Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Lukyoct05,

    Zdravim panove, predem se omlouvam, pokud se jiz zde neco podobneho resilo, ale nic podobneho jsem nevidel. Mam konkretni problem: mam octavii 1.9 tdi 81kw, 2005, ASV. Pred mesicem jsem nechal pretesnit vstriky, jsou tam nove jehly (trysky) sprint 764, vse odborne mechanikem udelano a po vymene byla spotreba nizka cca 4,5-5l/100km, ovsem na volnobeh po trosku zahratem motoru zacal motor hodne tarokovat, nepravidelny chod, jako by jel snad na 3 valce...noo zavezl jsem to tomu mechanikovi zpet a zvysil mi davku paliva. Motor je ok, vrni krasne, tichucky, alee spotreba mi stoupla na 6,5l/100km po tom serizeni davky paliva. Vse ostatni mam ok, turbo, vaha, n75 atd vse je ok..…

    • 0 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem duri26,

    Caute hosi nikde som nevedel najst,ze ci mozem dat namiesto 10 zuboveho Boschu starteru Valeo 11 zubovy,ci to bude sediet a nebude to robit problemy. dikes kod motora AHF 81 kw

    • 22 odpovědí
    • 14,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem acjaja,

    Mám Octavii I 1,9TDi 81kW, motor AHF, r.v. 1998. Dlouho jsem nemohl vyřešit problém, kdy mi auto při dojíždění na neutrál těsně před zastavením zavibrovalo. Nakonec na to přišel jeden machr přes autodiagnostiku, že je chyba v ŘJ motoru. Tuto verzi mi pak potvrdil i pan Janda z firmy CIMBU autosport, který mi to chipoval přepájenim pamětí – moje jednotka ještě nejde flashovat. Označení má 038 906 018 AM a je potřeba ji vyměnit, protože obsahuje chybu. Škodovka to v době záruky bez problémů měnila, ale nikde nemůžu zjistit, za jakou ji měnili. Předpokládám, že číslo zůstalo stejné, jen se liší poslední dvě písmena. Nevíte to někdo?

    • 11 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  4. Čau chlapi,potřebuji poradit, vyskočila mi chyba č.00550-regulační otvírací ventil vstřikování. Jede,ale pořád v nouzáku,chyba nejde vymazat,při 2000\min.začne škubat a po chvilce zdechne. Máte někdo nějaké zkušenosti,popř.kde ten ventil je???v čerpadle? Diky

    • 1 odpověď
    • 4,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem smydys843,

    Zdravím mám octavii I r.v. 1999 1,9Tdi 81 kw.motor AHF.Mám takovýto problém občas se mi stává že mi nejde auto nastartovat,žhavení vše funguje.Kdysi mi to udělalo ikdyž jsem měl větší čtvrt nádrže,stalo se mi to asi 3 krát,tak jsem si myslel že je to asi plovák v nádrži.Dneska mi to udělalo znovu ale nádrž mi ukazovala 1/2 nádrže.Vždycky pomůže když dojelu cca 10 lirtru nafty povolím vstřiky abych to odvzdusnil a pak to zase jede.Od toho co mi to udělalo tak si vždy měřím kolik ujedu na tu polovinu nádrže jak mi to dneska udělalo jsem najel cca 540Km,takže stav by cca odpovídal.Nevíte někdo čím to může být?Zkoušel jsem i vyměnit palivový filtr ale taky to nepomohlo.Předem…

    • 38 odpovědí
    • 32,4tis zobrazení
  6. zdravim.. auto mi nechce v nízkých otáčkách táhnout.. do 1900ot. než zabere turbo.. např: jedu do kopce za 3. 1500ot tak nezrychlim jedu pořad stejne.. hadicky new.. regulace ok.. n75 new.. a nic a na diag.. bylo psáno jen :Řídicí jednotka motoru zablokována.. po vymazaní znova chyba nabehla..nevíte jestli je to tím nebo jestli tahle chyba je jen kvuli imobilizeru??( četl jsme na netu).... nebo je to jako nouzak? nebo je taky možné že diagnostika je náká horší a prostě to tu chybu nevymaže? předem diky za rady

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem wot111,

    Trocha som steloval synchronizaciu vacky aby bola podla vagu na hodnote 0 v kanaly 4, bolo dost v pluse a mal som vyssiu spotrebu.... no trocha som to prehnal a auto uz nenastartovalo, dalej som uz to radsej neskusal.... Ako to teraz nastavit ?

