Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem sltuning,

    DLHSI CAS SOM SI VSIMAL,ZE SA MI AUTO OHRIEVA DLHSIE.CCA 15 KM NA 90 STUPNOV...DNES SOM VYMENIL TERMOSTAT,A STALE TO ISTE...ALE VSIMOL SOM SI,AKO NASCHVAL AZ PO VYMENE TERMOSTATU,ZE HNED PO STARTE SA MI TOCIA OBE VENTILATORY-ALEBO SA ROZTOCILI PRETO,ZE SOM BOL V TEPLEJ GARAZI??KED SOM PRESIEL ASI 600 M.TEPLOTA SA DVIHLA A ONI SA TOCIT PRESTALI.TAK SOM SIEL DALEJ,VYSLA NA 90 STUPNOV,ZASTAVIM,A ONI SA ZASE TOCIA!!!!!.STRETOL SA S TIM NIEKTO CO BY TO MOHLO BYT ZA ZAVADU?JA NEMAM ANI POTUCHY...ZEBY NEJAKE CIDLO,SNIMAC???FAKT NEVIEM.

    • 4 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Epicop,

    Zdravím majitele toho úžasného motoru 1.8T, který jsem si moc oblíbil a jen tak ho nevyměním. Rád bych se dozvěděl, jak jste na tom se spotřebou, abych měl taky srovnání. Co se týče mého auta, tak mám rok 2000, hatchback, motor AGU, chip od sportmotoru na 136kw, 290 Nm a sekvenční LPG. Jezdím hodně po Praze a to se pohybuju od 9 do 13l, silně to závisí na provozu. Včera jsem cestoval z Kašperských hor do Prahy, je o asi 150 km. Na okreskách jsem si udržoval stovku, na dálnici potom 120 km/h a když jsem dojížděl k baráku, tak mi počítač ukazoval 6,5l/100 km. To je fakt bomba. Když chci ale jezdit trošku svižněji, tak je spíš reállných tak 7,5 l/100 km, ale to je pořád nádh…

    • 12 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem JURÁŠ,

    mama octavu 1.8 turbo r.v 1999 při nastartování za studena mi nabehne sitič na 2000 otáček a drží je docela dost dlouho!nevíte nekdo co stím? čidlo teploty???

    • 7 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem dastax,

    Kamarádi RSáci, poraďte! Zítra si jedu vybírat O1 RS a teď jsem si zjistil, že se tam má lejt 98čka. Bohužel u nás na městě se to snad nikde nedá koupit. Bude to průser když se do toho poleje 95tka?!

    • 29 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem micar,

    potřeboval bych poradit. Na octavii 1.8T 110kw rok 1/2002 ,se stává při teplotách blížících se nule a nižších, chytne nadrc, běží pravidelně,ale asi po půl minutě se začne silně dusit,při přidání plynu nejde vůbec do ot.,prakticky stojíte na místě motor se třepe na neprav volnoběh a nedá se vůbec rozje.PO asi půl minutě se chytne a už jede zcela normálně.VAG nepíše vůbec nic.Byly vyměněny svíčky a čidlo teploty/beze změny/ Pokud někdo měl podobný problém nebo umí poradit po čem jít tak prosím napište

    • 3 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Anthony,

    Četl jsem DP, ale tam je jen odšroubovat. Četl jsem tady různá témata, ale taky se píše odšroubovat dva šrouby a je to. Dva šroubky napravo (pokud jsem nakloněn přes levý přední blatník) jsem povolil, ale nějak mi to drží na levé straně. Nahoru plast jde jen mírně přizvednout napravo, ale nalevo to drží. Tak nevím, zda se má nějaký úchyt odmáčknout nebo se plast odsune vpravo, prostě nevím, jak plast co je na filtru zvednout. Předpokládám, když o tom nikde nepíšou, že nemusím sundavat hadici od plastu nebo dokonce váhu vzduchu. Prostě nevím, jak ven z těch červených úchytů na fotce, abych něco nezvoral. Poraďte, popř. foto. Díky.

