4tis zobrazení
  11. Hoj all Poradí mě někdo z Vás čím by mohlo být to že ři startu za studena auto chcípe,nedrží volnoběh a nejde za plynem? (za tepla -žádnej problém). Mněněno :Pal.fyltr,svíčky ,káble, cívka,a čistěna škrt.klapka. Ta každou radu předem děkuji. Johanson Mám O1 1,6i 74kw 98 Akl

    • 32 odpovědí
    • 15,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Lokiu,

    Keď som asi pred dvoma mesiacmi dal svoju octavku 1,6 AKL 74kW na VAG tak na motore našlo chybu: 01243 - Ventil registroveho prepinani saciho potrubi (N156) 26-10 - vystup otevren – Sporadicky; Teraz pred týždňom už bola chyba zmenená na: Vystup OTEVREN. Neviete mi povedať na čo je dobrý ten ventil a čo môže spôsobovať takáto chyba? Mám problém s kolísaním otáčok (a s cukaním) na voľnobehu(plus vysoké HC a CO2) Môže to byť spôsobené tým ventilom? Prosim o radu

    • 5 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem peterkocur,

    Hladal som som ale nenasiel nic k tomuto motoru o kolko to zdvihne vykon na strankach Cimbu a motosport-u nemaju nic o tejto motorizacii iba 1.6 55kw a na tomto foru sa vecsinou pise len o TDI a 1.8 t popripade o 55 kw-kach Dnes som nasiel na e-bay za 89 libier(2800kc) chip na 1.8 t tak som tam pisal ci by mi mohli dat chip na moju motorizaciu,ale odpisali ze nemaju ziadnu skusenost s timto motorom iba ak by som im poslal jednotku ze sa na to pozru a mozu popripade vytiahnut chip a preflesovat jednotku a maximalne zdvihnut vykon o 10 bhp a jelikos nemaju skusenost s timto motorom tak cena je az 120 libier(2800kc). Preto sa by som chcel vediet ak ma niekdo skusenost popr…

    • 19 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem rapi,

    Poraďte prosím, mám octavii 1.6 74kw 99. Po zahřátí motoru se objevuje škubání (nejvíc znatelné na druhý převodový stupeň) a zjevná ztráta výkonu (nemožné předjíždět) Taky špatně startuje studený motor. Po odmontování jsou svíčky zčernalé. Mám vyměněny svíčky, palivový filtr, kabely, lambdu. Dík

    • 16 odpovědí
    • 5,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem RstGAS,

    Cafte 1,6/55kW GLXi mam obcasny problem so startom: -pri otoceni kluca do prvej polohy nabehne kontrola/nastavenie skrtiacej klapky, cas na tento proces je cca. 2-3 sek. - mne niekedy trva az minutu, kym nedoklapne. ak otocim klucom do druhej polohy(start) skor ako š.k. docvakne, motor rachoti (zneje to akoby sa pohadali piesty a sli nezavisle na klukovom hriadeli motor straca vykon a trva mu dlho kym sa normalizuje, niekedy sa vobec neupravy chod, musim vypnut motor, pockat a znova nastartovat) -taktiez pri otoceni kluca do prvej polohy, nabehne aj palivove dopravne cerp., tento proces by mal trvat, pokial sa nezaplni palivovy system(cca 3-4 sec.), no mne niekedy tr…

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem bigboban,

    Mám Octavii rok 98, 1.6 benzín 74kW. Ať tu čtu jak chci, nemohu najít řešení. To bohužel nemohou najít ani u Škodovky v servisu. Popis problému: Jedu spíš se zahřátým motorem třeba na trojku a dojíždím semafor. Zpomaluji. Blikne zelená, na otáčkoměru 1600ot, zařazená trojka. Drsněji sešlápnu plyn a... ŠKUB ŠKUB ŠKUB. Úplně přískokem se pohnu kupředu. Pomůže jedině ubrání plynu nebo přeřazení na nižší rychlost. Dělá to většinou v rozsahu 1500-2000 ot, předpokládám že v tom rozsahu by se měl motor ještě docela dobře rozjet. Historie problému: Na volnoběh mi hrozně lítaly otáčky. Asi v 80tis. km jsem vyměnil (původní) svíčky. Problém nezmizel. Tak jsem hned potom nechal …

  17. Zahájeno uživatelem TomasW,

    Ahoj, dnes jsem zjistil, že se mi celkem rychle ztrácí olej a při bližším zkoumání motoru jsem našel tuhle prasklou hadici (omlouvám se, ale v motorech se nevyznám a nevím jak se jmenuje :-( ) Byla celkem od oleje. Takže se ptám, k čemu tahle hadice slouží, je možné aby se tudy ztrácel olej?? A samozřejmě pokud někdo tuhle hadici máte navíc tak koupím. Určitě to dám ještě do bazaru. Díky moc za každou radu...

