Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Macc,

    Omlouvám se ale nemohu to najít a tak proto zakládam nové téma. Za jak dlouhou dobu se musí rozhžavit žhavička? Když ji dám přímo na baterku tak to dlouho trvá, a stejně se rozsvítí jen asi na 5mm. Velmi dlouho točí startér a je potřeba přižhavit a oni jdou jen tři na 5mm OCTAVIA 1.9TDi MR2001 Poradí někdo pls? Díky Macc

    • 100 odpovědí
    • 70,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem rampasak,

    Chci se s vámi poradit, jestli bych místo této palivové trubky mohl dát obyčejnou hadičku. Palivová trubka je u svorky zřejmě prasklá, mám na filtru naftu a nafta mi padá.

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem mheinz,

    Zdravim panove. Mam problem s octavii 1.9TDi 81kw. Auto startuje jak za tepla tak za studena, jen me trapi to ze pri razeni ma motor po seslapnuti spojky jakoby snahu si jeste pridat o neco otacky. a az po te zacnou padat dolu. A druhy problem je ze se zvysila spotreba celkem dosti. Ale padani otacek uz delalo daleko pred tim. Spotreba se zvedla cca za posledni mesic. Je mi jasny ze je zima proto se malinko zvedne. Ale spotreba pri normalni jizde kde sem jezdil cca za nejakych 5-5,5l je nyni 6,5-7l dle palubaku. Dekuji za kazdou radu

      • Líbí se mi
    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem PajasTDI,

    Zdravím. Nějakou dobu pozoruji, že občas když podřadím, tak po puštění spojky něco jakoby vrzne v motorovém prostoru. Je to dost nepravidelné třeba jednou za měsíc. Když mám ruku na řadičce, tak je cítit jak zavibruje. Bojím se aby se neblížil konec převodovky... auto má najeto 250 000km. Nesetkal se někdo s něčím podobným? díky za info.

    • 4 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem 007ToMMaS,

    Ahojte, dnes sa mi stal taký problém. Doma som bez problémov nastartoval auto a šiel som do mesta. Keď sa motor zohrial tak keď som prudšie pridal tak čosi začalo ako keby smykať. Spojka a zotrvačník boli menené. Prišiel som do mesta a išiel som cez retardér a pridal som prudšie plyn a čosi v motore začalo hučať a divne klepať. Auto som odstavil ma parkovisko lebo ktovie čo to je. Vedeli by ste mi prosím vás povedať čo by to mohlo byť? Robilo to aj po vymáčknutí spojky. Ďakujem.

    • 4 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Roy Jones jr.,

    Ahoj. Při studeném startu se mi vždy rozsvítí červeně kontrolka teploměr chladící kapaliny..když to po zahřátí chcípnu a nastartuju tak už nesvítí. Dále mi blbne ručička teploměru..nejdřív vyletí z nuly resp.z 50 stupnu na 70,pak zase spadne a pak na 90 a tam už drží. Nedávno jsem dolil vodu,pač ji tam bylo málo a po týdnu se mi záhadně vrátila a je ted 1cm nad max..nechápu. Hadici u chladiče jsem zkoušel po zátěži zmáčknout a jde. Ve vodě je nepatrně mastnoty,víčko od oleje i měrka čisté bez emulze. Je to těsnění pod hlavou nebo může blbnout vodní pumpa a čidlo teploty? Díky za rady

    • 3 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem tomas.hr,

    Zdravím, mám takový problém, jedna se o to, že se mi na autě 1.9tdi 81kw pootočila vačka. Za jízdy se mi z ničeho nic vypnul motor, příšel jsem na to, že jsem měl volný šroub který drží řemenici na vačce. Rozvody dělané před 40 000km. Hlavu jsem sundal a dal na repas, ale ted nevím jak mám nastavit vačku, vím že se dáva připravek (pravítko) z druhé strany, vím jak vačku zajistit. Jde o to, že když ji zajistim a pootočím o 180 stupnu, tak to sedí taky, ale nevím jestli to je dobře nastavene. Potřeboval bych vědět, jak ji tam správně dát. Nejlíp kdyby mi někdo poslal foto. Ptal jsem se známeho a ten rikal že to je jedno jak ji dám, jenom ji musim mít zajištěnou (přípravkem)…

    • 2 odpovědi
    • 15,7tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem figo16111,

    Čau, mam problém s mojou Octaviou ASV. Asi pred 5000km som čistil turbo, sanie, EGR ventil, menil podtlakové hadičky a ventil N75. Auto bolo do 2000ot. uplne slabé, potom začalo mať výkon. Spotreba okolo 6 litrov. Asi po prejdení 3000km sa to samo upravilo tak že auto tahá od spodu normálne, ale občas pri miernej záťaži (zrychlovanie do kopca) padne do núdzaku. Teraz sa spotreba upravila na 5,7 litra. Olej je pravidelne menený spolu s filtrami, oleju bolo vždy dostatok. Moja otázka znie: Je možné že pri demontáži turba sa mohli zmeniť hodnoty tlaku oleja, vstrekovacích dávok alebo niečo podobné ? Nič ohladom mojho problému som na fore nenašiel. Poprípade ak by sa …

