Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Svahilka,

    Svítí kontrolka motoru.Diagnostika ukázala snímač rychlosti nesvítí zpátečková světla. Může na to mít vliv nově zapojené neoriginální rádio?

    • 0 odpovědí
    • 442 zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem galaher,

    Dobrý den.Pánové mám octavii 1.9 tdi 81kW.Když ji ráno nastartuji(není zas taková zima -5),tak vyjde z výfuku bílej oblak.Pote co se trochu zahrěje už to po nastartování nedělá.Čím to ?Měl jsem před tím Octu 1.9 tdi 66kW a ta to nedělala.A ještě jedna otázka.Jak vypnu motor tak v tomhle na fotce divně pukne nebo lupne.

      • Pozitivní
    • 65 odpovědí
    • 61,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem TomasB,

    Pánové, jaká je tak životnost hydroštelů na 1,9TDi? Co ji ovlivňuje? Kolik cca stojí jejich výměna?

  4. Zahájeno uživatelem badikos,

    Nejspíš mi spadl šroub do sání při jeho čištění a poté po půl hodině klidného chodu motor trochu zhlučněl pak zase jel normálně pak jsem to chcípl a pak za 10minut nastartoval a po 5sekundých od startu zdechlo a teď už nestartuje a vydává takový zvuk. Má cenu se v tom ještě hrabat? asdads.mp4

    • 2 odpovědi
    • 503 zobrazení
  5. Zdravím, Koupil jsem starší Octavii 1, 500+, rv 2001. Auto prý před STK hodně kouřilo, před STK bylo "protáhnuto", emise prý ale prošlo "tak tak" Chtěl bych, aby bylo auto v dobré kondici, a sloužilo ještě dlouho. Nevím, kdy naposledy někdo šahal na sání/ventily/turbo. EGR nezaslepené (aspoň o tom nevím). Spotřeba kolem 4,8-6,4 na střednědlouhých drahách. Turbo píská slyšitelně. Za mě dělané rozvody, dochlazuju, nejezdím moc krátké trasy po městě, jen Eurooil + VIF každé tankování. Letos jsem se dostal k VCDS. Udělal jsem sérii testů dle manuálu, něco zahřátý volnoběh, a pak několikrát zátěž na třetí stupeň 1500 - 4000 do mírného kopce kopce , abych odchyt…

  6. Zahájeno uživatelem Martin1288,

    Zdravím potřeboval bych pomoc, vlastním O1 1.9tdi 81kw r. v. 99 AHF, na konci září 2024 jsem po stk zaslepoval egr , bohužel originál praskl (moc jsem utahoval šrouby na skrz záslepku) tak jsem kupoval nový “go rabbit” za mně no name ale mělo to fungovat jen jako chcípací klapka po zaslepení. Po měsíci jsem si všiml, že mi docela dost cáká olej a mám od toho i kus bloku motoru, teď v lednu jsem dolíval půl litru od poslední výměny z minulého jara. Zdá se mi, že to teče zespod té záslepky a trubky od IC, která je zleva napojena na egr. Mám tedy otázku jestli se někomu stalo něco podobného a jak to řešil? Je možné, že jen to těsnění stojí za houby? Zdálo se mi, že prosakuje…

  7. Zahájeno uživatelem Violet_CZ,

    Dobrý den, když nastartuju tak jsem z jedný koncovky modrej kouř plus je ta jedna koncovka od oleje je černě mokrá, nevím co by to mohlo bejt něco mi žere pomálu olej a nevím jestli to jsou kroužky nebo turbo, nebo něco jiného, nevíte co by to mohlo bejt? Edit: Ve ventilaci šel cítit olej při zapnutí teplé ventilace a potom co to 2 dny stálo jsem si všiml 4 olejových čerstvých skvrn na zemi.

    • 0 odpovědí
    • 576 zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Violet_CZ,

    Když jedu tak mi príjde že auto táhne jinak jak dřív, jako kdyby ztratilo 10% výkonu, nevím čím by to mohlo bejt, přemýšlel jsem že egr je přicpanej, ale nejsem si jistej. Nevěděl by někdo co by to mohlo bejt?

