Přejít na obsah

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


123 témat v tomto fóru

    • 27 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  1. Korozia výfuku

    • 11 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  2. Color concept

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  3. Střešní box

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 17.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  4. Kliky dveří

    • 12 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  5. Zamrzle dvere

    • 11 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  6. Blbe listy

    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  7. Paket Red & Grey proFábii

    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zkusil jsem takto doma pro srovnání sahnout na gumy Scaly (Nexen z výroby), kde se už 2x dělala geometrie a stejně se na předku více sjíždí vnější strana běhounu (v plném rejdu se zde kolo dost vyklání do strany ven a výrazně zastoupený městský režim provozu auta to může způsobovat) a toto vnější strana je mírně pilovitá, zadní je vpodst. hladká.    Gumy stařické Fabie (15 let staré Barumy) úplně v pohodě, hladké všude v obou směrech. Zítra ještě zkontroluji gumy na O2 FL (taky Dunlopy od výroby a taky léta hodně hučí).   U všech aut vč. Rapida se vždy při montáži zimních/ letních kol prohazuje předek a zadek s ponecháním L/P stran.
    • Je někde prodřený drát a bude kostřit. 
    • Ahoj všem, potřebuji radu. Jsem v Chorvatsku a začala se mi u Octavie 3 1.6 tdi neustále přepalovat pojistka c.7 v motorové pojistkovém skříní. Někdy to jede, někdy při jízdě do kopce padá do nouzového režimu a přestává jet. Před dovolenou jsem to měl v servisu, na nic nepřišli, jen vyměnili tu pojistku a všechna čerpadla na tom okruhu zkontrolovali, že jsou funkční. Mám vyrazit na cestu domů se zásobou pojistek, nebo tu řešit servis? Díky za radu.
    • Trabik601 ďakujem za odpoveď,  áno, je to CRMB EURO 6, doteraz mi to nikdy nerobilo, minulý týždeň mi to začalo robiť, trhne to sporadicky, akoby som stúpol prudko na brzdu.
    • A když si to necháte udělat v autorizovaném servisu, tak si pak po nich zkontrolujte ten tunel napravo    Je tam bajonet - černé plastové kolo. Dost často to neutáhnou a dříve nebo později vám to vyskočí, chyba EPC, výkon dolů a divné syčení z motorového prostoru
×
×
  • Vytvořit nový...