    • 17 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem sltuning,

    AHOJ VSETCI...TAKZE MAM ASI TAKITO PROBLEM.NEVIEM,ALE MAM POCIT,ZE MOTOR MAM VNUTRI VOZIDLA AKOSI DOST HLUCNY...CCA MEDZI 3000 AZ 3500 OT/MIN...NAJVIAC NA DIALNICI PRI CCA 130 KM/HOD..POTOM KED IDEM RYCHLEJSIE A MOTOR USTALIM NA 150KM/HOD MAM POCIT ZE JE TICHSI ....CHCEM VEDIET POZNATKY VAS,KTORY TAKYTO MOTOR VLASTNITE...KEDY JE U VAS V AUTE HLUK ZVYSENY ATD.NEVIEM,MAM PRED VYMENOU OLEJA,CHYSTAM SA NA ROZVODY...ROZMYSLAL SOM NAD VYFUKOM,ALE MOTOR JE NA VOLNOBEH,AJ PRI ZVYSENYCH OTACKACH NA MIESTE KLUDNY...NEPOCUJEM NIC NEOBVYKLEHO,CO BY NASVEDCOVALO DERAVY VYFUK..JEDNA SA O MOTOR 1.8T TYP AGU..DAKUJEM ZA RADY,PRIPADNE VASE POZNATKY.

    • 14 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Pajdalek,

    Zdar experti, nedávno jsem koupil Octávku 4x4 a po připojení na PC mi to vyplivlo že je vadná řídící jednotka. Původní majitel tvrdí že je to tím chipem (no nevim nevim). Auto jede jak pitomý, papá tak 12,5 litrů a to jezdim s hodne lehkou nohou. Vždy po odpojení řídící jednotky a naježdění 54 km se zobrazí ta nepříjemná oranžová kontolka ECU. Potřeboval bych vědět jestli to má spolu nějakou souvislost (kontrolka-vadná řídící jednotka-chip-spotřeba)...

    • 13 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem deko,

    Hosi mam problem.Rano jsme normalne nastartovaly a jezdily po meste.Pak prijedeme na parkoviste a naraz pri volnobehu se motor rozvibruje (vibrace jdou citit v celem aute) a motor se netypicky hybe.Cim by to mohlo byt.Spatny benzin.? nebo neco jineho? Jedna se o 1,8 110 kw AUM,jsou tam nove svicky NGK a ma najeto 90tis. km.Olej meneny10/2007 a je ho tam dostatek.

    • 4 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Janko,

    Zdar pánové, nevíte někdo jaké je číslo startéru Bosch podle Etky, díkes.

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem sandwwich,

    Ahoj mam O1 1,8T 12/2001. Stále mi vag vypisuje tieto chyby 17705 - mezi zdrojem plniciho tlaku a skrtici klapkou je tlakovy spad P1297 - 35-00 - - 17545 - rada valcu 1 - prizpusobeni smesi (add): system bohaty P1137 - 35-00 - auto ide normalne, spotreba cca 7,5l 17705- kde sa nachadza toto čidlo? je pri škrtiacej klapke? 17545- lambda?

    • 4 odpovědi
    • 10,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem PcGamer,

    Zdarec. premyslel jsem o koupi skoda octavia comby a to s motorem 1,8T 20V 4x4. Rad bych byl za kazdou informaci o tomto motoru. Napr. spolehlivost. spotreba a pod. Diky za kazde info

    • 10 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Lube,

    Zdravím,potřeboval bych zněčím pomoc.Dneska kyž jsem nastartoval tak jako kdyby motor šel na 3 válce.Motor se klepal a zvuk jako traktor . Setkal ste se stým někdo??????????

    • 7 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem sandwwich,

    Ahojte mam O1 1,8T, 2001 na tachaci 130000. Mam ho od leta tak neviem ako sa chova v zime. V lete som vzdy nastartoval a hned pomaly isiel. Ked prisla zima tak musim pockat az otacky klesnu na cca 1000 aj menej inak nejde pridat plyn ked tam mam rychlost. Je to normalne? Navise som pridal nejaky Aquafobin a 2 dni som nejazdil. potom som nastartoval a otacky behali 500-1500, to spravilo iba raz moze to byt tym? Mate niekto nieco podobne? Dik

    • 8 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem peto120lr,

    Nazdar chcel by som nahodit sportovy filter na octavku 1.8 T 20V. mozte sem dat nejake obrazky ako ste to riesili ? nejake inspiracie ? dakujem

    • 13 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem 20Bad,

    Chci vyndat kat na 1.8T, mám dvě lambdy jednu před katem a jednu ve stredu katu, co na to jednotka když ten kat vyndam? Lambdy budou normálně v potrubí, první bude v poho ale druhá bude dávat signál jako že je špatnej kat počítám, nejde to nějak oblbnbout? aby ta druhá lambda dávala signál, že je vše ok? Případně co stím udělá ŘJ když kat vyndám? změní se poměr paliva nebo co? Díky moc za info

