Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1240 témat v tomto fóru

  1. ztraci se voda

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  2. Chadící kapalina

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  3. Studene starty 1 2

    • 26 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  4. Zase to žhavení :o(

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  5. kolik km na dobití AKU?

    • 17 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  6. Startér na TDI

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  7. motor TDI 66KW 1 2

    • 26 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 31.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  8. Snímač zdvihu jehly

    • 6 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  9. co je to?

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  10. Turbo pri studenem motoru

    • 15 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  11. TURBO ?

    • 8 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  12. Cukavý rozjezd s 1,9TDi

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.7k zobrazení
  13. mazani

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zkusil bych odebrat telefon a znovu pridat.   Me se iphone sparuje vzdy sam kdyz nastartuju. Nevim zdali je neco jineho sparovani pres BT ale ja jedu car play a ten se vzdy pripoji 
    • Budou zapečené pístní kroužky. Právě modelové ročníky 2013–2014 tím občas trpěly, při přejíždění oleje atd. než došlo k úpravě výroby. Odlučovač u těchto jednotek je velmi jednoduchý. Jediný scénář, kdy přes něj mizí olej, nastává v případě praskliny nebo netěsnosti plastového modulu na bloku motoru. V takovém případě začne olej prosakovat, což by se projevilo silným znečištěním celého motorového prostoru, obzvlášť při tak vysoké spotřebě. Ještě by takové množství mohlo mizet teoreticky přes turbo, ale u těch to motorů prakticky neodchází a pokud ano tak to nastává ve velmi vysokých nájezdech.
    • Ahoj, mám v hledáčku PHEV kousky z 2020 s nájezdem kolem 100k. Máte prosím nějaké doporučení, na co si dáto pozor při výběru a koupi? Co jsem se zde dočetl, tak plánuji si pohlídat: - dodržování servisních intervalů (PHEV snad má po 15k km) - absolvování všech svolávaček Ještě něco byste doporučili? Je dobré hledat kousek v záruce - je to vůbec ještě po 4 letech a 100k reálné? Pokud nebude v záruce, tak máte zkušenost, že se u těchto aut mezi 100 - 150k něco zásadního rozbíjí? Počítám se servisními náklady tak 20 000 Kč/rok, tak jestli bych se vůbec vešel.    A obecná otázka, na kterou na celém netu nemohu najít odpověď: dá se říct, že 1.4TSI PHEV je stejně spolehlivé auto jako 2.0TDI 110kW? Nebo ty elektrický hejblátka a softwéry jsou třeba víc poruchový? Díky!
    • Jednou jsem se na to dotazoval a pokud treba bude vydana jiz pata verze, tak stejne museji prehravat postupne. Takze pokud reklamuji prvni, tak daji druhou a pa pa mejte se hezky a testujte. Pokud je problem s druhou, tak opet servis a tak porad dokola, az se dohrabeme k te pate, jak jednoduche a neobtezujici pro nas uzivatele 🙈🤓
    • Mas zvlnene brzdy. Nejazdil si agresivnejsie brzda/plyn a vbehol do nejakych studenych mlak s rozpalenymi brzdami? Ak su to 100% brzdy, tak vymena kotucov alebo ich stocenie ak su malo opotrebene. Odporucam vymenu.
×
×
  • Vytvořit nový...