    • 7 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Seben,

    Ahoj, mam takovy dlouhotrajici problem s kolisani otacek pri volnobehu. Auto bylo 2 kvuli tomu a porad stejna vec otacky kolisaj nepravidelne. Klapku mam mechanicky vycistenou a danou do zakladniho nastaveni. Menena lambda sonda tou to taky nebylo. Kdyz auto napojim na VAG zadnou chybu nenapise chova se v poradku. Auto bylo zkontrolovano jestli nekde nenasava vzduch ale prej nic nenasel. Auto treba jezdi 10 dni v poradku ale 11den nastartuju a otacky se vysplhaj 2000tis a pote kolisaj mezi 1200tis-2000tis nekdy pretrvava do dalsiho dne nekdy zas beha uplne v poradku. Uz me to vytaci ze nevim co tomu je. Na auto se nemuzu spolehnout …

    • 11 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem creck,

    mam octu1 r.v 2001(zari) 1.6,75kw AVU a byl jsem ted s kamose u jednoho mechanika (on si nechaval menit tlumice) a ja se jen tak mimochodem poptal na EGR ventil jelikoz uz mi dlouho vypisuje sporadickou chybu , odpovedel ze mi ho za 150 kc zaslepi a mam po problemech, o co mi jde, kdyz jsem procital vsechny prispevky narazil jsem na problem zrovna u meho motoru, ze RJ tento ventil vyzaduje a kdyz se zaslepi bude se hazet jednotka do nouzoveho rezimu, nemate s tim prosim nekdo zkusenost jestli to teda mam nechat udelat nebo ne ?

    • 5 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem creck,

    caues borci , mel jsem jako i spousta lidi co jsem se docet na forku praskle odvetravani z ventiloveho vika , no ale to neni muj problem, nasadil jsem do nej gumovou hadici , cele to oblepil elektrikarskou lepici paskou a stahl umelymi skorkami, jenze po tehle oprave mi to zaclo dost drasticky zrat olej, pred tim to melo spotrebu oleje ze to zhruba sezralo tu vuli mezi ryskami mezi vymenou, ted musim dolit dva litry mezi vymenou, je mozne ze pres toto odvetravani muze klapka spalit az takove mnozstvi oleje ? a neni potom lepsi to nechat praskle nebo aspon ucpat to nejakou filtrovinou ktera by aspon trochu olej zachytavala ? mel nekdo podobny problem ? prohledaval jsem for…

    • 5 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem johnxx,

    Prosim o radu, jak se ve VAGu nastavujou otacky volnobehu, jedna se o motor 1.6 55kw. Nejaky postup jak na to. Díky

    • 6 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Ján Storoška,

    Cawte.Dnes som bol na Wag v servise a stale mi ukazuje chybu EGR vantilu a sekundarneho vzduchu.Da sa to nejak odstranit alebo je to nutne vymenit?Povedali mi ze by to malo stat spolu okolo 10000sk.Dost vela,nie?Auto ide v pohode ale niekedy za studena ked mu chcem pridat tak sa dusi a potom je uz OK.Co mam s tym robit podla Vas?Kolko treba prejst km na Octavii 1.6 75kw 11/2003 aby sa nahrala na pracovnu teplotu?Ked je vonku okolo 0 tak sa mi zohreje na pracovnu teplotu az po 15km.Je to OK?

    • 21 odpovědí
    • 13,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem pmajco,

    Prepalil sa mi pripodny kablik z lambda sondy o vyfuk - VAG hlasi problem s lambda sondou!!! Vydrzi auto este cestu do Chorvatska a spet aj so zlou lambda sondou - uz som dohodnuty, ze hned po dovolenke (cca. 1400 km) dame novu lambda sondu, klinovy remen a vymenu oleja (vlastne celu servisnu prehliadku pri 110.000 KM). Casovo mi ta vymena pred odchodom na dovolenku nevychadza - kym sa objedna presny typ sondy, atd. (zacina dovolenkova sezona - servisy plne!!!) CO SA MOZE STAT S AUTOM, AK NEJAKE 2 TYZDNE ESTE BUDEM JAZDIT S NEFUNKCNOU LAMBDOU? a) znici sa za tu chvilu katalyzator? 2) poskodi sa motor/riadiaca jednotka? c) bude vyssia spotreba? (zatial to neregistru…

    • 4 odpovědi
    • 6,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Mikeš,

    Hoj chlapci, chtěl jsem se zeptat. Podle VAGu se mi posralo čidlo co kontroluje vyfukové plyny. Proto prý mi má 1.6 74kw začala žrát trávu okolo cesty :-) Jak složitá je tato oprava čidla. Stačí ho jen vyšroubovat a vyměnit? v servisu říkali něco o naprogramování po výměně čidla...tak nevím jsem laik v motorech, ale 6000 (čidlo 4000) za opravu se mi zdá hodně..... dík za rady

    • 6 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Jaroslav H.,

    Prosím o radu.Při jízdě za studena i za tepla (vždy když vyřadím),otáčkoměr spadne na 1500 ot. .Tam se udrží několik vteřin a pak teprve spadne na volnoběžné otáčky. VAG ukázal bez poruchy a nikdo mi nedokáže říci čím to je !!!! Jestli někdo máte s tímto nějakou zkušenost PROSÍM poraďte !!!!!!!!!!!! Najeto má 161 00km,nová lambda a spotřeba je do 7 l.

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.