    • 7 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Freddy,

    Nazdárek Mam jen takovy dotaz Da se z motoru 1.8 T 150 koni udelat 1.8 RS Pry ma jen jednotka soft z RS takze ze 150 koni se da softem udelat 180 koni. Pokud ano da se ten softik z RS nekde sehnat

    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem johny77,

    Momentalne mam spotrebu 1,1l na 1000 km a zvysuje sa... som v koncoch ... po vymene tesneni pod ventilmi to bolo ok ale po cca 5000km zacalo znova ...motor ma 190 000 km(dufam kupene ako jazdene) ...olej je tam Castrol TXT 5W-40 Vopred dakujem za rady

    • 15 odpovědí
    • 7,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem HONZA83,

    problém s nepravidelným chodem vyřešen: vadná zapalovací cívka a čidlo chlad. kap. díky všem za rady!!!

    • 42 odpovědí
    • 15,6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem LuVIrs,

    Zkoumal někdo rozdil??? Je možne že u RS je slyšet odfukovani (no jak je ten ventil co pry nejde slyšet a neni vyměněn za ten co to děla) a turbo jak toči? U 1.8T nic neslyšim jen o něco silnějši hluk motoru, ktery to asi překryva? Neni tam to tlumeni na kapotě.. Zajímalo by mě jaké máte zkušeností

    • 17 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem android,

    Zdravim chtel bych se zeptat co davate za olej do techto motoru ? ja sem od 130.000 daval CASTROL RS FORMULA 0W-40 ... Ted jsem presel na CASTROL EDGE SPORT 0W-40 ... ( 0W-40 mi doporucili v servisu a menim kazdych 15.000 ) Diky za info vsem

    • 29 odpovědí
    • 21,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem bugsy,

    ahojte, o1 mr2003 1,8t (AUM) po dlhsom stati (cez noc ) sa po nastartovani rozsvieti kontrolka a zozstane blikat. po vypnuti motoru a starte uz nesvieti, kvapaliny tam je dost. mohlo odist nejake cidlo? dik

    • 5 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem FilipV,

    Dobrý den, včera se mi na 1.8T zakousla vodní pumpa, přetrhl se rozvodový řemen a potkaly se ventily s pístem (jeden válec nemá kompresi) tak musím sundat hlavu. Již sme vše odstrojili a když přišlo na samotné povolení šroubů v hlavě zjistili jsme že je na to potřeba nějaký speciální klíč, není to ani torx, ani imbus, ten klíč vypadá spíš jako drážková hřídel se šesti drážkami a navíc musí být dlouhý, jelikož ty šrouby jsou dost hluboko. Nevíte prosím kde by se takový klíč dal na internetu sehnat, nebo aspoň jeho označení?

    • 16 odpovědí
    • 8,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem acter,

    Zdravim... Mam 1.8T 20V a jako snad vsem pri studenem startu sel obcas jakoby na 3 valce... To uz je minulost (doufam ), ale vsiml jsem si jine veci... Kdyz motor treba vytocim do 5,5 - 6 t (pri predjizdeni apod), jakoby mu hrabne, pri konstantnim polynu zacne skubat, na volnobeh se propadavaji otacky, motor nema celkove tah. VAG napise obcas chybu: 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku P1297 - 35-10 - - - Sporadicky Ale nemam vypozorovano, ze by to melo nejakou souvislost... Osobne bych to tipoval na nejaky regulacni ventil tlaku, proste "vypadne" a jednotka jde do nejakeho nouzaku ci co. Nevite nekdo ?

    • 17 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem maxspeed,

    Potřeboval bych radu nebo nějaký poznatek. Mám O1 1,8T 20V. Auto jsem měl v servisu na přestavbě po bouračce. Od vyzvednutí auta ze servisu se od 2500 ot. a odstavení nohy z plynu ozve zvuk totožný, jako bych tam měl Blow off ventil, což nemám. Nevím aby to nebylo turbo - přidřené či co...Auto vůbec nijak nekouří, tah zůstal zachován. Do nehody šlapalo vše naprosto tiše. Poraďte čím nebo co to může být. Díky. P.S. stav tacho sice 270 tis. km, ale pravidelný servis a údržba, nikdy žádný problém. Až teď ten zvuk.

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.