Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1239 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  1. kolísání teploty

    • 0 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 64.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  2. startování

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  3. divný zvuk motora

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  4. Snímač teploty paliva

    • 21 odpovědí
    • 29.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  5. Bublinky v naftě

    • 14 odpovědí
    • 26.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
  6. Stejnoměrné bouchání

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 63 odpovědí
    • 57.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  7. divny zvuk

    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  8. Vyšší spotřeba 1 2 3 4 7

    • 159 odpovědí
    • 54.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 1.5 tsi 110 KW s manualom je podstatne sviznejsie zvezenie ako 1.5 tsi 85kw v Octavii. 2.5s na zrychleni (0.-100) je extremny rozdiel páni..v prospech 110kw.  V celom spektre otacok je 85ka poriadne uskrtena oproti 110kw takze doporucujem 85Kw pre baby a dochodcov 75+ O 1.0 tsi sa tu radsej nebavme - rok som mal cest jazdit 2ks sluzobne a to je motor ktory nikto kto ma gule doma mat nechce, ide len u uzkom spektre otacok, pod 3000ot je to uplna mrtvola, vybracie hluk a zvlast v beznej mestskej premavke pri beznej sviznej jazde ten motor ma tak vysoku spotrebu ze kto nehazdil s 1.5 kou tsi tak neuveri aky je ten 1.0 tsi užraný cez BA. Pisem s bohatej skusenosti. Oba objemy mam odjazdene vo vsetkych rezimoch. Ak kupujete auto pre zenu moze vam byt jedno polovica veci ktore tu pisem Ale ste chlap co ma chut na nieco co mu urobi radost na 1.0 zabudnite a 85kw berte v octavii len ak fakt vam Scala karosarsky nevyhovuje. Alebo proste riadne priplatit u Octavie za 110kw... ale fakt 1.5 verz. 85kw aj s tocakom je tiez podstatne nizsie a treba s tym ratat...  Ziadne rozpravky ale fakty.
    • neuvadzas ani kilometre, ani rocnik, ani prevodovky, ani servis     ak 4x4 zivotne nepotrebujes, je lepsie ho nekupovat, inak treba pocitat s vacsou hmotnostou, spotrebou, servisom, najma pri diesloch s vibraciami pozadie za tym asi je, ze chces najsilnejsi diesel. ten mal problem s prenosom prilis velkeho krutiaceho momentu a preto bol priskrteny. tusim to riesi az novsie 7stupnove dsg. vseobecne si myslim, ze sa to prilis nekazi, ale ked sa ti to uz pokazi, tak to nebude lacna oprava, ale robia aj repasy. urcite treba v haldexe menit olej castejsie ako predpisuje vyrobca a urcite treba vybrat aj cerpadlo a tam vycistit sitko a odstanit vsetky piliny zo spojok a necistoty, kedze sudruhovia opat optimalizovali a odstranili v tejto piatej generacii haldexu filter, ktory vraj nebol potrebny. raz za cas nie je odveci vymenit olej aj v zadnom diferanciali a prednej uhlovej prevodovke.  
    • Ahoj, mohu se zeptat, jak se tahle závada vyřešila nebo byla diagnostikována ? Díky moc.
    • treba zmerať predný a zadný blatník od zeme(alebo od stredu kolesa-čo sa meria ťažšie). predok a zadok je v karosérii inak vysoko.  tieto hodnoty porovnaj z ostatnými 
    • zvláštní, hlavně Waze, bezdrátový carplay
×
×
  • Vytvořit nový...