Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


110 témat v tomto fóru

  1. Rozsvítí se baterie

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  2. monitoring tlaku v pneu

    • 7 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 39.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  3. ACC: nedostupný

    • 4 odpovědi
    • 10.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  4. Výmena autobatérie

    • 1 odpověď
    • 4.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  5. Front assistant 1 2

    • 25 odpovědí
    • 20k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 27.5k zobrazení
  6. USB porty

    • 3 odpovědi
    • 7.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Řesení je velice jednoduché. Koupil jsem v OBautodílech díl "LED osvětlení interiéru, zavazadlového prostoru, osvětlení nohou Einparts 2 ks" s kódem dílu EP557. Vše v pořádku a bez chybových hlášek.
    • K čemu ten duplicitní příspěvek? Pokračuj v tom prvním tématu, tady to zamykám.
    • Diagnostika byla říká úbytek tlaku i po výměně turba u vstřikovačů mi bylo řečeno že každý podává trochu jiné výsledky, ale to že je normální u auta se skoro 500 000. Vymáčkaná hlava střikovačů myslíte jejich uložení? čerpadlo je také možnost, ale to až po přezkoumání levnějších oprav. (Jo a nevím zda je to alespoň trochu směrodatné, ale kolikrát na budíkách vyskočí ikona motoru a po nějaké době zase sama zmizí)
    • Dobrý den, rád bych se s Vámi poradil se svým problémem se superbem první generace 2007 85kw čip na 104kw (od původní majitel). Hlavně po dálnici při vyšších otáčkách, nebo na 3 do kopce při sešlápnutí plynu padá do nouze, na dálnici občas i nepříjemně zaškube motor. Dále pak auto při prvním startováním špatně startuje.  Měněné je: komplet nové turbo,váha vzduchu,přetěsnění komponentů a kontrola hadiček, startér,alternátor,baterie,komplet rozvody,vlnovec a všechny filtry měním pravidelně. Díly jsem napsal jen pro vyřazení možností a stále se nemohu dobádat výsledku, má někdo podobnou zkušenost?
    • Uvidíte, zda Vám to bude fungovat. U mne byl rozdíl proti Vám v tom, že jsem měl ikonu zeměkoule bílou i se šipkou (jakoby bylo auto online ale fakticky nebylo). 
×
×
  • Vytvořit nový...