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Daniel Seidl,

    Zdravím, chtěl bych se zeptat rozsvítila se mi žlutá kontrolka motoru ( grilované kuře, ponorka) čím by to mohlo být ? před týdnem jsem měnil alternátor mohlo by to být tím že je jiný kód nového narozdíl od starého.. Děkuju

    • 3 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Jiří Fojtík,

    Ahoj, chtěl bych požádat o radu. U mé octavie 1.9 tdi se mi začla ztrácet chladící kapalina , v kapalině jsou saze , nádobka je natlakovaná . Je mi teda jasný že je to těsnění pod hlavou. Chtěl bych se zeptat jestli by jste mi nemohli napsat nějaké orientační ceny výměny těsnění pod hlavou , včetně vyrovnání hlavy a práce. Je mi jasné že cena se může všude lišit jde mi jen o odhad . Někde jsem našel cenu okolo 3000 to mi přijde poměrně málo. Díky za odpovědi

    • 24 odpovědí
    • 121,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem vinos,

    Zdar vsichni. Kdyz vypnu motor, tak zhruba do dvou vterin mi jakoby prdne neco do trubky co vede od vzduchoveho filtru k sani. Co to?

    • 14 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  11. Zdravím Vám, po cca 10sec od naštartovania sa rozbliká kontrolka žhavenia. Robilo to len na jeseň a opäť až teraz keď je vonku vlhko a nemrzne. Na diagnostike avšak neukázalo žiadny chyby a zhodou okolností ani nezačala vtedy blikať kontrolka Motor je 1,9 tdi 66kW štartuje bezproblémov, avšak znepokojuje ma, že 3x za posledný mesiac sa pri jazde po rovnej dialnici sa stalo, že auto náhle stratilo výkon, zo 130km/h klesla rýchlosť na 100km/h a nereagovalo na pridanie plynu. Ale o 5 minút jazdy 100km/h opäť išlo auto ako bezproblémov. Ako som písal, diagnostika nenapísal žiadne chyby. Môže to byť nekvalitným palivom, zanesenými filtrami ...? Stretol sa už niekto s tým…

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Patrick 666,

    rano jsem nastartoval auto bezelo asi 2minuty pak samo zhaslo a uz neslo nastartovat a nerozsviti se zhaveni radili mi vymenit rele zhaveni to jsem vymenil ale zmena zadna nejake rady ?

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem quicksilver,

    Ahoj, mám takový záhadný problém. Po nastartování studeného motoru se mi začne ozývat klepavý zvuk od rozvodů. Jenže nezačne hned po nastartování, ale až tak za 20 sec. začíná pozvolna klepat víc a pak to zase pomalu ustává. Po cca 2 minutách je klid a během dne už se nic neozve - dokud auto zase nevychladne. Původně jsem měl za to, že jsou to zdvihátka, ale ty jsem vyměnil a je to pořád stejné. Rozvody mám Bosch cca 10tkm. Nevyměnil jsem při rozvodech vodní pumpu, ale nevím jestli je nějak schopna vydávat tenhle zvuk. Při zvýšení otáček se zvuk úměrně zrychluje, ale není pravidelný každou otáčku. Díky za jakýkoliv nápad

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 6,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem sideA,

    Chlapi zdravim. Prosim Vas o pomoc pri rieseni problemu s motorom. Pre uplnost pisem historiu od kedy zacali problemy. Podotykam ze turbo je o.k. 1. asi pred mesiacom (teplota vonku asi 2°C) som po nastartovani studeneho motora vyhnal otacky asi do 3500 (zaradoval som sa z parkoviska na cestu). V tom momente prestal motor tahat a cele auto zacalo strasne vibrovat. Zastavil som na krizovatke auto stale skakalo, motor som nevypinal. Po rozbehnuti a prejdeni par metrov sa vsetko znormalizovalo a islo o.k. 2. pred tromi tyzdnami menene zhavice kvoli horsim studenym startom. Pri 0°C musim aj po vymene žhavit min. 2 x. Auto sa zatrase ako keby nabiehali valce chaoticky. Toto…

    • 4 odpovědi
    • 4,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Vendel,

    Ahoj, poradí mi někdo ? sháním turbo na ASV 81 kW a kamarád mi donesl turbo KKK v dobrém stavu ale je to z motoru AGR 66kW..na vrakárně mi tvrdí že turba mezi těmito motory lze údajně prohodit ale rád bych měl jistotu od někoho kdo se s tím setkal abych to původní turbo nevyndaval zbytečně. Díky za poznatky

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem lug70,

    Mám takový problém o které jsem na netu nic nenašel . Byl jsem v červenci se svou Octavií I 1,9 Tdi rok výroby 2002 (chip 110kw) před technickou na emisní kontrole, která už ale proběhla podle nových kritérií s vytáčením motoru do maximálních otáček. Nevím, co se tam stalo, ale od emisní kontroly mi moje naftová Oktávka mnohem víc žere, doslova jako benziňák. Když bylo ještě teplo, tak při normální jízdě začala mít spotřebu kolem 6 až 7 litrů na 100km, ale teď, když je chladno mám spotřebu až 10 litrů na 100km a to snažím jezdit jemně. Přitom před tou emisní kontrolou byla moje Oktávka velmi úsporná a běžně jsem s ní najezdil na nádrž až 1000km i více, pokud to byly dálko…

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem solarisurbino18,

    Mate někdo pro tohle rozumný vysvětlení a nápad jak to opravit ? Jen podotýkám ze veškerý čidla spojeny s chadící soustavou jsou vyměněny včetně termostatu a řídící jednotky pro spínání sahary s klimatizací. Totonse dějei když všechny tyhle prvky odpojim. A další věcí je pokud jedu a je motor ve v otáčkách fouká i teplý vzduch, jak nechám ale běžet na volnoběh jde okamžitě studený. Dekuji za jakoukoliv radu a nápad. ja se stim nikdy nesetkal.

