Motor 2.0 MPI - Stránka 2 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 2.0 MPI


129 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  1. Chyba 16556 1 2

    • 33 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  2. Čidlo teploty

    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  3. cukání

    • 8 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 24.6k zobrazení
  4. Cukání motoru

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  5. Cukání motoru

    • 16 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  6. EPC

    • 5 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  7. EPC kontrolka

    • 7 odpovědí
    • 39.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  8. Hadička z airboxu

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  9. Je to lamda KO ?

    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  10. Katalyzátor 1 2 3

    • 62 odpovědí
    • 27.7k zobrazení
  11. Kla kla kla v motoru

    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  12. Klimakompresor

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  13. Klínový řemen

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Předmět: Možnost flashnutí novějšího softwaru pro řídicí jednotku 5Q0 937 086 CE Text: Ahoj všem, mám řídicí jednotku 5Q0 937 086 CE, ale software v ní je 5Q0 937 086 BQ. Zajímalo by mě, jestli je možné do této jednotky nahrát novější nebo správnější software. Je normální, že v jednotce CE běží software z BQ? Existuje pro CE novější nebo vhodnější firmware, který bych mohl použít? Pokud bych přehrál software na jinou verzi, mohu přijít o některé funkce, nebo mi to přinese nějaké výhody? Nechci riskovat omezení funkcí, takže bych rád věděl, jestli má tento flash smysl. Máte někdo zkušenosti s podobným postupem? Díky za rady!
    • Dotyčný tady 2 roky nebyl... 
    • Ahoj, jak jsi dopadl ? Čím jsi vyřešil ten problém na volnoběh ? Také 2.0 TDI bmn 125kw po chipu..  Auto kouří, hnusně to smrdí a jen na volnoběh, kdyz se rozjedu tak dobrý .. ale když někde zastavím tak to kouri na  volnoběh stále dál .. olej měněn rozvody dělaný , vstriky byly venku na přetlakování, byly ok, filtry měněny , dpf off, dělalo to před , dělá to i po tom .. už nevím čím bych to mohl vyřešit, někdo říkal tandemové čerpadlo , ale jeden vstřik mi dnes ukazoval hodnotu 2,1 a to je asi kaput .. tak nevím kde se stala chyba ..  ale tento týden budu dále problém řešit, tak uvidíme .. 
    • Mám O IV FL ve výbavě First Edition a mám ve dveřích jak nápis Škoda, tak i v zrcátkách osvětlení nástupního prostoru.
×
×
  • Vytvořit nový...