Podľa mňa to inteligentné nabíjanie funguje veľmi dobre. Niektorý tu píšu že nie a majú to odpojené, tak neviem ja som s tým spokojný. Jazdím veľa krátkych jázd, občas dlhšia. Cez jar a leto už po 300 metroch vypína štart stop, dokonca aj zo zapnutou klímou. V zime výhrev sedačky rozmrazovanie okien a podobne. Baterka od novoty nikdy nenabíjaná. To oko na baterke je stále O.K. Na predošlej FAB2 nabíjanie 2x do roka pri rovnakom štýle jazdy. Takže neviem ak s tým máte niektorý problém zrejme bude chyba v alternátory alebo regulátory napätia a podobne.
Ahoj, na nejaké dva týždne sme vymenili so svokrom autá, lebo mu nevychádzali kilometre do servisu. Ako na mojom začal jazdiť a hlavne parkovať vonku, začala sa rosiť ľavá predná hmlovka. Vizuálne som nevidel žiadne poškodenie. Máte s tým niekto skúsenosť, že kde sa tam dostáva vlhkosť, prípadne či sa to dá riešiť bez výmeny?
Řešil jsem to nedávno na fabii ,motor AUA.Majitelka říkala ,že egr je tam zánovní,asi rok starý.Když s autem přijeli,tak ho měli odpojený,protože se motor choval lépe,než když byl zapojený .Když jsem ho zapojil ,tak se houpaly otáčky a při rozjezdu chcípal motor.Egr jsem vyndal i škrticí klapku s trubkou a pořádně vyčistil. Po opětovném namontování taky naběhla chyba ,že není nastaveno základní nastavení egru.Ve skupině základního nastavení ,teď nevím přesně (asi 73,74 ) byly nesrovnalosti a nešlo to nastavit.Egr byl opravdu vyčištěný ,zkoušel jsem taky akční členy ale bez úspěchu .Po namontování nového egru už žádný problém nebyl se základním nastavením .Motor už jde dobře a readines už je taky bez chyb.
To mam aj ja a este viac mali by to byt tie klapky ale uz som sa na to vyprdol bude to drahe asi a rozoberat pristrojovku nechcem davat som sa s tym zmieril co uz dam hlasnejsie radio toto nevychytali ako dalsich x veci ale zase dalsie su dobre tak to neriesim.