    • 0 odpovědí
    • 414 zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Kugik,

    Zdravím mám octavii 1,9TDi 66kw r.v. 1999 a mám menší problém kolem třech tisic ot. mi poklesne výkona auto už tolik netáhne.. nevíte čím yb to mohlo být..?Předem děkuji

    • 4 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem radkin,

    Ahoj mám motor TDI ALH 66kW a chci se zeptat zda někdo nevíte jestli ventil N75 má vliv na pokles výkonu a pokles kroutáku. Jde mi o to jestli třeba může fungovat jen na 50% nebo jestli jsou jen dvě možnosti funguje-nefunguje. Do nouzáku mi to nepadá. Děkuji

    • 19 odpovědí
    • 56,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem major-jan,

    Zdravím, nevím jestli to tu už někde není, každopádně jsem to nenašel Koupil jsem O1 s motorem ASV (81kW). Pokud startuju a auto je studený, dokud se nerozjedu tak to hulí bíle tak že to zahulí celej prostor před barákem a má to zvuk, jako by to jelo na 3 válce, po rozjetí (asi 10-15 sekund) je vše v pořádku, teplý starty taky. Bývalý majitel říkal, že mu měnili vstřiky (ale po tom co mu vyměnili KO turbo za skoro KO z vrakáče a naúčtovali si repas bych se nedivil kdyby tam dali taky skoro KO) Je možnost že je jeden ze vstřiků vadný a dává málo nafty? Spotřeba také není zrovna nejnižší - ve městě kolem 9-10 a mimo město s lehkou nohou po 30km kolem 6,5 S tempomatem…

    • 7 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Mirous.octavia,

    Zdravím mám dotaz, stala se mi velice nemilá věc mám octavii 1 combi (81kW). Jel jsem domů a po cestě zničeho nic rána kouknu a vidím že mám nakřivo motor. Když jsem se doma podíval pořádně všiml jsem si že mám urvaný silemblok na pravé straně. Po vymontování jsem ale zjistil že se nejedná jen o silemblok ale také o držák který je přichycen ke bloku motoru 3 šrouby jeden z nich úplně chyběl protože se urval i se závitem na bloku, druhý byl zalomený a ten třetí jelikož to byl jediný šroub co to momentálně držel se ohnul. Jedná se mi o to kde koupit šrouby a jak vyřešit ten první když mi tam chybí i to očko se závitem(je to ten kratší vrchní šroub). Díky předem.

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem PanMalej,

    Zdravím, poslední dobou jsem si všiml, že i na rovince jsou ty rozjezdy dost špatný pokud nevytočím víc turbo, popíšu. Stojím, hodím spojku do záběru a lehce přidám plyn lehce nad volnoběh, v tom momentě se auto začne rozjíždět v pohodě, ale na to hned poškočí jak když by se dusilo i když pozvolna pořád přidávám plyn a pak zase normálně se rozjíždí, takže do nouzáku to nepadá.Když na to zapomenu, tak hlavně v kruháčích atd. dost nepřijemný když jedete a pak skoro nejdete a pak zase jedete. Když přidám před rozjezdem víc plynu, tak do 1500-1700 otáček, kdy už víc točí turbo, tak na rozjezd raketa a tento problém nemám. Dřív to nedělalo, svíčky cajk co jsem k…

    • 1 odpověď
    • 679 zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem lubann,

    Byl jsem v servisu a tam mi rekli ze mam dlouhe stary protoze mi pada nafta ze mi budou rozdelavat cerpadlo atd ze to bude trvat cely den a to se taky nemusim potom doplatit tak se chci zeptat jestli se stim uz nekdo setka nebo nevi co muze byt jina pricina!dekuji za odpovedi

  15. Zahájeno uživatelem Honza Kovi,

    Zdravím, když ráno nastartuju, tak mi nefunguje turbo(cca po kilometru, dvou - se normálně chytne) motor samozdřejmě tahá co může ale nejede a papá jak ruský panzer.. teď dotaz, může to dělat váha vzduchu nebo je problém někde jinde? Všiml jsem si když nastartuju, auto stojí cca 5minut nastartované tak pak jede OK. Díky za rady

    • 28 odpovědí
    • 18,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem kuba oct,

    Ahoj, čistili jsem EGR a mám silné podezření, že dovnitř do sání se nasála latexová rukavice. Myslíte, ze si motor poradí?

