Přejít na obsah

Motor 2.0 MPI


130 témat v tomto fóru

  1. LPG na 2.0 MPI 1 2 3 4 7

    • 171 odpovědí
    • 50.6k zobrazení
  2. Motor 2.0 MPI 85 kW

    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  3. Rozvody

    • 8 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 514 odpovědí
    • 174.1k zobrazení
  4. 2.0 85 kW motorový olej

    • 15 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 138 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 477 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 868 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 24.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 562 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 918 zobrazení
  5. Klimakompresor

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  6. Chyba 16556 1 2

    • 33 odpovědí
    • 13k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
  7. 2.0 AZJ Zapalovací modul

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Měl jsi vypnutý ASRko? Že auto na heveru při pokusu o roztáčení kol rachotí je celkem normální.
    • Čau všichni, mám dotaz.   Myslíte že tahle Oktávka je za dobré peníze? Vydrží alespoň 3 roky?   Samozřejmě rady k nákupu se vždycky hodí.   Díky za odpovědi.   https://carlite.co/cs/car/18ez46VtkF/%C5%A1koda-octavia-2.0-tdi-dpf-rs-4x4-pickerl-nov%C3%BD%2C
    • ČudlR, ty dáváš do ostřikovačů čistou vodu? To by si jako nevšiml barvy a vůně/zápachu té tekutiny v kufru pod rezervou? :-)))
    • Nemuze byt prasknuta hadicka od ostrikovace nekde v zadni casti ?
    • Ahojte, na mojej octavii II 2.0 TDI (6. rýchlostný manuál) som na prednej náprave menil čapy ramien, zadné uloženia a tyčky stabilizátorov. Potom som kvôli kontrole hádzavosti (napokon iný problém) celú prednú nápravu zdvihol tak, že pravé koleso malo podložené rameno a ľavá strana bola na zdviháku. Kolesá boli asi 3 cm nad zemou. Pri zaradení trojky sa objavil veľmi rachotavý kovový zvuk, a pri pridávaní plynu nebolo možné dostať sa na vyššie otáčky (otáčkomer v tomto momente ukazoval asi 1600). Auto normálne jazdí, nezistil som žiaden problém. Zdá sa, že je poškodený ľavý homokinetický kĺb, ktorý poskodený nebol, akurát mi nedáva zmysel prečo by sa takto poškodil. Vie mi niekto vysvetliť čo sa asi stalo
×
×
  • Vytvořit nový...