Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se ŠKODA 105, 120, 135 a 136 atd...


39 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 10.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 13.1k zobrazení
  1. Škoda 130 GL

    • 3 odpovědi
    • 14.1k zobrazení
  2. ŠKODA 105L typ 742 Turbo Diesel FNM

    • 0 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
  3. Škoda 110L - model 1:43

    • 1 odpověď
    • 13.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 15k zobrazení
  4. Škoda Garde

    • 2 odpovědi
    • 16.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 17.9k zobrazení
  5. staré VIN

    • 13 odpovědí
    • 20.5k zobrazení
  6. Doladeni

    • 0 odpovědí
    • 15.6k zobrazení
  7. do šrotu nebo prodat??

    • 10 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 19.3k zobrazení
  8. Rapid 130 nebo 136

    • 5 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 13.4k zobrazení
  9. Nabídka stavby Škoda 130RS

    • 0 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
  10. Škoda 135 GLI

    • 14 odpovědí
    • 15k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  11. Škoda Estelle V8

    • 4 odpovědi
    • 11.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  12. Kolébka

    • 1 odpověď
    • 8.6k zobrazení
  13. Rapid 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 28.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 11k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 10.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • DCC mám. A upřímně řečeno, rozdíl vidím, jen když o tom vím. Takže když si to přepnu, tak ten rozdíl (trochu) pozoruji. Ale kdyby mě někdo posadil do auta a zeptal se mě jestli jsou momentálně tlumiče nastaveny na Sport, Komfort, nebo Normál, tak bych to nepoznal. Za mě zbytečnost. 
    • Zdravím, mám stejný problém, čím to nakonec bylo 
    • Zdravím, prosím o radu, pokud to někdo už řešil. Škoda Fabia 2 rv.2009 1.2htp 44kw   Auto jsem měl na dílně z důvodu opravy kabelu k čidlu opotřebení brzd..již v ten den svítilo abs kvůli PP ložisku (normálně jsme vyčetli přes diagnostiku) Při opravě kabelu jsem měl odpojenou baterku, po opravě jsem vše zapojil ale hned po zapnutí klíčku začala blikat ručka a přestal fungovat rychloměr + v zatáčkách blbne digitální ukazatel paliva (z půlky padne na rezervu atd). Potom co se tohle stalo jsme auto napíchli a nejde se spojit s ABS, pojistky v autě a v motoru OK, napájení do jednotky jde, ale ptám se po čem ještě jít..před tím než se zajelo na dílnu a odpojila se ta baterka tak vše normálně fungovalo. Budu moc rád za případné nápady a rady, případně doplním potřebné informace co bude třeba dál. Děkuji
    • Nevim jak je to u Octavie 1 ale mozna to bude stejna nebo podobna zavada - vyrezle. Mne se u O2 stalo totez mrkni tady:  
    • Chtěl bych se trochu pochlubit, můj předchozí Kodiaq (zůstal v rámci rodiny)2.0 TDI 140kW, 1/2019 nyní dosáhl mety 360 tkm, jediné co se na něm řešilo byl vadný silentblok převodovky, jinak pouze běžné věci brzdy, 2x rozvody, ...DSG DQ500 je také celá původní, vyměněny přední světla kvůli výrobní vadě, jinak vůbec nic, takže s tou spolehlivostí to asi není tak špatný. Jsou to tedy vesměs dálniční km. Zatím motor ani nežere olej.
×
×
  • Vytvořit nový...