      • Díky
    • 2 odpovědi
    • 597 zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem pamalut,

    Je dobré v zimním období a hlavně při mrazech zahřívat po startu motor na volnoběh ? A jak dlouho necháte motor klepat ? Já nechávám podle situace tak 4-5 minut aby promazal a hned jedu. OCTAVIA 1.9 TDI,81 kw.

      • Pozitivní
    • 153 odpovědí
    • 32,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem sabcca,

    Dobrý den,chtěla bych se zeptat mám Octavia 1 1.9 TDI,66kw Při zahřátém motoru nastartuji a skočí otáčky na 1600 vyletí kouř a otáčky zase hned spadnou,auto jede tak jak má zkoušela sem vyměnit teplotní čidlo ale tím to nebylo,za studena to nedělá. Nemáte někdo stím zkušenost čím by to mohlo být?, Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 918 zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem radkin,

    Ahoj mám tdi 81kW r.v.98 AHF najeto 190.000km a motor mám hlučnější nebo takovej tvrdší chod než třeba kamarád u 66kW AGR a to má najeto 320.000km. Je možný že jsou 81kw jinak poladěný a tím pádem hlučnější? Předvstřik mám 50až54 a hydroštely slyším jen ráno jinak ok a auto jede dobře. Každopádně zvuk těch motorů je naprosto odlišný. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti?

    • 33 odpovědí
    • 10,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Vojtech95,

    Zdravím, chtěl jsem na 1 octavii 1.9 tdi 81kw vyndat a vycistit turbo, ale nejde mi povolit na sani jeden sroub, je to presne ten posledni u mazaci trubky k turbu neni tam zadne misto. Zkousel jsem tam naklepnout i hvezdicku, ale nepomohlo. Nemate prosim nejake napady, jak ho vyndat? fotky ktery to presne je https://ibb.co/xLf7wtv https://ibb.co/DWhgWZ1

    • 0 odpovědí
    • 500 zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem jamir,

    Pozdravujem Vás - dovolte aby som poprosil taktiež o radu pri štartovani octavky - 81 kW ,kód ASV, mal som ho v zanačkovom servise a nič, najlepšie podľa odborníkov by bolo asi kúpiť nové auto, problémom je že ráno resp. po dobe odstavenie na cca 2-a viac hodín je problém naštarovať,ale pri vonkajšej teplote pod cca 5 st C sa štart zlepšuje pri -1st C bol štart "výborny" na dve pretočenia. Auto ma najazdené cca 320 tis km, kúpil som ho ako" laik" potom som zistil že je stočené cca 60000 km. v servise merali čidlo teploty vody je ok. kompresia taktiež ok. tlak v tryskach ok. Podľa mňa je tam dosť kratka doba žhavenia kontrolka hneď po zapnuti zapaľovania zhasne, ak som o…

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Danixukoo,

    Dobrý den vytekla mi pres noc vsechna kapalina a vypada to že to uniklo pres tu hlinikovou přirobu na termostat mohlo by to byt to? Dekuju

    • 0 odpovědí
    • 502 zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem kraisz,

    Počas jazdy vyskočili otáčky na maximum, auto začalo dymiť. Vypol som klučik a motor bežal dalej, po niekolkých sekúnd skapalo a odvtedy to neštartuje. Štartér motor točí ale nechytne to. Prosím poradte čo to môže byť, kde chybu hladať. Ďakujem Octavia I, 1.9 tdi 66kw, kod motora ALH, r.v. 2005

    • 10 odpovědí
    • 12,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Klíště obecné,

    Dobrý den mám Octavii 1.9tdi 81 kW.. ze dne na den začala hulit nespalena nafta nejde vytočit přes 2500 když odpojím hadičku na podtlak co jde do filtr boxu a ucpu jí tak páka turba sjede dolu a kouřit přestane a jde vytočit do 3000.. na mašinky napětí jde ale nevytvoří se podtlak hadičky jsou v pořádku .. chod motoru se zlepší i poté co odpojím pojistku na pozici 34.. nevíte prosím někdo čím by to mohlo být.. děkuju

    • 0 odpovědí
    • 559 zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Jindřich111,

    Hoj, mám dotaz staré turbo mi pískalo a nemělo výkon. Nechal je ho vyměnit a koupil přes turbomanii repasované. Od začátku to kouří a žere olej ale jakože hodně 1l na 200km může to být i něčím jiným než špatně repasovaným turbem?

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.