Zajímavé je, že u OI i Rapida jsem musel ložisko zničit a byl jsem rád, že jsem vnitřní kroužek ložiska vůbec dostal majzlíkem ven. Přitom to vypadá na úplně stejnou konstrukci, i když čep i náboj kola mají jiná čísla. Asi je tam použita jiná tolerance na hřídeli. Holt těžší auta s větším rozchodem.
To mi v servise neřekli, podle mě to taky neví. Osobně to tipuji na alternátor respektive jeho volnoběžku, protože zvuk se mění při zatížení alternátoru spotřebiči.
Mám auto od 08/2024 a byl jsem na nervy- proto jsem založil tenhle dotaz ale teď po aktualizaci SW musím říci že se auto zásadně zklidnilo - byl to nějaký mnoha GB update někde z přelomu roku. Štve mě že na to nedělají žádné svolává my očividně tam
btlo hodně oprav a člověk jezdí měsíce se starým SW.
Takzko hodnotit ak clovek nepocuje. Ale podla mna sa zase riesi nieco, co je normalne. Osobne by som to tipol na ABS pumpu a vsetky pridruzene funkcie k nej ako XDS alebo hill holder a podobne. A taktiez test systemu, ktory prebieha po prvom rozjazde od startu auta.