Tak kabel to zvládne, když nabíjím normálně (nesníženým výkonem) tak to bere 2,4 kW (mám to přes měřák) takže OK. A já jsem ten kabel ještě nepoužil, ale začal jsem ho vozit jako "speciální parkovací kartu" , také využívám občas nějakou nabíječku jen k parkování - přijdu, zapojím a odcházím, stejně nemám žádný čip ani apku k nabíječkám.
Ahoj, už si nevím rady. Koupil jsem o2 s 1.6 MPI 75kw na LPG.
Uz od koupě je s motorem problém že prostě při přidání plynu tarokuje, cuká, úplně přesně jak jízda na sytič. Měnil jsem svíčky, kabely, a váhu vzduchu. Čistil jsem EGR a problém přetrvává. Dělá to jak na benzín tak na LPG. Po ohřátí motoru to trochu přestane ale stejně je cítit že se tomu nechce. Ale hlavně na dvojku, dám plný a začne se dusit, jakmile motoru trochu odlehcim spojkou a dostane se do větších otáček tak vystřelí jak raketa a pak už se to neděje.
Diagnostika neukáže absolutně nic.
Kdyby vás něco napadlo dejte vědět, kdyžtak mě čeká asi nějaký servis s pořádnou diagnostikou. Děkuji moc
Během jízdy vyskočí na obrazovce obrázek auta a z jaké strany je blízko nejaky předmět ( svodidlo/ auto a podobně) doprovázen zvukovým upozorněním.
Deje se to v koloně, v blizkosti svodidel a nebo když kolem me projede pri pomalé jízdě auto.
Mame škodu Superb 2016 L&K, kterou jsme prave zakoupili.
Jeste jsem se nesetkala, ze by se to v jinych autech takto často zapínalo.
Je neco co s tim muzeme dělat?
Moc dekuji za odpovedi 🙏
Mám síce v S3, ale viacmenej tento istý motor. Eco režim má zmysel používať hlavne na diaľnici, resp. ak používate individuálne nastavenia, tak okrem prevodovky je dobré dať do Eco režimu aj ACC. Verím, že túto možnosť máte aj na S4. Na okreskách prevodovka v Eco režime už často dosť nepríjemne podtáča, ale ACC v Eco režime je veľmi príjemné aj v spojení s D režimom prevodovky. Treba si ale zvyknúť, že pri diaľničnom predbiehaní treba ísť do ľavého pruhu o niečo skôr. Ďalšia zaujímavosť je, že v ACC v Eco režime sa nesnaží vždy a za každú cenu ísť s presne nastavenou rýchlosťou, ale dovoľuje ísť aj trochu rýchlejšie (napr. z kopca) a aj trochu pomalšie akceleruje späť na nastavenú rýchlosť ak auto ide napr. do jemného kopca. Čo mám vypozorované, tak sú to maximálne +/-2 km/h tolerancie a určite to má pozitívny vplyv na spotrebu.