Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1 020 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  1. Jak startujete

    • 7 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  2. Studený chladič

    • 22 odpovědí
    • 15k zobrazení
  3. 1,6 74kw

    • 10 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  4. Porucha - skáče 1 2

    • 26 odpovědí
    • 9,6k zobrazení
  5. Olejove viko. 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  6. 1.6l/74kW kryt motoru

    • 10 odpovědí
    • 10,5k zobrazení
  7. 1,6 75 kW BFQ SR

    • 11 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
  8. Ako sa to volá??

    • 5 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 23,7k zobrazení
  9. Olejové čidlo

    • 5 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
  10. porucha 1.6 74kw

    • 3 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  11. Chladič na O1 1,6

    • 6 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 1. určite to môže mať súvis s vypalovaním, ak ti to vypaluje často tak sa ani nečudujem, žeby si mal takú spotrebu. Ak ti to vyhodí aj na dialnici kontrolku DPFka tak je buď zlý snímač diferenčného tlaku a tým ti ukazuje zle protitlak DPFka a tým ti rýchlo narastie zaplnenie spálitelného popolčeka alebo je to DPFko resp. katalyzátor KO. Treba to pozrieť cez diagnostiku ako často ti to regeneruje aké to ma protitlaky a podľa toho riešiť či už ten snímač alebo čistenie/výmenu DPFka.   2. Doliať 1liter na 3000-3500km úplne bežná prax ak sa tam menieval olej každých 30tkm a nakladalo sa tomu. Ako často meníš ? Aký olej dávaš ? Máš tri možnosti kde sa to môže strácať.  1. Turbo ti púšťa 2. cez piestne krúžky  a  3. cez gufero na kľuke.   3. podľa mňa by to mohlo mať súvis s kardanom resp. niečo so 4koľkou. Písalo sa tu na fóre viac krát o tom či už na O3 alebo na S2,3 nech odpovedia znalejší.
    • Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jakým způsobem jste tento problém vyřešil??? Jelikož nyní řeším úplně to samé. Děkuji za odpověď.
    • Alebo žeby bolo potrebné aktualizovať verziu???
    • No práve som zistil že mam verziu seat  MST2_EU_SE_ZR_P0245T =škoda MIB2, ale mapy mi nechce prečítať z Karty nijaké...len pôvodné Zistil som to na: https://mib-helper.com/index.php?train=MST2_EU_SE_ZR_P0245T#details   1. Firmware details: Generation and tier: MIB2 Standard Region: Europe Brand: Seat Version: MQB platform, separated Main Unit Trade Name: Seat Navi 6P0 Firmware version: P0245T (MU: ????) Firmware type: Production Hardware vendor: Technisat/Preh  
    • jj bylo to combi, a tlak jsme kontrolovali byl 2,5... Sedana jsem nezkousel... Hledal jsem v Brne passata s DCC, ale zadneho na porovnani nemaji... Passat bez DCC byl podstatne klidnejsi... Sam prodejce z toho projevu byl trochu mimo... 
×
×
  • Vytvořit nový...