Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1029 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
  1. otacky

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 997 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 993 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 992 zobrazení
  2. Klapky v sání

    • 0 odpovědí
    • 969 zobrazení
  3. Dusí se

    • 0 odpovědí
    • 945 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 925 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 907 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 884 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 878 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 872 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 846 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 833 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 782 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 623 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 594 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 586 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 564 zobrazení
  4. Plynový pedál

    • 0 odpovědí
    • 553 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 497 zobrazení
  5. Zkouška AGR ventilu

    • 0 odpovědí
    • 488 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 474 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ve faceliftu už by měla být 1.5tsi EVO 2. Já mám před facelift.  Najeto mám 52000km. Motor je bez problémů a spolehlivý.Na běžné ježdění naprosto dostačující. Spotřeba ve městě je větší. Horko těžko se dostanu pod 8l/100km. Na dálky to umí být úsporný motor, kdy není problém jezdit okolo 5l/100km. Mám manuál a kdychych si teď měl kupovat jiné auto určitě bych vzal automat.  Někdy mám problém zařadit 1. Jak psal kolega výše , někdy je potřeba podřazovat. 
    • Taky bych neřekl, že by to měl být zrovna díl, co by měl při správné manipulaci i když třeba opakovanou demontáží nějak praskat a i kdyby určitě by neměl vůbec bránit pohybu lanka jako takového, to už jsem ostatně i psal v soukromé zprávě, která zůstala bez odpovědi.   ps. rád určitě zase pomůžu s takovým přístupem.      
    • Měl jsem ve služebním autě cca 3 roky (100 tis. km) a motor mohu doporučit, ať už z hlediska projevu nebo spotřeby. Ty problémy byly spojeny s cukáním při studena, kvůli tuším menšímu vstřiku paliva kvůli emisím. Občas si motor bral malinko více oleje (cca 1 litr se doléval mezi výměnami), ale to závisí na stylu jízdy a dle Škody je toto prostě normální. Oproti naftě 2.0 TDI 110kw 7DSG, kam jsem se opětovně vrátil, tam samozřejmě chybí krouťák, takže pokud je auto naložené, je to občas poznat a člověk musí často podřazovat. Tím se dostávám k za mě jediné věci, která je individuální, ale mě osobně na tomto motoru štvala a to je řazení. Motor začne reagovat cca od 2500 ot/min (do té doby to je trápení auta) a člověk se nesmí bát ho točit a točit, stejně jako každý jiný benzín. Za mě je to auto ideální do města a občasné delší trasy. Spotřeba i při dynamické jízdě cca 6,3-6,8l/100.
    • Ta rez jde sundat i chemicky, Iron Out a podobné přípravky. Nemáte někdo číslo těch lepších destiček (Ferodo?) pro plné (neventilované) kotouče, jako jsou na obrázcích na minulé straně (tuším 27-28 cm)?
    • to som prekvapeny. dvere som mal dole uz snad 10 krat a ten plastovy zobak posobi na mna velmi pevne a nie je uplne trivialne ho z toho plastoveho protikusu dveri dostat-teda ak sa bavime o tom zobaku ktori je priamo u klucky, neviem teraz z hlavy ci je tam aj iny
×
×
  • Vytvořit nový...