Přejít na obsah

22 témat v tomto fóru

  1. 2.0TDI 140kW /DFHA/ 1 2 3

    • 64 odpovědí
    • 38.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
  2. 2.0TDI 110kW /DFGA/

    • 5 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 87 odpovědí
    • 45.7k zobrazení
  3. Kodiaq Ad blue

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 685 zobrazení
  4. 2.0 TDI 147 kw 4x4

    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
  5. Rozvody Kodiaq 140 kW

    • 2 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
  6. Vaše spotřeba

    • 22 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 28.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  7. Motory EVO pro Kodiaq

    • 6 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  8. Zvuk po zastavení

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  9. Startování 2.0 TDI 110kW 1 2

    • 37 odpovědí
    • 39.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  10. 110kw vs. 140kw

    • 18 odpovědí
    • 39.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Niekto sa stretol s vypadávaním kamier? Proste namiesto obrazu je preškrtnutá kamera. Niekedy dnes po starte, niekedy neskôr. Niekedy všetky, niekedy len niektoré, ci len jedna: Tak isto, ak niekam zachádzam predkom auta, tak nemôžem prepnúť na kameru. Proste to nereaguje a ostávajú len senzory: Všetko po poslednom update. A niekedy mi kamery, resp. park assist ani nenaskočí na Infotainment, aj ked sa tvári, ze funguje (Zelene P na fotke, čiže zvolené to je)   Objednal som sa do servisu, tak uvidíme...     
    • Robí to ak máte prídavné el. Čerpadlo topenia a v nastaveniach klimy  je táto funkcia zapnutá:))
    • Pointa je v tom, že ak "tankujem" doma v garáži celý rok zadarmo, alebo za smiešny peniaz oproti bežnému autu so spaľovacím motorom, tak 1-2x do roka na dovolenke nebude pre mňa problém zastaviť napr. na drahej Ionity a zaplatiť hoc aj viac, než ako keby som tankoval benzínové auto a nebudem ako debil stáť hodinu a viac v rade na bezplatné nabíjanie. A hlavne, ak idem na dovolenku v zimnom období, tak ja osobne by som sa snažil nájsť také ubytovanie, kde môžem nabíjať svoje auto aspoň z obyčajnej 230 V zásuvky. Čo sa týka videa, ono to vyzerá byť nejaká severná krajina (asi Nórsko?), kde to evidentne prehnali s dotáciami a elektrické auto si tam kupuje aj ten, kto ho vlastne nemá kde nabíjať. V našich končinách to je na diagnózu, u nich asi hraje ešte rolu to, že aký je cenový rozdiel medzi EV a ICE. Ak za ICE auto zaplatia o polovicu viac ako za EV, tak sa im možno oplatí občas aj čakať na nabíjanie, lebo sral to pes ak pri kúpe a prevádzke auta zase ušetrili desaťtisíce eur. "Preložené" do našich končín: bol by si ochotný občas čakať na nabíjanie ak by si namiesto 63+ tisícového Kodiaqa mohol kúpiť Eniaqa za 42+ tisíc € (takže ostalo by ti vo vrecku viac ako 21.000 € / 525.000 Kč len na kúpnej cene), nehovoriac o nižších prevádzkových nákladoch? Ja by som asi bol občas ochotný počkať alebo zaplatiť viac pri nabíjaní.
    • Měl jsem to samé, někdy tempomat šel, někdy ne. Byla slabá baterka, po nabití po 2 dnech bez jízdy spadla na 12,3 V. Koupil jsem novou, mehanik vymazal všechny závady způsobené malým napětím, nainstaloval aktualizace a vše je v pořádku 😉!
×
×
  • Vytvořit nový...