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Sita,

    U své octy mám následující problém. Pokud vytočím motor (zatížený i nezatížený) nad 1800 ot. a pak zcela uberu plyn, ozve se krátce takový divný, jakoby rezonující zvuk. Ozve se to vždy a právě jen v tom pásmu cca 1800ot. To znamená, vytočím-li na 3000 a pustím plyn, otáčky klesají a když už se dostanou do pásma 1800-2000, zvuk se ozve. Předpokládám že to bude souviset s turbodmychadlem. Pokud tušíte něco víc, budu rád za info. Jinak problém s motorem žádný. Výkon ok, najeto 120000, ASV, 81kW... Díky

      • Pozitivní
    • 18 odpovědí
    • 15,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem tomass004,

    Zdravím, dnes jsem měnil žhavící svíčky a dvě (na levé straně u rozvodů) byly celé od oleje. Mezi výměnama dolívám tak 1-2 l oleje. Po startu za studena docela dost zakouří. Turbo když se čistilo, tak bylo bez vůlí. Nemá někdo tip či zkušenosti, čím by to mohlo být? Napadá mě, že by to mohly dělat pístní kroužky. Díky za každou radu

    • 0 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Quadko,

    Zdravím. Mám prasknutý intercooler a potrebujem ho vymeniť, tak ma napadlo čo všetko bude k tomu treba. Riešili ste to už niekto ? Je to v podstate plug and play alebo treba nejaké úpravy ? Najlepšie by bolo keby sa dá na 1749V original turbo napojiť komplet vedenie vzduchu z ASZ. Dík moc

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem pesula,

    Turbo u mého 1,9 TDi ALH je nějaké hlasité. I při volnoběhu slyším jak funí a při cca 1200 otáčkách to je jak vysavač. Jede to úplně normálně a při větších otáčkách se to ztratí. Čím to asi tak může být???

    • 28 odpovědí
    • 18,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem MilošK,

    Borci zdar, nemáte prosím vás někdo zkušenosti s průsakem oleje přes gufero na vač.hřídeli? Motor AGR. Měl jsem na opravě hlavu a po zpětné montáži kromě dalšího materiálu jsem dal i originál nové gufero na vač hřídel. Máznul jsem i poslední můstek uložení hřídele a přesto mně to někde teče na straně řemenice...přes víko to není...údajně jsou dva druhy co se tam dají dát. Starší typ jednobřit a druhý už nemá pružinku ale břity...Už jsem došel tak daleko , že jsem koupil nové v domnění , že to první gufero bylo vadný...nebylo toto teče taky...díky za názor.

    • 5 odpovědí
    • 7,7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Diaz,

    Dobrý den, nevím jestli to tu už někdo řešil, ale mám problem s jedním zvukem u octavie 1.9 tdi rok 2003 najeto 230 000 cca , když přidám plyn , tak než zařadím z 2 na 3 a pak z 3 na 4, my to při těchto otáčkách slyšim zvuk v předu na levém boku připomínající plech co vibruje o motor. Nevíte čím to může být? Slyšim vždy jen ten vibrující plech při tom, než zařadim.... Diky za každou odpověď...

    • 2 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem vlabar,

    Dá se jednoznačně určit včem nastal problém? Váha má tak cca 50tis., ventil N75 jsem již jednou měnil, nebyl tam dávaný nový. Padal jsem při zátěži do nouzáku (přesně takto se mi to stalo i nyní po cca roce a půl) ...

    • 16 odpovědí
    • 35,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Šindalukedu,

    Cau kluci mam asi dost velky problem dnes jsem jel s autem a najednou nejake zachrasteni nekde v motoru asi tak pet sekund pak hned vylitli otacky do maxima asi na deset sekund (ani klicek kdyz jsem hned vypnul motor nereagoval). Kdyz to chciplo tak jsem otevrel kapotu a vsude spousta oleje. Vubec nevim co se stalo ,ale vsiml jsem si ,ze je utrhlej drzak olejoveho filtru od motoru a nevim co jeste. Mohl by my nekdo nastinit co se mohlo stat? Diky Na fotce je videt ta prasklina. Jeste zminka vcera jsem cistil turbo podle navodu tady z fora ,ale vse slo hladce tak nevim co by se mohlo stat. Tak snad to nebude z toho. Po namontovani jsem ujel dobrejch sviznech …