    • 0 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Casek,

    Pánové potřebuji poradit.Vlevo od motoru tam jak je alternátor,servočerpadlo,kladky a klimakompresor se ozývá takové kovové klepání.Sundal jsem drážkový řemen a zkoušel řemenice která se hýbe.Zdálo se mi že je to od servočerpadla a i řemenice měla trochu vůli tak jsem to vyměnil a je to pořád stejný.Byl jsem u kámoše ať se na to mrkne a také si nebyl jistý ale říkal že napínací kladky to nejspíše nebudou.Potom mi zbývá jedině alternátor a nebo klimakompresor.Kdyby bylo přidřené ložisko na altíku tak by to asi pískalo,tak mi zbývá jedině klimakompresor.Než se do toho pustím tak se chci poradit jestli někdo neměl stejný problém.Ten zvuk je takový kovový klepavý jako by tako…

    • 56 odpovědí
    • 67,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Vlnka,

    Zdravím, mám octavii tdi 81 kw. Za studena nic není slyšet, ale po zahřátí slyším šustivý zvuk od napínáku řemene (tlumič vibrací). Jakmile se jen lehce dotknu prstem pístku vibrace přestanou. Na jiných fórech jsem se dočetl že to může být i volnoběžka alternátoru. Sázel bych spíše na napínák řemene (tlumič vibrací), ale byl dávaný nový i s rozvody před 45 000 km, což mi připadá že je ještě docela brzo. Setkal se někdo s tímto problémem a poradil by mi zda se jedná o napínák nebo volnoběžku? Děkuji za odpovědi

    • 3 odpovědi
    • 5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Hans1980,

    zdravim vsechny. mam O1 r99 81kw. 1.chtel bych zvysit vykon na 140-150 koniku 2.chci zacit turbem a tryskama spojka a cip casem. zvladne vubec turbo 81kw tuhle zatez nebo budu muset dat vetsi? pokud vetsi musi se jeste neco menit? 3.s jakym navysenim vykonu muzu tak pocitat jen pri vymene trysek a turba bez cipovani 4.hledam nekoho seriozniho kdo prodava turba rozumi tomu a zaroven i namontuje jsem ze zap cech ale nebyl by problem nekam dojet pokud to nebude morava ale po cechach se klidne projedu kdyz budu vedet ze za to bude dobre odvedena prace s dobrym turbem :-) 5. kolik by tak priblizne stalo turbo na 81kw plus prace a kolik vetsi turbo plus prace aby mel clo…

    • 20 odpovědí
    • 10,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem prochy420,

    Nazdár lidi chtěl jsem se zeptat jestli by šlo dát do moji Oct/66kw AGR turbo 74kw nebo 81 kw diky

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Akolitor,

    Čau, upravuji auto už mi chybí poslední věc a to spodek motoru z ARL. Jelikož výkon odhaduji na 220hp, tak by to asi bylo za potřebí. Já to doma asi nezvládnu a proto jsem chtěl poprosit, jestli by mi někdo neporadil u koho bych to mohl nechat udělat. Servisů je všude spousta, ale nechci za to vyhodit balík. Jsem z Prahy. Děkuji za každou radu

    • 5 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem mamina,

    Mám Octavii 1,9 TDI, 66kw r.v. 2001, zlobí mě startování. Svítí kontrolka žhavení,i zvuková signalizace. Po zhasnutí kontrolky a ukončení zvuk.signalu zkusím startovat,ale auto nereaguje. Opakují 3-5 krát,pak nastartuje. Jindy startuje napoprvé. V čem by mohl být problém. Dík za radu.

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Roy Jones jr.,

    Ahoj..když mám olej pod min,tak se mi nerozsvítí kontrolka oleje. Při otočení klíčem kontrolka svítí..dioda v pořádku. Teplota oleje taky ukazuje. V čem bude problem..spínač tlaku oleje co je v olej.filtru nebo snímač co je ve vaně?

    • 5 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Roy Jones jr.,

    Ahoj..moje okta začala vydávat divný zvuk..kolem 2000-2100 otáček si při akceleraci zahouká. Bude to odcházející turbo či co? Všude jsem četl,že turbo spíš píská nebo houká jako sanitka,ale moje houkne hluboce a jen krátce 2000-2100 otáček. Nemůže to dělat prokluzující spojka?

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.