    • 12 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Zdeno,

    Při volnoběhu začne asi po 1 min.pískat turbo a je hodně slyšet,dělá to za tepla i za studena,při rozjezdu také,motor nepřetáčím,chovám se k němu slušně,výměny dodržuji,mám najeto 170tis.RV01koupil jsem ji při 120tis.Km. Dělá někdo repas turba?nevíte kolik stojí ten repas?mám 1,9TDI 66Kw. Díky za rady i názory

    • 45 odpovědí
    • 18,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Papek,

    zdravim u znameho na vagu mi vyhodilo ze je na G72- snimac teploty nasavaneho vzduchu prieraz na kostru chcem ho vymenit ale neviem ktory to je v knizke jak na to je znazorneny v lavo v predu na sani pri dekly motora ale ked ho odpojil tak to vyhodilo inu zavadu tak kde je dik za radu pripadne male foto.

    • 7 odpovědí
    • 10,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem el-t,

    zdravim mam problem s octaviou I 1.9 tdi 81 kw vytlaca mi vodu z nadrzky a vcera sa mi stalo pri velkej teplote vonku a jazde do kopca ze aj vyvrela pozeral som ci nemam biely dym ale nie je ani olej vo vode a pod vickom oleja nie je ani biela pena prosim o radu co by to mohlo byt

    • 5 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem lukazzo,

    Dobrý den, nově vlastním Oktávku 66kw v automatu 4 kvalt. Má prosím někdo s touto převodovkou praktické zkušenosti? Popíšu co se mi děje, zdali to není nějaký problém: - převodovka řadí bez cukání - veškeré přepínání funguje bez problémů - P, N, R, D - necuká, nerachtá - na diagnostice žádný problém s motorem ani převodovkou - olej cca 10 000 km starý - auto najeto 116 000 km ( doopravdických, nestočených) - a teď o co mi jde: poznamenám, vždy jsem jezdil s manualem... když je zařazená 3jka, nebo 4 ka, zmačknu plyn a auto zrychluje v závislosti s postupným zvyšování otáček motoru. Na rychlostní stupně 1 a 2 - dám jedničku, zmačknu půl plynu, otáčky vyskočí na…

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Tomas12345,

    Zdraím škodovákov.Chystám sa na výmenu rozvodov na mojej octavii 1,9tdi 66kw r.v.2003.Ccel by som vediet ako nastavit cerpadlo a pociatok vstreku pretoze mi cez vag hlasi regulacnu odchylku pociatku vstreku.Nevie mi niekto poradit ako to nastavit cez ten tdi graf?Za odpovede vopred ďakujem...

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem lomax8,

    zdravim mam volny remen na alternatoru uplne s nim hejbu nevite cim by to mohlo byt nejdriv to piskalo a ted to i spatne zataci uplne to jakoby dre kdyz zatacim prosi o radu diky moc

    • 3 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem galaher,

    Zdarec.Tak jsem byl dneska měnit motorový olej.A jak byly při nulování počítačem servisního intervalu na výměnu jsem je požádal o kontrolu počítačem celého auta.Jelikož mi při vetší rychlosti nad 100 km šel motor do nouzáku.Nebyl jsem z odpovědi mechanika moc moudrej tak se ptám vás co to je .Řekli mi jen cituji toto """ REGULACE PLNÍCÍHO TLAKU,VENTIL nebo je to INTERCOLER......Kde teda hledat závadu ?Možná se s tím někdo už setkal.

    • 18 odpovědí
    • 23,9tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Honzajz,

    Ahoj, chci se zeptat na pár věcí ohledně výměny baňky. - musí ven celé turbo, nebo se dá vyměnit jen samotná baňka? - jak nastavit táhlo? nastavit podle staré baňky? - na co dát pozor, a atd -našel by se někdo šikovnej v Ústí nad Labem nebo okolí? Děkuju za rady, zatím auto do nouzáku nepadá, ale v hadičkách je rez a baňka nedrží podtlak.

    • 5 odpovědí
    • 13,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem turbokocur,

    mám olej prakticky v celom vzduchovom potrubí od tej časti, kde sa napája toto: http://www.skoda-diely.sk/eshop/028129101e-ventil-regulatora-tlaku.html (tento diel je namontovaný na dieru z vrchu motora a pripája sa do sacieho potrubia) osobne sa mi zdá, že to nie je v poriadku, nakoľko riadiaca jednotka chce vzduch a nie vzduch s olejom. možno sa ale mýlim. okolo EGR ventilu olej aj kvapká. ten ventil regulátora tlaku je celý zasratý od oleja. je to normálne alebo treba ventil vymeniť? octavia sedan 2003 1.9 TDI 66 kW, EGR je zaslepené dík

    • 1 odpověď
    • 3,6tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.